Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 5. 10h:15' EZ A 421. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD 422. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1554 0 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
* 8. KP: vv 275 188 53 | elmormolod a 275. varázslatot a 188. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: vv 182 243 209 | elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot a 209. varázslatot |
* 10. KP: vv 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 215 15 | t. energia kisütése: 215 15 |
fno 7 1 | fejl. pont elköltés 7 1 |
h 1894 5 | használod az 1894. tárgyat |
ef 1 506 | energia fejlesztése 1 |
v 198 228 39 | elmormolod a 198. varázslatot |
233 | 234 | 235 | |
40 | |
|
|
41 | |
|
|
42 | |
|
|
[228,39] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy nothar cserje van. Északnyugatra egy nekrofun van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült quwarg széltáncos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos jobb vállát. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (7 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg rúnakorong (ld. enc.) és 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 16 266 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1417, sebződés: 150, gyógyulás: 136, összesen: -14 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a shokara bogár testét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár kitinpáncélját. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a shokara bogár fejét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Teriád lándzsával többször eltalálod a shokara bogár testét. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod a shokara bogár jobb vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [226,39] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy nothar cserjét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy shokara bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a shokara bogár fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 518 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a shokara bogár bal középső lábát. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a shokara bogár testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Teriád lándzsával megdöfködöd a shokara bogár kitinpáncélját. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével csak érinted a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [225,39] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A cirkuszi kitűző látványa megteszi hatását. Nem is akadékoskodik tovább.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 81 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 13 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 200, gyógyulás: 6, összesen: -194 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 340 életpontot vesztettél. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a greén örvény testét. (7 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a greén örvény vastag bőrét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 651 életpontot vesztettél. Ent pásztorbottal gyengén megütöd a greén örvény vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). 146 életpontot sebeztél. 179 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 651 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 energiamembrán (ld. enc.). 9 600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 1642, gyógyulás: 32, összesen: -1610 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zarknod szemével csak érinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a greén örvény testét. Kritikus ütés! (7 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a greén örvény bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a greén örvény testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 325 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ent pásztorbottal gyengén megütögeted a greén örvény testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). 165 életpontot sebeztél. 145 életpontot sebeztél. Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 325 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 energiamembrán. 9 600 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 750, gyógyulás: 56, összesen: -694 ÉP}
(Továbbmész...) [226,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy homokcápa közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a homokcápa fejét. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokcápa testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). 179 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a homokcápa testét. Kritikus ütés! (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 malachit füzér. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 12 766 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 0, gyógyulás: 198, összesen: +198 ÉP}
(Továbbmész...) [227,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Basil lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy nothar cserje van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy shokara bogár került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a shokara bogár bal hátsó lábát. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a shokara bogár bal oldalát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Zarknod szemével többször eltalálod a shokara bogár bal középső lábát. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Teriád lándzsával megdöfködöd a shokara bogár testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Zarknod szemével megpöccinted a shokara bogár fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1797, sebződés: 0, gyógyulás: 254, összesen: +254 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az aranyfecske farkát. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zarknod szemével megütöd az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a homokcápa testét. Kritikus ütés! (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a homokcápa fejét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a homokcápa testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 12 766 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 0, gyógyulás: 199, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [229,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy homokcápa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a homokcápa testét. Kritikus ütés! (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a homokcápa bal oldalát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). 174 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a homokcápa testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 12 766 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 0, gyógyulás: 169, összesen: +169 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 340 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a greén örvény oszlopos lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 325 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 720, gyógyulás: 4, összesen: -716 ÉP}
