273. forduló, 347. forduló, Wirnox a tomboló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 28. 12h:35'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 322. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1723
SZÁMLA : XXXX

WIRNOX A TOMBOLÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Morgan sipkáját (499 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 szulfint (599 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 2. napján összefutsz Alannah-val. Leah főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy vascarai csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Ek'Hor trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy éjkornis trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Shanon Dhar Wermon adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 univerzum nektárját.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+542 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bűbájlidérc. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3171 TP] [30 pontot használtál fel, van még 634.]

hh 449 201 1099 használod a 449. tárgyat a 201. tárgyat az 1099. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [1 pontot használtál fel, van még 633.]
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [5 pontot használtál fel, van még 628.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 627.]

v 198 165 66 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,53) erdei bölcs háza (#667)

[165,66] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2509 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sir Bedzsik előtt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 617.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 582.]

vv 128 161 elmormolod a 128. varázslatot a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[166,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

(Továbbmész...) [167,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Őstroll agyalóval csak érinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 17, gyógyulás: 51, összesen: +34 ÉP}


(Továbbmész...) [168,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 107, gyógyulás: 97, összesen: -10 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 542.]

h 284 használod a 284. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

h 697 450 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+225 varázspont, -450 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]

h 284 használod a 284. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +460 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[169,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,66] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 67, gyógyulás: 53, összesen: -14 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 7, gyógyulás: 32, összesen: +25 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc. 1004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Notermanthi bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 37, gyógyulás: 49, összesen: +12 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 ugh méreg (Nincs mibe rakni 10 ugh mérget.), egy ezüsttollú nyíl és 9 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [170,65] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [116 pontot használtál fel, van még 426.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[170,64] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Látsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [169,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Látsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 372.]

h 284 használod a 284. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [6. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [17. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[9 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 358.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Bekukkantasz a kis terembe. [18. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] [3 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 24. PONTRA. A fenébe! Egy zsákutca. [26. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [31. PONTRA.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [9 pontot használtál fel, van még 346.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 344.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. BP: elmormolod a 201. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 szögletes kő). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy gyíkfüvet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 gyíkfüvet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 4, 7.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a becsületjel hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 463 pontot. A következő körben tehát 663 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

Wirnox a tomboló, egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din püspöke vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: inkvizítori kínzómester. Ez a 322. fordulód.

Erő: 34 (41) Szint: 26 Merészség: 8/6 Magasság: 257 cm
IQ: 40 (39) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 27 (34) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 32 (41) Életpont: 494/545 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 38 (47) Varázspont: 686/203 Pénz: 141 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 136/176 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 20
Eddig összesen 2168 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13871 TP-t kaptál. Jelenleg 1956027 TP-d van. A következő szinthez még 43973 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, Kitaszított, Notermanthi. A 322. fordulódban 7721 arany került a bankszámládra. 7721 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/84 szúrófegyverek: 21/0 ütőfegyverek: 32/88 (+9%)
lőfegyverek: 6/42 dobófegyverek: 28/78 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/60 2. nyomkövetés: 65/10 (+8%) 3. lopás: 5/15
4. mászás: 7/42 5. csapdakészítés: 22/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/26
7. gyógyítás: 61/29 8. titkosírás: 7/34 9. felderítés: 24/54 (+5%)
10. szörnyidomítás: 7/70 11. teológia: 60/81 (+32%) 12. taumaturgia: 59/61 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/70 14. versengés: 12/7 15. zene: 15/37
16. szörnyismeret: 23/7 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 7/55
19. vadászat: 8/15 20. bányászat: 30/1 (+31%) 21. úszás: 7/3
22. főzés: 8/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 250 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod fémbontó szójert (#150) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218), degradátor (#210), semlegesek (#989), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), 9922. szövetség (#9922), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
nómenklatúra (#158), áeratikus hasnyák (#243), acéldarázs (#140), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) láth. észlelése (#78) a lélek védelme (#57) vámpirizáció (#1)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káosz szava (#207) >> autentikus vámpír (#154) káosz szava (#207) >> semlegesek (#989)
káosz szava (#207) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
jégcsóva (#41) >> velociraptor (#161) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
káoszcsapás (#200) >> kobudera (#8) villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) káoszcsapás (#200) >> pszi elementál (#221)
káoszcsapás (#200) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre hhaar burka II (#162) >> 13. szintű lényekre
pszi-acéltorony (#98) >> ezoterikus mardel (#184) hhaar burka (#32) >> szintszívó (#96)
varázsvédelem II (#108) >> jók (#990) varázsvédelem II (#108) >> semlegesek (#989)
varázsvédelem II (#108) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most egy sötét ceremóniában lesz részed: áldozz az oltáromon egy élő fémbontó szójert!
2.) Tűrhetetlen, hogy más istened szolgái híveimet útjukról eltéríteni próbálják. Semmisíts meg öt purifikátort! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a főpap-jelölti rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 5 kaja (#2)
1 kristályfolyadék (#449) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 sötét ital (#284) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
141 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 12 borkonyó bibe (#312)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 16 isteni könnycsepp (#260) 1 kavadu iszák (#25)
1 lótuszvirág (#447)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,66) Raia szent lovagja (#239), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(166,67) quwarg nagymester (#214), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 42. jellempróba
(167,67) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(168,67) tyrannoszaurusz rex (#160)
(169,63) a 75. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(169,66) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(170,64) Leah oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(170,65) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(170,66) Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), oltár, 43. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek