Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 15. 12h:57' EZ A 1051. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 1052. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 7. KP: vv 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
ek 40 5 | t. energia kisütése: 40 5 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 211 1402 6 | átadod a 211. tárgyat az 1402. kalandozónak (6 darabot) |
a 304 1402 2 | átadod a 304. tárgyat az 1402. kalandozónak (2 darabot) |
aa 313 189 190 | átadod a 313. tárgyat a 189. tárgyat a 190. tárgyat |
in 1402 168 74 | leírod az 1402. kalandozónak a 168. szörnyet a 74. tárgyat |
m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Azt üvöltöd: "Búcsúzz az életedtől!" 41 életpontot sebeztél. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [83,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy ovimon-bokrot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. {max. életpontja: 51-60.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [82,101] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy ovimon-bokor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
be 709 147 213 | bemész a 709. épületbe |
ba 149 168 | nem támadod a 149. szörnyet a 168. szörnyet |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 1 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [83,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mákrózsa bokrot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. {max. életpontja: 33-38.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy smirglibokrot. Délre nézve látsz egy mákrózsa bokrot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy amniosz-fa van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Métely. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Métely bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 saválló fülbevaló. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP] 957 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 84 168 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 275 1251 | elmormolod a 275. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [86,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy tűzbokrot. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rát-fa van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [87,96] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy rát-fát. Északnyugatra egy smirglibokor van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 149 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [89,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
(Továbbmész...) [90,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
v 84 149 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 95 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | |
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[95,85] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy kazmár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kt 43 2 | elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot) |
a 43 1402 1 | átadod a 43. tárgyat az 1402. kalandozónak (1 darabot) |
h 1477 1 4 | használod az 1477. tárgyat |
94 | 95 | 96 | |
84 | |
|
|
85 | |
|
|
86 | |
|
|
[99,81] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (7 támadással 232 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (99,81)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (99,81)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 455 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal karját. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Cápafoggal megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 63, gyógyulás: 85, összesen: +22 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 233 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elüvöltöd magad: "Ezt kapd ki!" Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a lidérckirály bal oldalát. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a lidérckirály testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 13, gyógyulás: 147, összesen: +134 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 268 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Rém testét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Rém testét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a Rém testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 58 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. (ld. enc.) 28 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 49, gyógyulás: 151, összesen: +102 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
98 | 99 | 100 | 101 | |
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
[139,121] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 654 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elüvöltöd magad: "A PÖRÖLY nevében!" Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a szellemdarázs testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 208, gyógyulás: 142, összesen: -66 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 790 életpontot sebeztél. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 54 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kreiton bűvölő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A kreiton bűvölő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2020, sebződés: 131, gyógyulás: 162, összesen: +31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 836 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 42 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával többször eltalálod a kreiton idéző testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a kreiton idéző fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2089, sebződés: 451, gyógyulás: 205, összesen: -246 ÉP}
h 1268 755 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 682 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a trakhon bal lábát. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Üsd, vágd, nem apád!" 40 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trakhon jobb oldalát. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Cápafoggal megérinted a trakhon lóbáló ormányát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 196 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 235, gyógyulás: 134, összesen: -101 ÉP}
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hh 2210 886 392 | használod a 2210. tárgyat a 886. tárgyat a 392. tárgyat |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: kf 511 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 7. BP: ek 215 10 0 | t. energia kisütése: 215 10 |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
RÉMPLAZMA (616. TÁRGY) Megfelelő mágikus eljárással kinyerhető a Rémből visszamaradt, ragacsos, savas plazma. Hogy mire jó ez az ocsmányság? Természetesen semmire, azon kívül, hogy bemutatásával bizonyíthatod Sir Rasolphiusnak, hogy legyőztél egy Rémet, és így remélheted, hogy a jóságos lovag megtanít egy nagyhatalmú varázslatra. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
Erő: | 78 (102) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 61 (91) | Támadás: | 117 (122) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (69) | Védekezés: | 122 (132) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/219 év |
Egészség: | 55 (74) | Életpont: | 1596/1596 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 54 (88) | Varázspont: | 2895/2811 | Pénz: | 15366 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 54/17 | Pszi pont: | 340/380 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 20/4 | szúrófegyverek: | 49/26 (+7%) |
vágófegyverek: | 22/58 | ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 41/77 (+3%) |
dobófegyverek: | 26/30 |
Feltételes fegyverváltás: teriád lándzsa (#1282) (150%) << ököl (#28) (130%) << mágusölő (#422) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
139,121 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,82 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/9 | Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 051 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/37 | 2. nyomkövetés: | 89/91 (+18%) | 3. mászás: | 26/56 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 36/19 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/14 | 6. gyógyítás: | 36/81 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 27/4 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 8/57 |
10. teológia: | 79/50 (+22%) | 11. taumaturgia: | 120/16 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 5/35 (+4%) |
13. versengés: | 13/80 | 14. harcművészetek: | 18/94 | 15. zene: | 5/97 |
16. szörnyismeret: | 30/25 (+22%) | 17. pszi: | 32/11 (+5%) | 18. zárnyitás: | 4/44 |
19. vadászat: | 19/34 | 20. vitalitás: | 1/47 | 21. bányászat: | 34/74 (+4%) |
22. testépítés: | 33/43 | 23. úszás: | 17/42 | 24. főzés: | 23/78 (+11%) |
25. ordítás: | 72/53 (+12%) | 26. csapatmunka: | 1/99 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 260 | |||
4. max. életpont: 3 | 6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 110 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 205 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359) |
úszol max. Feltételes úszás max. 20 TVP-ért. |
vásárolsz adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 100 darabot ), teknősesszenciát (#702) (max. 5 darabot ), pszi katalizátort (#610) (max. 1 darabot ), berzerker tüskét (#713) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), leviatángumát (#1757) (max. 10 darabot ), türkiz karikát (#750) (max. 5 darabot ), rítusónixot (#751) (max. 5 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), őskristály-szilánkot (#1525) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), kreiton lich (#536) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vadász tatu (#10), színes dözmöng (#78), halálosztó kain (#168) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (8750,0) | vámpirizáció (#1) (9529,0) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 18, 81, 82. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 11960. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. | ||
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. | ||
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. | ||
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 132287 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 46. Szerzett pont: 5106. Beállított erő: 0 Összpont: 70947 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, kb 347 1, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13, tf 1 14, bb 347 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2202 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
953 | arany (#50) | 2 | aranyrög (#1251) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
1 | kaja (#2) | 4 | kőszem (#304) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
8 | sáfránypor (#211) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | rémplazma (#616) | 5 | rítusónix (#751) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tleikan kesztyű (#893) | 5 | türkiz karika (#750) | 1 | vasérc (#152) |