328. forduló, 330. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:18'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,86] koordinátán.
A táborozás 16. napján találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy sárkányfajzat trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás 16. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
A 16. napon összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 16. napon összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 16. napon összefutsz Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 2 csillezsályalevelet.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy pular kristályt és egy ramit követ. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 733. hetének nyerőszámai: 7, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut bal hátsó lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 25, összesen: +23 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +38 max. életerő, +38 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 450.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +32 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 449.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

* 4. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 409.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+9 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 8. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 9. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

kt 1125 1 elkészíted az 1125. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrkantárt. Egészséged TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 342.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 312.]

v 15 153 6 elmormolod a 15. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 22 445 elmormolod a 22. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

at 5003 20 TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 20
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

at 4784 20 TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 20
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

at 1548 20 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 20
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[379,87] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Thargodan mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gránitelementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál nyakát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Mufffaló Bill-lel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Ő Xanthippe férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy sötét ölész trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [379,88] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal szárnyát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Agyartőrrel megbököd a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a sárkányfajzat jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 144, gyógyulás: 31, összesen: -113 ÉP}

Felfedeztél egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [379,89] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy gránitelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál bal karját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 269.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 269 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[379,90] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálosztó kain. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálosztó kain testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a halálosztó kain jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 52, gyógyulás: 6, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+238 életerő.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [380,89] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gránitelementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [381,88] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Felfedeztél egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő sárkányfajzat nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal néhányszor súrolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 163, gyógyulás: 34, összesen: -129 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [83 pontot használtál fel, van még 186.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 186 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 186.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 186 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[382,88] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [383,88] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy taalru. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [382,87] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy taalru. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[35 pontot használtál fel, van még 151.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 151 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 151.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 151 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 146.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

* 7. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 143.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-38 max. életerő). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 23, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 143 pontod maradt, ebből a következő körre 143 pontot vihetsz át. Kapsz még 470 pontot. A következő körben tehát 613 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 38 Védekezés: 51 Menekülés: 40 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 38 (40) Életpont: 382/279 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (43) Varázspont: 572/1 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 137/148 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1567 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4920 TP-t kaptál. Jelenleg 943208 TP-d van. A következő szinthez még 56792 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, ongóliant, Blounther apó. A 327. fordulódban 4849 arany került a bankszámládra. 4945 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 29/46 (+6%)
vágófegyverek: 5/90 (+24%) ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: 25/31 (+5%)
dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/79 (+30%) 2. nyomkövetés: 78/91 (+36%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 12/56 5. csapdakészítés: 24/72 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/79
7. gyógyítás: 54/86 (+20%) 8. titkosírás: 5/41 9. felderítés: 31/31
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 36/40 (+18%) 12. taumaturgia: 34/30 (+1%)
13. zene: 18/91 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/61 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 16/0 17. bányászat: 30/34 (+15%) 18. úszás: 15/82
19. csapatmunka: 1/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 1 hókutya nyakörv (#1077)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 mammutbőr (#1078) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arkog kő (#632) 1 bőrkantár (#1125) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
5 csillezsályalevél (#1253) 2 kaja (#2) 2 mithril (#352)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(379,87) Thargodan mágusok (#318), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, gránitelementál (#205), Mufffaló Bill (2398. kalandozó)
(379,88) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(379,89) gránitelementál (#205), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(379,90) halálosztó kain (#168), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(380,86) törpemammut (#115)
(380,89) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, gránitelementál (#205)
(381,88) törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(382,87) nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru (#249), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(382,88) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(383,88) Raia oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), taalru (#249), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek