312. forduló, 314. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:12'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [371,26] koordinátán.
ELFelejett Álmok átadott neked a 7. napon 3 MXTU-t.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 2 púderkövet. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 25, összesen: +22 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 152 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Zinthurg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy vas dobónyíl. 1094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 20, gyógyulás: 25, összesen: +5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 539.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 509.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 504.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 8. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 499.]

* 9. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 10. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

at 3796 10 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

kno 18 2 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 489.]

fkt 171 1 felt. készítesz a 171. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

kf 434 3 kézbeveszed/felveszed a 434. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

hh 504 1253 használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 483.]

v 77 3 elmormolod a 77. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a fúzió varázslatot! Létrehoztál 1 kvazárt. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 478.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[372,25] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy szubreális vámpír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1944 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy kátránygödör van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [373,24] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áldott okerón. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón bal középső lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az áldott okerón kitines ollóját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az áldott okerón testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Látsz egy mópat bolyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [374,23] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sárkányfajzat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 281-330.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sárkányfajzat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Farkával végigüt a sárkányfajzat a hátadon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+220 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy viharóriás barlangot. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. [70 pontot használtál fel, van még 408.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 388.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[375,22] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Thargodan zsoldos. {támadása: 46.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [376,21] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mópat bolyt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálelementál. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [377,20] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távolból robbanások hangját hallod. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zombi mester lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 358.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 338.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[378,19] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mnebolath. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [379,18] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy!

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 318.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 318.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 298.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad madártoll. Sajnos nincs nálad drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-55 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 7, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 654 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 365/229 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 556/0 Pénz: 828 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 137/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1489 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7324 TP-t kaptál. Jelenleg 813084 TP-d van. A következő szinthez még 186916 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5356 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: *28/101
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/85 (+3%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/37 (+22%) 2. nyomkövetés: 75/87 (+5%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 23/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 52/51 (+23%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 28/11 (+69%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 33/74 (+14%) 12. taumaturgia: 33/76 (+5%)
13. zene: 14/11 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 14/40 17. bányászat: 26/28 18. úszás: 15/82 (+200%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), rövid kardot (#171) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fűszertartó (#210) 1 kvazár (#244) 1 mocsári penke (#148)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(371,26) törpemammut (#115), Zinthurg (#180)
(372,25) szubreális vámpír (#223)
(373,24) áldott okerón (#336), mópat boly (#583)
(374,23) sárkányfajzat (#340), viharóriás barlang (#612)
(375,22) Thargodan zsoldosok (#310)
(376,21) mópat boly (#583), halálelementál (#279)
(377,20) zombi mester (#251)
(378,19) nekrofun (#173), Mnebolath (#237)
(379,18) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Vadak Ura (4683. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A serteperte tündérkék egyike átköltözött a ryuku szigetekre.

Üzenet küldése a karakternek