313. forduló, 315. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:36'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,89] koordinátán.
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked egy aranytermő ládikót és egy szeksztánst.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 644.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 604.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 574.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 574.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 8. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 9. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 10. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

at 3796 10 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

at 3296 10 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

sze 240 elengeded a 240. szörnyet
Útjára bocsádot a sivatagi doareget, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 554.]

a 63 5300 1 átadod a 63. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 tigroszlán fogat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 544.]

fog 339 274 elfogod a 339. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

hh 504 1253 használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (16 ap), huhogó bibe (56 ap), igazgy. fülbevaló (20 ap), kőszem (5 ap), mocsári penke (1 ap), sallank karom (kudarc), szvó-ektoplazma (50 ap), vas dobónyíl (7 ap), összesen 155 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 538.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 532.]

v 77 3 elmormolod a 77. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[378,88] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Észreveszel egy viharóriás barlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich bal oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a drakolich csontos vázát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 83, gyógyulás: 13, összesen: -70 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [377,87] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Tguarkhan került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó, egy fekete gyöngy, egy umbatari karkötő és egy ezüst kulcs. 1661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+222 életerő.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [376,86] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [84 pontot használtál fel, van még 448.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 428.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[375,85] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy ében hadúr. {támadása: 48.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az áldott okerón fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [374,84] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Északnyugatra nézve látsz egy különös vadászházat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy jégelementál volt. {max. életpontja: 461-510.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [373,83] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Észreveszel egy különös vadászházat. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz vadásznyakörvet. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy jégelementál. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[36 pontot használtál fel, van még 392.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 372.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[372,82] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledő szubreális vámpír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.} Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [371,81] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sötét ölész volt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 5d10+50.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 348.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 348.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad madártoll. Sajnos nincs nálad drótszőr. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 233.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Nagyon gyorsan vizet kéne találnod, ha nem akarsz szomjan pusztulni. (-52 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 1.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 655 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY)
Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv.

VADÁSZNYAKÖRV (1680. TÁRGY)
- Egy jó vadásznak először is jól kell érteni az állatokhoz - mondja az elf. - Ez a nyakörv meg van bűvölve. Ha viseli egy állatod, amelyik tud vadászni, akkor kiélesedik a hallása és a látása, így több zsákmányt fog neked ejteni, a tojást tojó állatok nyakába akasztva pedig azok többet tojnak! Tudod, az a fiatal mágus, aki a nyakörvet alkotta, elég furcsának tűnt. Már a neve is különös volt, valami Blounther. Szívesen neked adom cserébe három csalánkoktélért. Ha nem vagyok ott a főzésénél, akkor könnyebb lesz lenyelni.
A vadásznyakörv elég ha nálad van, mindig a vadászásra idomított állatod fogja hordani. Ha meg akarod szerezni magadnak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1680 parancsot add ki a különös vadászháznál. A tárgy nem átadható.

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 366/267 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 556/3 Pénz: 1006 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 137/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1493 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3881 TP-t kaptál. Jelenleg 816965 TP-d van. A következő szinthez még 183035 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5381 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: *28/101
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/86 (+1%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/92 (+55%) 2. nyomkövetés: 76/4 (+17%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/49 5. csapdakészítés: 23/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/57
7. gyógyítás: 52/74 (+23%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 28/57 (+46%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 33/89 (+15%) 12. taumaturgia: 33/77 (+1%)
13. zene: 14/41 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 14/40 17. bányászat: 26/45 (+17%) 18. úszás: 15/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kvazár kesztyűt (#445) (max. 4 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), rövid kardot (#171) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274), sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arkog kő (#632) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyenge méreg (#26)
7 huhogó bibe (#332) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kőszem (#304) 1 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264)
10 sallank karom (#128) 5 szvó-ektoplazma (#151) 1 tigroszlán fog (#63)
1 vas dobónyíl (#189) 1 szeksztáns (#32) 1 aranytermő ládikó (#504)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
178 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 pular kristály (#239)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(371,10) sötét ölész (#314)
(372,11) 54. jellempróba, művészi porolit (#720), szubreális vámpír (#223)
(373,12) különös vadászház (#1684), jégelementál (#277)
(374,13) jégelementál (#277)
(375,14) ében hadurak (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)
(376,15) lidércúr (#252)
(377,16) Tguarkhan (#212)
(378,17) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely, drakolich (#760)
(379,18) törpemammut (#115), sivatagi doareg (#240)

Üzenet küldése a karakternek