Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 14. 15h:01' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 7 12 | elmormolod a 7. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [89,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy megsebzett süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,48] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a láplidérc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [91,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra bal vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [92,51] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
tv 30 31 32 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 31. varázslatot a 32. varázslatot |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap. Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után. Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között. Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le. |
NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni. A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. A nevezés pillanatától az Olimpia tényleges szimulációjáig nem használhatsz Átadás: A, Tárgyelrejtés: D <tárgy> <menny.> <kód>, Eladás (EA) és Vásárlás (VE) parancsokat, a visszaélések elkerülése végett. Egyéb, kevésbé nyilvánvaló tárgyátadási metódusoknál (pl. Bűvölés) is jóval kevesebb az esély a sikerre. Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod, ekkor már újra használhatod az Ad és Tárgyelrejtés parancsokat is. Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (20) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 26 (33) | Életpont: | 359/283 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (25) | Varázspont: | 266/112 | Pénz: | 2672 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1/4 | ütőfegyverek: | 17/78 (+41%) | lőfegyverek: | 5/43 |
dobófegyverek: | 2/56 |
Feltételes fegyverváltás: csorba csatabárd (#1108) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/79 | 2. nyomkövetés: | 3/90 (+36%) | 3. mászás: | 1/27 |
4. csapdakészítés: | 10/12 (+40%) | 5. csapdaészlelés: | 1/53 | 6. gyógyítás: | 8/55 |
7. titkosírás: | 1/10 | 8. felderítés: | 5/5 | 9. teológia: | 2/30 (+9%) |
10. taumaturgia: | 8/86 (+26%) | 11. zene: | 1/12 | 12. zárnyitás: | 1/20 |
13. vadászat: | 1/23 | 14. bányászat: | 4/78 | 15. testépítés: | 1/66 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 495 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | |||
3 | kőkés (#6) | 1 | törpe szekerce (#1105) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Brod buzogánya (#1735) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | ||
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | Trákin csákánya (#367) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | parittya (#18) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | |||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. kristálya (#2264) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 24] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 9 | fáklya (#36) | 22 | kaja (#2) | |||
5 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
100 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
3 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 4 | főnixtoll (#563) | |||
2 | grifftojás (#179) | 3 | gyíkfű (#201) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 2 | lajhár csont (#236) | 3 | lapkorong (#80) | |||
39 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 114.59 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
94 | arany (#50) | 1 | csontszurony (#12) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | főnixtoll (#563) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) |
88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|