Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. szept. 22. 12h:54' EZ A 1043. JÁTÉKHETED, 325. FORDULÓD 1044. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (7 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Csatakiáltást hallatsz: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 38 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 39 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy karbin plazma. 3 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
kf 211 3 | kézbeveszed/felveszed a 211. tárgyat (őrzöd) |
kf 500 3 | kézbeveszed/felveszed az 500. tárgyat (őrzöd) |
kf 475 3 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat (őrzöd) |
h 1589 1887 1349 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1343 1344 | használod az 1589. tárgyat |
vv 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
bb 979 5 | beraksz a bankba a 979. tárgyat (5 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1038 életpontot sebeztél. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Pokolra veled!" 43 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska nyakát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A bumshir óriásmacska csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-81 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 420, gyógyulás: 143, összesen: -277 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 357 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (51 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 38 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával megdöfködöd a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel megérinted a kisebb quwarg isten bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (140,61)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (96,108)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP]. 24 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 341, gyógyulás: 47, összesen: -294 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 295 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (32 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "Ez egy jó nap a halálra!" 44 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a smaragd drakón bal vállát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel megbököd a smaragd drakón testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 11 475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 106, gyógyulás: 44, összesen: -62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 292 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón csontos pofáját. (7 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 44 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 11 475 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 96, gyógyulás: 56, összesen: -40 ÉP}
kt 19 12 | elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot) |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 361 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Hatalmasat kiáltasz: "Itt a megváltód!" 45 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a kisebb quwarg isten. (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (97,107)-> 150 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 24 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 297, gyógyulás: 46, összesen: -251 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón jobb szárnyát. (7 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (41 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
h 1268 751 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Sshreakza testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (124 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[139,121] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.)
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
hh 2210 392 | használod a 2210. tárgyat a 392. tárgyat |
kt 22 12 | elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot) |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
kt 2644 | elkészíted a 2644. tárgyat |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
h 1477 6 4 | használod az 1477. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 50 | kutatsz |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: kf 511 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TOTEMMESTER (553. TUDATI KÉPESSÉG) Épp itt volt az ideje, hogy a Tudati erődöt felszereljétek egy jól működő ispotállyal! Egy védett helyiség, ahová bármelyikőtök visszahúzódhat regenerálódni, egy-egy keményebb csata vagy kimerítő nap után. Az ispotályban megtalálható minden felszerelés, ami csak a test és a lélek ápolására alkalmas lehet, és persze van megfelelő személyzet is. Mindig van ugyanis egy tapasztalt tudattárs, vagy egy régen élt előd, akinek tudata jelen van az ispotályban, és aki segít a gyógyulás nehézkes folyamatában téged. Ellát tanácsaival, és szakértelmét közvetlenül is a javadra fordítja. Ezt a bölcs segítőt nevezzük Totemmesternek. [Mostantól lehetőséged van egy második Gyógyító totem beállítást megadnod, ami az EK 116-ossal párhuzamosan működik. Ehhez az EK 553 <életerő %> <gyógyítási metódus> parancsot kell kiadnod. Ha az életpontod a két totem közül magasabb % alatt, de az alacsonyabb % felett van, akkor a magasabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha nincs hozzá komponensed, vagy varázspontod, akkor a másik beállított módszerrel gyógymóddal gyógyítasz magadon. Ha az életerőd az alacsonyabb % alatt van, akkor az alacsonyabb %-nál beállított módszerrel gyógyítasz magadon. Ha a két % egyformára van állítva, akkor mindig először az EK 116-tal beállított gyógyítást próbálod meg.] |
KÁOSZRELIKVIA (2644. TÁRGY) Amikor a kis káoszrelikviákkal kísérletezel, rájössz, ha elég ideig, úgy 12 TVP-nyi időig egymás közelébe tartasz kettőt, azok összeolvadnak egy kétfejű, 8 lábú békaszerű szoborrá. Na, ennek meg mi haszna lehet! |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
Erő: | 73 (97) | Szint: | 51 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 57 (87) | Támadás: | 116 (121) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (69) | Védekezés: | 126 (136) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/191 év |
Egészség: | 53 (72) | Életpont: | 1553/11 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 53 (85) | Varázspont: | 2733/2232 | Pénz: | 1149 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 54/49 | Pszi pont: | 306/205 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/60 | ökölvívás: | 20/0 | szúrófegyverek: | 47/26 (+3%) |
vágófegyverek: | 22/54 | ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 40/76 (+2%) |
dobófegyverek: | 26/11 |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << mágusölő (#422) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
139,121 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 115,126 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/5 | Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 051 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/37 | 2. nyomkövetés: | 82/60 (+12%) | 3. mászás: | 23/65 |
4. csapdakészítés: | 34/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/14 | 6. gyógyítás: | 36/81 (+296%) |
7. titkosírás: | 8/6 | 8. felderítés: | 26/4 | 9. szörnyidomítás: | 8/57 |
10. teológia: | 75/58 (+2%) | 11. taumaturgia: | 101/79 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 4/71 |
13. versengés: | 13/80 | 14. harcművészetek: | 16/94 | 15. zene: | 5/73 |
16. szörnyismeret: | 28/41 | 17. pszi: | 30/59 (+7%) | 18. zárnyitás: | 4/44 |
19. vadászat: | 19/20 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 33/86 |
22. testépítés: | 33/43 | 23. úszás: | 16/70 | 24. főzés: | 22/2 (+11%) |
25. ordítás: | 67/8 (+10%) | 26. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 450 | |||
4. max. életpont: 1 | 6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), varázsfiolát (#828) (max. 10 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 110 darabot ), dramoan talizmánt (#968) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 20 TVP-ért. |
vásárolsz adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 100 darabot ), teknősesszenciát (#702) (max. 5 darabot ), pszi katalizátort (#610) (max. 1 darabot ), berzerker tüskét (#713) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), leviatángumát (#1757) (max. 10 darabot ), türkiz karikát (#750) (max. 5 darabot ), rítusónixot (#751) (max. 5 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), őskristály-szilánkot (#1525) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), szőrös azuka (#903) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vadász tatu (#10), színes dözmöng (#78) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | áldomás II (#169) (9274,0) | sorvasztás (#102) |
vámpirizáció (#1) (9871,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18, 81, 82. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 11960. (összesen ölhető: 1338 ) | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. | ||
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. | ||
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 132287 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 13. Szerzett pont: 1336. Beállított erő: 0 Összpont: 35665 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, kb 347 1, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13, tf 1 14, bb 347 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | kaja (#2) | 1 | rítusónix (#751) | |||
5 | sáfránykő (#979) | 4 | spiritusz (#170) | 21 | vashegyű nyíl (#176) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
232 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
12 | kerek kő (#19) | 1 | kis káoszrelikvia (#2643) | 1 | ómatéria (#2642) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) |