Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 12h:07' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 9 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
ek 7 6 8 | t. energia kisütése: 7 6 8 |
hu 329 317 353 | hulladék: 329 317 353 |
hu 112 | hulladék: 112 |
bb 269 331 582 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (331 darabot) |
kt 284 2 | elkészíted a 284. tárgyat (2 darabot) |
a 396 2251 40 | átadod a 396. tárgyat a 2251. kalandozónak (40 darabot) |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
h 341 135 55 | használod a 341. tárgyat |
hh 1253 1546 504 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy manifeszt.nyúlvány felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 58, gyógyulás: 36, összesen: -22 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [157,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 kőszemet. 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 27, gyógyulás: 68, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [157,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával megcsapod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 48, gyógyulás: 157, összesen: +109 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru egyik lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru póklábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 43, gyógyulás: 92, összesen: +49 ÉP}
v 198 161 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
[161,57] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ipari Áram formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 170 230 | megveszed a 170. tárgyat 230 |
ve 133 20 | megveszed a 133. tárgyat 20 |
ve 198 20 | megveszed a 198. tárgyat 20 |
ve 213 20 | megveszed a 213. tárgyat 20 |
ve 284 10 | megveszed a 284. tárgyat 10 |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[161,57] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag.
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 26 27 | mozogsz 2 26 27 |
lm 30 4 2 | mozogsz 30 4 2 |
lm 5 25 26 | mozogsz 5 25 26 |
lm 905 28 900 | mozogsz 905 28 900 |
lm 27 25 30 | mozogsz 27 25 30 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 905 31 900 | mozogsz 905 31 900 |
lm 25 5 15 | mozogsz 25 5 15 |
lm 20 905 24 | mozogsz 20 905 24 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 28 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 141, gyógyulás: 39, összesen: -102 ÉP}
lm 900 21 905 | mozogsz 900 21 905 |
lm 22 900 15 | mozogsz 22 900 15 |
lm 4 32 33 | mozogsz 4 32 33 |
lm 905 34 900 | mozogsz 905 34 900 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan bal lábát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 125, gyógyulás: 45, összesen: -80 ÉP}
lm 32 35 36 | mozogsz 32 35 36 |
lm 37 | mozogsz 37 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 1026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 905 38 38 | mozogsz 905 38 38 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi jobb oldalát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 25 arany, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 41, gyógyulás: 91, összesen: +50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 59, gyógyulás: 94, összesen: +35 ÉP}
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT) Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak! |
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT) Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
Erő: | 49 (54) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 61 (84) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 49 (52) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 49 (53) | Életpont: | 562/522 | Jellem: | gonosz (340) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 53 (62) | Varázspont: | 1517/172 | Pénz: | 15637 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 35/21 | Pszi pont: | 429/164 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 322 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 18 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29 | 2. nyomkövetés: | 73 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 21 | 6. csapdaészlelés: | 21 (+9) |
7. gyógyítás: | 38 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 48 | 12. taumaturgia: | 70 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 17 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 25 | 17. pszi: | 45 | 18. zárnyitás: | 10 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 29 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a gnómoktól (6) bármit, a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) | esszenciavédelem 2 (#188) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
866 | arany (#50) | 39 | álompor (#396) | 10 | csalánvirág (#582) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fáklya (#36) | |||
50 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
75 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | molluszk ház (#353) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csizma (#317) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 20 | csuklyavirág (#133) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | sötét ital (#284) | 213 | spiritusz (#170) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
18 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | xirnox szív (#213) |