31. forduló, 33. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 13. 15h:02'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,45] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+165 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 7 8 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 218.]

tno 8 4 növeled a 8. tulajdonságodat
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

tno 10 7 növeled a 10. tulajdonságodat
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[90,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [89,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [20 pontot használtál fel, van még 198.]

im 0 1 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 mozogsz délkeletre
[90,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy halálbokort. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 158.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 21 51 47 mozogsz 21 51 47
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mirg az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [21. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 nagy bronzkulcs (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg (ld. enc.) és 6 ragasztó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [49. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 42 37 33 mozogsz 42 37 33
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [42. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mirg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [33. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc (ld. enc.), 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [65 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 5, 22.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, csillogó szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Papi hited: 19. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 14 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 13 (20) Támadás: 28 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 13 (22) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 26 (33) Életpont: 354/289 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 17 (25) Varázspont: 212/138 Pénz: 2761 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 14/9
Eddig összesen 239 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 159 TP-t kaptál. Jelenleg 61 876 TP-d van. A következő szinthez még 13 124 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, óriás csontváz, Thargodan csontváz. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/4 ütőfegyverek: 17/4 (+36%) lőfegyverek: 5/43
dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: csorba csatabárd (#1108) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 33. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 (+11%) 2. nyomkövetés: 3/54 (+18%) 3. mászás: 1/27
4. csapdakészítés: 9/32 (+43%) 5. csapdaészlelés: 1/47 (+27%) 6. gyógyítás: 8/55
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 1/5 9. teológia: 2/13 (+9%)
10. taumaturgia: 1/35 (+21%) 11. zene: 1/12 12. zárnyitás: 1/20
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 4/46 15. testépítés: 1/46

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 515 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 2 csontszablya (#64) 1 csorba csatabárd (#1108)
3 kőkés (#6) 1 törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 24]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 19]
3 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 9 fáklya (#36) 13 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
100 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
3 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99) 2 főnixtoll (#563)
3 gyíkfű (#201) 9 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
10 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236)
3 lapkorong (#80) 37 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 3 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 107.45 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kavadu iszák (#25)
1 kis bőrpajzs (#45) 8 madártoll (#112) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83)
1 távcső (#42) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92
42
43
44
45
46
(89,43) Fairlight oltár, manifesztátor (#124)
(90,44) ryuku légiós (#361), a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 32. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), élőholt mirg (#135), zombi (#49), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek