Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 17. 9h:05' EZ A 597. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 598. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 127 26 72 | elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 4 0 | elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: v 1 10 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 8. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
beaj 5816 | beajánlod a K.T.-be az 5816. kalandozót |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
h 1228 4 | használod az 1228. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
136 | 137 | 138 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [138,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy epokitféreg. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 70 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 1 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 100, gyógyulás: 16, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [139,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vasököl lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy halálbokort. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. {max. életpontja: 141-160.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős jobb vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 46, gyógyulás: 11, összesen: -35 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc jobb vállát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal eltalálod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 64 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 584 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 107, gyógyulás: 16, összesen: -91 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {támadása: 14.}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Cápaölő tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Cápaölő tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [143,45] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a norpadolótika jobb középső lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Előremozdulva, a norpadolótika kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
fog 101 219 | elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal |
szk 101 | keresed a 101. szörnyet |
ef 25 508 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY) A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 43 (47) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 31 (37) | Védekezés: | 34 (39) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 165/171 év |
Egészség: | 34 (38) | Életpont: | 417/318 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 808/244 | Pénz: | 8210 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 58/37 | Pszi pont: | 193/387 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/30 (+36%) | ökölvívás: | 2/18 | szúrófegyverek: | 23/75 |
vágófegyverek: | 35/3 (+3%) | ütőfegyverek: | *19/103 (+22%) | lőfegyverek: | 25/11 (+4%) |
dobófegyverek: | 13/41 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 144 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/49 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 95/15 (+12%) | 3. lopás: | 6/21 |
4. mászás: | 15/99 | 5. csapdakészítés: | 26/68 | 6. csapdaészlelés: | 32/61 (+11%) |
7. gyógyítás: | 34/56 | 8. titkosírás: | 23/82 | 9. felderítés: | 21/91 |
10. szörnyidomítás: | 10/68 | 11. teológia: | 43/42 (+10%) | 12. taumaturgia: | 32/72 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 14/9 | 15. zene: | 23/74 |
16. szörnyismeret: | 51/51 | 17. pszi: | 24/4 | 18. zárnyitás: | 5/66 |
19. vadászat: | 25/92 | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 32/46 (+3%) |
22. úszás: | 10/12 (+15%) | 23. főzés: | 16/15 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (10,40) | sorvasztás (#102) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül! |
2.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 81, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 705 (limit: 1370), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 71123. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 11 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 4 | fokhagyma (#403) | 1 | topáz erényöv (#731) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 604 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 30 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 2620 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 856 | sallank karom (#128) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | 1202 | nyílvessző (#108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 3 | csatabárd (#555) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 870 | ezüstdarab (#326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | $467 | rókafarok ($124) | 991 | gyöngymangó (#135) | $985 | csontkulcs ($74) | 6 | fejsze (#1240) | 184 | Huddens elixírje (#830) | $496 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | $550 | dözmöng szív ($122) | 500 | purifikátor háj (#269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
580 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | kaja (#2) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|