317. forduló, 319. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 6. 9h:09'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 318. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,33] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+137 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 537.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 7. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 462.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

hh 504 1253 313 használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 462.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 456.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +47 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 455.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[192,33] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő megsebesített ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ősdentor bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Biami kvazárlándzsával meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 118 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. Eldobod az értéktelenné vált Chara-din fattya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ősdentor trófeát. 2550 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 207, gyógyulás: 19, összesen: -188 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a magger testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+112 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,32] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


Összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 391.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 371.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[194,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.


(Továbbmész...) [195,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 127, gyógyulás: 27, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+111 életerő.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [196,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a légirozmár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 dözmöng szivet. [dözmöng szív ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [92 pontot használtál fel, van még 279.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[197,35] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a magger testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger nyakát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a magger bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy manóodút. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,35] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronotapír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 71 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,35] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár sisak. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 73, gyógyulás: 6, összesen: -67 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 193.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Grindan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy agyartőr. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy gyöngysor. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-33 életerő.)
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 173.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy nyílvesszőt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimlópplaklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy csontváz lord leöléséből áll a próba.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 20 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a csontváz lord testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zekdorjiuscérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy ezüsthegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítés meghozza eredményét. Megvizsgálod, mit találtál: 1 pirkit. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

at 5230 10 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 112. tárgyat a 37. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad madártoll. Sajnos nincs nálad drótszőr. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 7. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 12.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 459 pontot. A következő körben tehát 459 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 318. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 51 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 (37) Életpont: 370/256 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (38) Varázspont: 556/4 Pénz: 1128 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 137/78 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1510 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8432 TP-t kaptál. Jelenleg 843576 TP-d van. A következő szinthez még 156424 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, ongóliant, Blounther apó. A 303. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: *28/101
vágófegyverek: 5/42 ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 24/94 (+1%)
dobófegyverek: 3/93

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/46 2. nyomkövetés: 76/83 (+20%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 10/52 (+3%) 5. csapdakészítés: 23/90 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/65 (+8%)
7. gyógyítás: 54/23 (+40%) 8. titkosírás: 5/33 9. felderítés: 30/19 (+30%)
10. szörnyidomítás: 14/27 11. teológia: 34/70 (+28%) 12. taumaturgia: 33/90 (+5%)
13. zene: 15/61 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/7 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 15/20 (+40%) 17. bányászat: 27/52 18. úszás: 15/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
34 arany (#50) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 gyenge méreg (#26)
1 gyógykenőcs (#313) 4 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kvazár sisak (#266) 2 púderkő (#119) 1 szeksztáns (#32)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 dentor bőr (#551)
9 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,-38) ősdentor (#282), szopógödör (#177), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, 35. jellempróba, magger (#747)
(193,-39) gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(194,-38) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, Tharr oltár
(195,-37) tyrannoszaurusz rex (#160), 43. jellempróba
(196,-36) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94)
(197,-36) magger (#747), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(198,-36) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), zoloboo sámánok (#230), kronotapír (#286)
(199,-36) zoloboo sámán (#230), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek