Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 10. 9h:05' EZ A 1202. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 1203. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 6. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 8. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
dd 119 8 108 | eldobod a 119. tárgyat a 8. tárgyat a 108. tárgyat |
a 50 2274 500 | átadod az 50. tárgyat a 2274. kalandozónak (500 darabot) |
aa 292 593 112 | átadod a 292. tárgyat az 593. tárgyat a 112. tárgyat |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 2 1 13 | mozogsz 2 1 13 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a brutális morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a brutális morf. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A brutális morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 sámán gyógykenőcs. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf bal vállát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 5 áldott kő és 1 titkos teleportkő. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 életvíz. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A mágiamorfáló Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a mágiamorfáló farkát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mágiamorfáló leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 sámán gyógykenőcs. 2 458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 50, gyógyulás: 109, összesen: +59 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf nyakát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal súrolod a lomha morf fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lomha morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lomha morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 Thargodan esszencia és 1 kreiton esszencia. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 40, gyógyulás: 60, összesen: +20 ÉP}
v 1 50 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 37 37 | mozogsz 37 37 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal megvágod a harcias morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 életvíz. 2 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a domináns morf bal első lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a domináns morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály, 6 ragasztó (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) és 1 vörös zyel. 2 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 24, gyógyulás: 34, összesen: +10 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst kulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb középső lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod a brutális morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. Nyelvét a brutális morf feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 1 vörös zyel. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 2 mihlanil dobótőr. 2 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az éltető morf testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz az éltető morf farkától. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az éltető morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 12 spiritusz és 2 ryuku védőkenőcs. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a védelmező morf egyik karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 sárkánypikkely. 2 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló bal első lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a mágiamorfáló fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A mágiamorfáló leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször eltalálod a mágiamorfáló farkát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mágiamorfáló Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a mágiamorfáló, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 Thargodan esszencia. 2 458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 63, gyógyulás: 106, összesen: +43 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A mágiamorfáló mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mágiamorfáló Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 8 bogyógránát. 2 458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 40, gyógyulás: 104, összesen: +64 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az éltető morf karmával. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az éltető morf karmával. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 27 életpontot vesztettél. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 3 gernim balzsam, 1 hópelyhes kupa (ld. enc.), 3 toxyl (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) és 30 arany. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf bal középső lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a brutális morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf jobb lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 kristályfolyadék. 2 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 2 251 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lomha morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 jégpasztilla. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 48, gyógyulás: 61, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvagdosod az éltető morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Az éltető morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 dorony tüdő és 1 pszi kő. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a domináns morf bal hátsó lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a domináns morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A domináns morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 sámán gyógykenőcs. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a lomha morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lomha morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 3 fenőkő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 37, gyógyulás: 61, összesen: +24 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 angyalok gyűrűje. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a domináns morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A domináns morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 madártoll. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 2 angyalok gyűrűje és 1 kreiton esszencia. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf bal vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálos morf bal lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 1 térdeplő tülök. 2 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 38 | mozogsz 38 |
