Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 16. 11h:46' EZ A 1047. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 1048. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 43 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Búcsúzz az életedtől!" 42 életpontot sebeztél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elüvöltöd magad: "Itt a megváltód!" 51 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus bal vállát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 47 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 gyöngymangó. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
vv 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 1480 975 135 | beraksz a bankba az 1480. tárgyat (975 darabot) |
kb 135 20 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (20 darabot) |
hu 10 188 | hulladék: 10 188 |
beaj 1402 | beajánlod a K.T.-be az 1402. kalandozót |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 522 248 1640 | használod az 522. tárgyat a 248. tárgyat az 1640. tárgyat |
h 248 3 | használod a 248. tárgyat |
kf 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
be 709 147 138 | bemész a 709. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1072 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 44 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska jobb vállát. (8 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Gyere és halj meg!" 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával megdöfködöd a bumshir óriásmacska jobb vállát. (8 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-66 varázspont.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska fejét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 825, gyógyulás: 261, összesen: -564 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 402 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón testét. (7 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 52 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón bal első lábát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 16 091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 29, gyógyulás: 83, összesen: +54 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 420 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (Köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Hatalmasat kiáltasz: "Búcsúzz az életedtől!" 51 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a zafír drakón csontos pofáját. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 16 796 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 24, gyógyulás: 93, összesen: +69 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 400 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Azt üvöltöd: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb szárnyát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Agyartőrrel megérinted a zafír drakón testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 16 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 30, gyógyulás: 94, összesen: +64 ÉP}
kt 19 12 | elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot) |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 435 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb karját. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Hatalmasat kiáltasz: "Harcra fel, ma győzni kell!" Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a halálelementál fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 32, gyógyulás: 79, összesen: +47 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 462 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Azt üvöltöd: "Lejárt az időd!" Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a taalru herceg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (96,108)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (140,61)-> 60 arany, -2 ÉP]. 19 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 29, gyógyulás: 96, összesen: +67 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály bal lábát. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Csatakiáltást hallatsz: "Harcra fel, ma győzni kell!" Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a lidérckirály jobb oldalát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a lidérckirály testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád lándzsával megérinted a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 63, gyógyulás: 189, összesen: +126 ÉP}
kt 17 6 | elkészíted a 17. tárgyat (6 darabot) |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 514 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyóriás testét. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény lehel egyet, és a következő másodpercben fagyvihar kezd tombolni. Félresöpröd a fagyos szellőt. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ezt kapd ki!" 41 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a fagyóriás fejét. (5 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a fagyóriás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 78 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 15 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 156, gyógyulás: 98, összesen: -58 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 150 életpontot vesztettél. Elkiáltod magad: "Itt a megváltód!" Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnelord testét. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a dűnelord testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-68 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Teriád lándzsával jól megszurkálod a dűnelord jobb vállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a dűnelord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A dűnelord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 17 416 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 353, gyógyulás: 140, összesen: -213 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 463 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 140 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán testét. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Itt a megváltód!" 48 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás sámán testét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy xirnox szív. Szereztél 43 aranyat. 19 282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 313, gyógyulás: 79, összesen: -234 ÉP}
v 181 99 19 | elmormolod a 181. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " (Feltételes vásárlás:) 77 db gyöngymangó 308 aranyért; 3 db teknősesszencia 270 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
ve 3 8 | megveszed a 3. tárgyat 8 |
ve 1535 2 | megveszed az 1535. tárgyat 2 |
m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [115,125] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Utad során felfedezel egy quwarg ikerbolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Atalanta formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy drakolder csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy tükörtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Dögölj meg!" 43 ép-nyi sebzést okoztál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagyóriás fagyott lábát. (7 támadással 229 életpontot sebezve.) Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. Elmédből kizárod a hideg érzetét, nem foglalkozol a viharral. Hatalmasat kiáltasz: "Pusztulj!" 46 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fagyóriás testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a fagyóriás bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mancsával a fagyóriás megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 16 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1407, sebződés: 187, gyógyulás: 115, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Észreveszel egy tükörtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A pókkarmok megtapadnak a felületen, így próbálsz egyre feljebb jutni a gyorsan pörgő építmény tükörsima falán. A visszaverődő nap zavaró fénye hihetetlen teljesítményekre késztet, így fél órán belül eléred a tükörtorony lentről kiszúrt bejáratát. Csak pár lépés, és a sötét átjárót magad mögött hagyva egy fényesen kivilágított terembe érkezel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy shokara bogár! {egyik sebzési módja: 2x 12d18+45.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 39 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a shokara bogár bal első lábát. (7 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Teriád lándzsával többször eltalálod a shokara bogár jobb hátsó lábát. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Agyartőrrel megbököd a shokara bogár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 15 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1769, sebződés: 498, gyógyulás: 245, összesen: -253 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 837 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon testét. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elkiáltod magad: "Lejárt az időd!" 49 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával többször eltalálod a tleikan amazon nyakát. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan amazon jobb lábát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád lándzsával többször eltalálod a tleikan amazon fejét. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Agyartőrrel megérinted a tleikan amazon bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan amazon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2322, sebződés: 472, gyógyulás: 243, összesen: -229 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 435 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton jótündér jobb lábát. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elüvöltöd magad: "Lejárt az időd!" 42 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával megdöfködöd a kreiton jótündér jobb lábát. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a kreiton jótündér jobb vállát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjával megérint a kreiton jótündér. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Csápjaival a kreiton jótündér csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Teriád lándzsával jól megszurkálod a kreiton jótündér fejét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a kreiton jótündér testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A kreiton jótündér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. Elhajítod a vacak kreiton átokmester trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kreiton jótündér trófeát. 23 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2144, sebződés: 508, gyógyulás: 291, összesen: -217 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Hatalmasat kiáltasz: "Üsd, vágd, nem apád!" 47 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 440 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón jobb vállát. (7 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Harcra fel, ma győzni kell!" 52 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 17 622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 30, gyógyulás: 95, összesen: +65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 413 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 150 életpontot vesztettél. Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnelord jobb oldalát. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod a dűnelord testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 150 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 16 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 398, gyógyulás: 107, összesen: -291 ÉP}
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
kt 22 12 | elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot) |
hh 2210 392 892 | használod a 2210. tárgyat a 392. tárgyat a 892. tárgyat |
bb 22 19 17 | beraksz a bankba a 22. tárgyat (19 darabot) |
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
113 | 114 | 115 | 116 | |
124 | |
|
|
|
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|
[139,121] Még mindig bozótos. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel...
