Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 28. 9h:07' EZ A 1218. JÁTÉKHETED, 319. FORDULÓD 1219. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 24 28 | elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 53 19 | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 19. varázslatot |
fog 216 219 | elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a Blounther apó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 2 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
ee 150 94 1282 | eladod a 150. tárgyat a 94. tárgyat az 1282. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Barnega bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a Barnega jobb karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Barnega horpadt páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Barnega most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál, ezenkívül 1 varázskorsó (ld. enc.). 1 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 60, gyógyulás: 40, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 5 gyenge méreg. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy rókafarok. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 651 | bemész a 651. épületbe |
ep 150 | építed a 150. tárgyat |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
v 1 100 35 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 69 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [185,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr bal oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [184,63] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 233, gyógyulás: 89, összesen: -144 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csontgólem fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 169, gyógyulás: 90, összesen: -79 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,62] Továbbra is síkságon vagy.
(Továbbmész...) [181,62] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qusaimódó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az yeti poronty fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az yeti poronty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
TŰZESŐ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY) A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
Erő: | 51 (67) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 39 (45) | Támadás: | 38 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 40 (46) | Védekezés: | 78 (83) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 60/60 év |
Egészség: | 32 (38) | Életpont: | 550/527 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (44) | Varázspont: | 765/3 | Pénz: | 3191 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 32/4 | Pszi pont: | 90/90 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/24 | ökölvívás: | 4/78 | szúrófegyverek: | 18/87 |
vágófegyverek: | 27/8 (+7%) | ütőfegyverek: | 30/16 (+16%) | lőfegyverek: | 27/85 (+6%) |
dobófegyverek: | 13/37 |
Feltételes fegyverváltás: Din cséphadarója (#840) << mágusölő (#422) << óriásölő (#528) |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/96 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 66/74 (+4%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 11/55 | 5. csapdakészítés: | 17/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/17 |
7. gyógyítás: | 50/66 | 8. titkosírás: | 11/73 | 9. felderítés: | 20/9 |
10. szörnyidomítás: | 9/60 | 11. teológia: | 40/24 (+12%) | 12. taumaturgia: | 41/8 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 6/21 | 14. versengés: | 10/55 | 15. harcművészetek: | 4/7 |
16. zene: | 8/67 | 17. szörnyismeret: | 6/28 (+18%) | 18. pszi: | 8/73 |
19. zárnyitás: | 4/63 | 20. vadászat: | 25/2 | 21. bányászat: | 34/92 (+4%) |
22. testépítés: | 33/11 (+184%) | 23. úszás: | 7/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 5788. karakternek |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (97,35) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 17, 26, 33, 35, 46, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 9 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | szent jogar (#150) | |||
1 | teriád lándzsa (#1282) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
857 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fokhagyma (#403) | 10 | gyenge méreg (#26) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 45 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | varázskorsó (#1546) | |||
1 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|