|
in 2274 264 455 | leírod a 2274. kalandozónak a 264. szörnyet a 455. tárgyat |
in 2274 276 410 | leírod a 2274. kalandozónak a 276. szörnyet a 410. tárgyat |
in 2274 409 274 | leírod a 2274. kalandozónak a 409. szörnyet a 274. tárgyat |
in 2274 7123 349 | leírod a 2274. kalandozónak a 7123. szörnyet a 349. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [183,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal megvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az agyagelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal felnyitod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [185,59] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és 2 púderkő. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy karbin plazma. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 168 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és egy karbin plazma. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz fekete könyvet. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [189,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
VARÁZSLÓMESTER V. (557. TUDATI KÉPESSÉG) Talán a letűnt korok, vagy az ismeretlen dimenziók nagy mágusai képesek voltak arra, amire mostantól te leszel képes. Talán, de egyáltalán nem biztos. Hiszen csak nagyon kevés halandó jut el arra a szintre, ahová te megérkeztél: a varázslás magasiskolájának csúcsára. Ha csak a szemöldököd összevonod, városok omlanak porrá, ha dobbantasz, világok fordulnak ki tengelyükből, ha legyintesz, tengerek vetnek égig érő hullámokat... vagy legalábbis majdnem. Az ősi varázsrúnák hatékonyabb használatának lehetősége mindenesetre megnyílik előtted, és nem kell tenned érte semmit. Pusztán attól lesznek erősebbek az általad kimondott ősi rúnák, hogy elmédben sok-sok generáció összegyűjtött mágikus tudása visszhangzik a tudati tér segítségének hála. [Mostantól a sebzést okozó támadó őstaumaturgia varázslataid hatásfoka megnő40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség automatikus és permanens.] |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
HÓPELYHES KUPA (1660. TÁRGY) Ha még emlékszel a Nagy Hóvihar időszakára, mely pár évvel a Nagy Világégés után következett be, köszönhetően annak, hogy az Anyagi Létsík egy darabig egybenyílt az Örök Fagy Létsíkjával, akkor nyilván tisztában vagy vele, hogyan is néz ki egy hópehely. Ilyesféle változatos, szürke alapon fehér színű minták jelennek meg ennek a kupának a külső mintázatában. Hogy mit is kezdj vele? Vétek lenne, wargpini vörössel összekoszolni, mint a kupákat a fogadókban általában. Többre hivatott annál, önts át a Szent Kelyhedből 5 isteni könnycseppet bele (a H 1660 paranccsal 20 TVP-ért), és meglátod. Ha a rögvest forrni és formálódni kezdő folyadékot ezután a földre öntöd, az ott felduzzad, szétterül, és egy tükörsima átjárókapuvá válik. A borzasztóan hideg szellő, ami odaátról árad, rémisztő, és meg is akadályoz benne, hogy átlépj a kapun. A kupa hatalma bár lenyűgöző, de véges, csupán pár percig képes az átjáró nyitvatartására. Hogy ez idő alatt a tomboló hóviharon kívül mi jöhet még át rajta, nem tudhatod. Sajnos miután használtad a kupát, egy fordulón keresztül nem tudod újra. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
Erő: | 48 (63) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 38 (43) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 40 (45) | Védekezés: | 73 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 535/328 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 703/548 | Pénz: | 2395 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 24/14 | Pszi pont: | 90/38 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 18/87 |
vágófegyverek: | 26/83 (+22%) | ütőfegyverek: | *28/100 (+24%) | lőfegyverek: | *26/100 |
dobófegyverek: | 13/37 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mágusölő (#422) << csontpálca (#329) |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 2 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/83 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 66/48 (+10%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/48 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 17/73 | 6. csapdaészlelés: | 14/92 (+48%) |
7. gyógyítás: | 50/0 | 8. titkosírás: | 11/73 | 9. felderítés: | 19/61 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 9/60 | 11. teológia: | 38/77 (+20%) | 12. taumaturgia: | 40/9 |
13. szerencsejáték: | 6/13 | 14. versengés: | 10/40 (+8%) | 15. harcművészetek: | 2/0 |
16. zene: | 8/67 | 17. szörnyismeret: | 6/10 | 18. pszi: | 8/1 (+18%) |
19. zárnyitás: | 3/64 | 20. vadászat: | 25/2 | 21. bányászat: | 34/67 |
22. testépítés: | 27/90 (+92%) | 23. úszás: | 7/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 17, 26, 33, 35, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
311 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
99 | jégkristály (#593) | 11 | kaja (#2) | 56 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | sárkánypikkely (#292) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
8 | bogyógránát (#430) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 5 | életvíz (#1500) | 3 | fenőkő (#1618) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | hópelyhes kupa (#1660) | 3 | jégpasztilla (#1566) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 2 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
8 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 15 | spiritusz (#170) | 3 | szent jogar (#150) | |||
1 | térdeplő tülök (#1440) | 12 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | titkos teleportkő (#1387) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 8 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) | |||
2 | vörös zyel (#606) |
182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|