h 1268 752 | használod az 1268. tárgyat |
kt 2644 | elkészíted a 2644. tárgyat |
m 2 3 1 | mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre |
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
h 1477 2 4 | használod az 1477. tárgyat |
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
fog 903 219 | elfogod a 903. szörnyet a 219. tárggyal |
v 198 138 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: kf 511 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 7. BP: ek 215 10 0 | t. energia kisütése: 215 10 |
TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG) Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.] |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
FAGYÓRIÁS (653. SZÖRNY) Ez az óriás kolosszus talán nem is tudja, hogy hol van, csupán azt, hogy valaki elszakította hazájának utánozhatatlanul fagyos levegőjétől. Bánatában a rombolás és pusztítás maradt csupán neki, ehhez viszont tökéletes testalkattal áldotta meg a teremtő: csupán bicepszének átmérője felér egy megtermett szál elf legény magasságával, lábának egyetlen mozdulatával pedig úgy képes Ghalla teremtményeit a földbe nyomorítani, mint ahogy más egy a fűben menekülő quwargot tapos halálra. S akkor arról még nem is beszéltem, mire képes, amikor igazán dühödtté válik: tudatalattija fagyviharok és orkánok elszabadítására képes, mely hegyeket és dombokat képes eltörölni a föld színéről. |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
KISEBB ZAN (544. TÁRGY) Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvető működési mechanizmusát, lehetővé vált a kisebb zan nevű klóntárgy, pszeudo-entitás előállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetéből. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt titkaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tőle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg). |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY) A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra. A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai). |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
Erő: | 75 (99) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 61 (91) | Támadás: | 117 (122) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (69) | Védekezés: | 126 (136) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/201 év |
Egészség: | 55 (74) | Életpont: | 1572/1572 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 54 (86) | Varázspont: | 2805/2668 | Pénz: | 5371 arany | Kép. pont: | 111 |
Tudatpont: | 54/31 | Pszi pont: | 331/145 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/88 (+7%) | ökölvívás: | 20/4 | szúrófegyverek: | *47/100 |
vágófegyverek: | 22/58 | ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 41/14 (+4%) |
dobófegyverek: | 26/20 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << mágusölő (#422) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
139,121 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 114,126 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/9 | Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 051 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/37 | 2. nyomkövetés: | 85/74 (+30%) | 3. mászás: | 25/4 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 35/18 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/14 | 6. gyógyítás: | 36/81 |
7. titkosírás: | 9/6 (+100%) | 8. felderítés: | 26/69 | 9. szörnyidomítás: | 8/57 |
10. teológia: | 77/5 (+24%) | 11. taumaturgia: | 105/9 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 5/11 (+1%) |
13. versengés: | 13/80 | 14. harcművészetek: | 16/94 | 15. zene: | 5/85 |
16. szörnyismeret: | 29/22 | 17. pszi: | 31/53 (+60%) | 18. zárnyitás: | 4/44 |
19. vadászat: | 19/27 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 34/21 (+7%) |
22. testépítés: | 33/43 | 23. úszás: | 16/94 (+6%) | 24. főzés: | 22/68 (+11%) |
25. ordítás: | 69/37 (+28%) | 26. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 460 | |||
4. max. életpont: 1 | 6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 110 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), szőrös azukát (#903) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 20 TVP-ért. |
vásárolsz adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 100 darabot ), teknősesszenciát (#702) (max. 5 darabot ), pszi katalizátort (#610) (max. 1 darabot ), berzerker tüskét (#713) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), leviatángumát (#1757) (max. 10 darabot ), türkiz karikát (#750) (max. 5 darabot ), rítusónixot (#751) (max. 5 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), őskristály-szilánkot (#1525) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), szőrös azuka (#903) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vadász tatu (#10), színes dözmöng (#78) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (9078,0) | vámpirizáció (#1) (9727,0) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18, 81, 82. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 11960. (összesen ölhető: 1482 ) | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. | ||
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. | ||
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 132287 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 97. Szerzett pont: 12004. Beállított erő: 0 Összpont: 46333 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, kb 347 1, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13, tf 1 14, bb 347 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 890 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6799 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | dárda (#10) | 1 | fejlődéskő (#1640) | 16 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | pszi kő (#248) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | tapasztalatkő (#975) | 2 | titanitdukát (#1480) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 10 | angyalok gyűrűje (#529) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
8 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
2 | kis káoszrelikvia (#2643) | 8 | madártoll (#112) | 4 | ómatéria (#2642) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg katalizátor (#1535) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 14 | sáfránypor (#211) | |||
4 | sárkányfog (#617) | 3 | teknősesszencia (#702) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | |||
7 | tüske (#22) | 174 | víz (#27) | 8 | vizestömlő (#3) | |||
1 | xirnox szív (#213) |