(Továbbmész...) [228,37] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délnyugatra egy nekrofun van. Északra egy Fairlight oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült greén örvény. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a greén örvény vastag bőrét. (7 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor súrolod a greén örvény testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 325 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A greén örvény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 energiamembrán. 4 798 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 325, gyógyulás: 34, összesen: -291 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó fejét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével többször eltalálod a quwarg lázhozó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 75 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg lázhozó többször is megmar! (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó fejét. (7 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). 148 életpontot sebeztél. 179 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütöd a quwarg lázhozó jobb oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 668 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3453, sebződés: 474, gyógyulás: 502, összesen: +28 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. Kritikus ütés! (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával megdöföd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. A támadás sajnos hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Az óriás hópárduc mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 557 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 806 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-8 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az óriás hópárduc a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 663 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). 172 életpontot sebeztél. 161 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Az óriás hópárduc mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 801 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az óriás hópárduc mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 775 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-8 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az óriás hópárduc átharapja a torkodat! (1 támadástól 637 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 4239, gyógyulás: 38, összesen: -4201 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Nem találtad el. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos jobb lábát. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 637 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos fejét. (7 támadással 705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). 153 életpontot sebeztél. 149 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 636 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2673, sebződés: 1423, gyógyulás: 457, összesen: -966 ÉP}
(Továbbmész...) [226,37] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokcápa. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a homokcápa testét. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokcápa testét. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). 165 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 12 766 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 0, gyógyulás: 191, összesen: +191 ÉP}
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
ef 20 507 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó fejét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (75 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó jobb oldalát. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a quwarg lázhozó bal vállát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 830 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). 143 életpontot sebeztél. 179 életpontot sebeztél. Zarknod szemével meghorzsolod a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 853 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3355, sebződés: 454, gyógyulás: 441, összesen: -13 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY) Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható. |
QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY) Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor. |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
ÓRIÁS HÓPÁRDUC (7290. SZÖRNY) A tökéletes láthatatlanságot nem varázslat, bűbáj, szemfényvesztés vagy káprázat okozza, hanem a természet-adta alkalmazkodóképesség! A végtelen havas tájon vadászó óriás hópárducból egyetlen dolog látható csupán, a fekete orra-hegye. Makulátlan fehér a szőre, sőt, még a karma is! Ha lopódzik, még a szemét is lehunyja, és még a lélegzetét is visszatartja, nehogy árulójává legyen villódzó tekintete, vagy a hidegben kicsapódó lehelete. Mindemellett villámgyors mozgású, és olyan hangtalan, mint maga a Halál. Az óriás hópárduc, közönséges rokonához hasonlóan, a hómezők egyik legeredményesebb ragadozója. Ehhez nagyban hozzájárul, hogy képes a pszi egy vad, kiforratlan változatát használni. Arasznyi karmai, és késszerű agyarai áthatolnak a legtöbb páncélon, ebből a szakértők arra következtetnek, hogy a termonukleáris robbanás a hópárduc testében valamiféle vadmágikus mutációt eredményezett. Mondjuk, majdnem mindegy, hogy miképpen öl, ha téged szemel ki áldozatául. Vagy menekülj, vagy akár már meg is rendelheted a koporsódat. Mindenesetre impozáns látvány lenne egy ilyenen belovagolni Alanorba... |
Erő: | 55 (88) | Szint: | 51 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 49 (91) | Támadás: | 127 (136) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 47 (74) | Védekezés: | 195 (205) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 26/27 év |
Egészség: | 55 (103) | Életpont: | 2690/2876 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 55 (101) | Varázspont: | 2636/1267 | Pénz: | 521621 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 96/0 | Pszi pont: | 339/156 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/90 | szúrófegyverek: | 36/32 (+3%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 48/53 (+9%) | lőfegyverek: | 41/47 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -24.); ében nyílvessző (#848) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
226,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 224,88 |
Legfeljebb 78 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 67 időszaki: 67 |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63, 22, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 99 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 452 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/34 | 2. nyomkövetés: | 58/73 | 3. mászás: | 28/31 |
4. csapdakészítés: | 44/42 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 35/82 | 6. gyógyítás: | 8/34 |
7. titkosírás: | 30/62 | 8. felderítés: | 37/77 | 9. szörnyidomítás: | 20/69 |
10. teológia: | 68/54 (+48%) | 11. taumaturgia: | 89/33 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 25/82 (+12%) |
13. versengés: | 29/91 (+20%) | 14. zene: | 20/85 | 15. szörnyismeret: | 53/23 |
16. pszi: | *38/100 (+25%) | 17. zárnyitás: | 46/63 | 18. vadászat: | 9/20 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/71 | 20. bányászat: | 38/44 | 21. testépítés: | 7/39 |
22. úszás: | 17/17 | 23. főzés: | 24/0 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 4. max. életpont: 4 |
5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1 | 7. tulajdonságpont: 1 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314), Rém (#315), északi tűzsárkány (#219), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kisebb quwarg isten (#213), ősquwarg (#300), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), Techiulan (#400), Strissha (#528) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (570,0) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (105,3,1) | agyburok (#90) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Techiulan (#400) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+12 védettség) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) Az élet papjától idegen a holttestek között való kutakodás. IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 86, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 107, 108, 109, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 13, 14, 18, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 40, 46, 47, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1668, az összesen kapott pontszám: 174925. |
2019. II. félévének Vlagyimir díjas zármestere vagy. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 5. Legjobb pontszámod: 181. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7904 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | |||
1 | varányszem (#30) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
649 | arany (#50) | 4 | cápazsír (#932) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | energiamembrán (#861) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | kyorg rúnakorong (#767) | 1 | malachit füzér (#755) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) |
224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|