Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 15. 15h:20' EZ A 560. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD 561. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
ftv 121 255 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 255. szörnyet |
hu 216 271 15 | hulladék: 216 271 15 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
hh 1253 1546 504 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten bal oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (51 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 20 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 592, gyógyulás: 252, összesen: -340 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 53, gyógyulás: 33, összesen: -20 ÉP}
vv 28 109 227 | elmormolod a 28. varázslatot a 109. varázslatot a 227. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
v 181 185 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 4, gyógyulás: 34, összesen: +30 ÉP}
be 687 | bemész a 687. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 597.]
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [183,32] Folytatod sétádat a házak közt.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku nadrág. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
ftv 155 179 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 179. szörnyet |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 3 | mozogsz 2 3 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Hrumagurk amorf testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 94, gyógyulás: 40, összesen: -54 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 96, gyógyulás: 51, összesen: -45 ÉP}
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 5 | mozogsz 5 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod az átokosztó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 72, gyógyulás: 44, összesen: -28 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 74, gyógyulás: 44, összesen: -30 ÉP}
v 88 2 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 24 25 5 | mozogsz 24 25 5 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth zömök testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az oglyth testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az oglyth bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 81, gyógyulás: 122, összesen: +41 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 53, gyógyulás: 73, összesen: +20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gorath lárva testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 32, gyógyulás: 65, összesen: +33 ÉP}
lm 2 905 9 | mozogsz 2 905 9 |
lm 900 3 13 | mozogsz 900 3 13 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokosztó jobb karját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 79, gyógyulás: 45, összesen: -34 ÉP}
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 905 15 | mozogsz 905 15 |
lm 900 17 19 | mozogsz 900 17 19 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gorath lárva testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 34, gyógyulás: 64, összesen: +30 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 34 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Hrumagurk testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 79 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a Hrumagurk egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Hrumagurk csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 92, gyógyulás: 42, összesen: -50 ÉP}
lm 18 13 3 | mozogsz 18 13 3 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gorath lárva testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a gorath lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 75, gyógyulás: 95, összesen: +20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a bérgyilkos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 43, gyógyulás: 42, összesen: -1 ÉP}
lm 2 905 35 | mozogsz 2 905 35 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gorath lárva testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva jobb oldalát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 74, gyógyulás: 88, összesen: +14 ÉP}
lm 36 900 2 | mozogsz 36 900 2 |
lm 3 30 | mozogsz 3 30 |
lm 905 31 900 | mozogsz 905 31 900 |
lm 30 3 5 | mozogsz 30 3 5 |
lm 26 26 | mozogsz 26 26 |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 17 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 61 (86) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 49 (54) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/29 év |
Egészség: | 49 (55) | Életpont: | 562/587 | Jellem: | gonosz (366) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 53 (64) | Varázspont: | 1529/881 | Pénz: | 13567 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/23 | Pszi pont: | 456/179 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 322 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 15 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29 | 2. nyomkövetés: | 74 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 22 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 13 (-13) |
7. gyógyítás: | 38 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 26 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 50 | 12. taumaturgia: | 72 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 17 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 25 | 17. pszi: | 48 | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 29 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | feltámadás (#168) |
Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fáklya (#36) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | ketrec (#216) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varázskő (#305) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1052 | arany (#50) | 19 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | vas dobónyíl (#189) |