354. forduló, 356. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 15. 15h:20'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,39] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. Minden varázserőd visszatért. (+451 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+161 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 4. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 695.]
A füledre akasztod a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

ftv 121 255 felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 255. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

hu 216 271 15 hulladék: 216 271 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ketrecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szürke bőrkesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

hh 1253 1546 504 használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 689.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ketrec (183,31)-> (380 ap), szürke bőrkesztyű (183,31)-> (12 ap), vadász tatu bőr (183,31)-> (1 ap), összesen 393 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 681.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 660.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 659.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy kisebb quwarg isten!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten bal oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (51 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 20 arany, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 592, gyógyulás: 252, összesen: -340 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 53, gyógyulás: 33, összesen: -20 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +344 életerő.) Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 618.]

vv 28 109 227 elmormolod a 28. varázslatot a 109. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 612.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 612.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

v 181 185 32 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,39) kisebb quwarg isten (#213), quwarg parafenomén (#248)

[185,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 4, gyógyulás: 34, összesen: +30 ÉP}

Épületeket látsz: egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 602.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [4640 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, délre 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 597.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 602.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 607.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 612.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 617.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 622.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 627.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 632.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,32] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,32] Folytatod sétádat a házak közt.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku nadrág. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.). [22 pontot használtál fel, van még 610.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

ftv 155 179 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Hrumagurk amorf testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 68 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 94, gyógyulás: 40, összesen: -54 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 96, gyógyulás: 51, összesen: -45 ÉP}


[16 pontot használtál fel, van még 589.]

v 88 1 elmormolod a 88. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 5 mozogsz 5
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy átokosztó lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod az átokosztó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 72, gyógyulás: 44, összesen: -28 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az átokosztó bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény huhog! 37 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 74, gyógyulás: 44, összesen: -30 ÉP}


[8 pontot használtál fel, van még 576.]

v 88 2 elmormolod a 88. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 2 szopókövet! [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 571.]

lm 905 26 900 mozogsz 905 26 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 555.]

lm 24 25 5 mozogsz 24 25 5
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban. [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth zömök testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az oglyth testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az oglyth bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 81, gyógyulás: 122, összesen: +41 ÉP}


Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 53, gyógyulás: 73, összesen: +20 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gorath lárva testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 32, gyógyulás: 65, összesen: +33 ÉP}


Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
[15 pontot használtál fel, van még 540.]

lm 2 905 9 mozogsz 2 905 9
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[14 pontot használtál fel, van még 526.]

lm 900 3 13 mozogsz 900 3 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokosztó jobb karját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 79, gyógyulás: 45, összesen: -34 ÉP}


[9 pontot használtál fel, van még 517.]

v 88 1 elmormolod a 88. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 512.]

lm 905 15 mozogsz 905 15
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[8 pontot használtál fel, van még 504.]

lm 900 17 19 mozogsz 900 17 19
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gorath lárva testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 34, gyógyulás: 64, összesen: +30 ÉP}


Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 34 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a Hrumagurk testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 79 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a Hrumagurk egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Hrumagurk csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 92, gyógyulás: 42, összesen: -50 ÉP}


[12 pontot használtál fel, van még 492.]

lm 18 13 3 mozogsz 18 13 3
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gorath lárva testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a gorath lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 75, gyógyulás: 95, összesen: +20 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a bérgyilkos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 43, gyógyulás: 42, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP].
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
[12 pontot használtál fel, van még 480.]

lm 2 905 35 mozogsz 2 905 35
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gorath lárva testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva jobb oldalát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 74, gyógyulás: 88, összesen: +14 ÉP}


[11 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 36 900 2 mozogsz 36 900 2
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
[14 pontot használtál fel, van még 455.]

lm 3 30 mozogsz 3 30
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
[6 pontot használtál fel, van még 449.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 441.]

lm 30 3 5 mozogsz 30 3 5
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
[9 pontot használtál fel, van még 432.]

lm 26 26 mozogsz 26 26
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Egyhelyben toporogsz.
[6 pontot használtál fel, van még 426.]

kb 2 15 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Kiveszed a füledből a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 21, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 9 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 496 pontot. A következő körben tehát 696 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.

BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah felszentelt papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 61 (86) Támadás: 43 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 49 (54) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 27/29 év
Egészség: 49 (55) Életpont: 562/587 Jellem: gonosz (366) Tul. pont: 9
Szerencse: 53 (64) Varázspont: 1529/881 Pénz: 13567 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/23 Pszi pont: 456/179 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 322
Eddig összesen 2962 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56631 TP-t kaptál. Jelenleg 3781842 TP-d van. A következő szinthez még 218158 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 248. fordulódban 7025 arany került a bankszámládra. 7692 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 15 lőfegyverek: 20
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29 2. nyomkövetés: 74 3. lopás: 1
4. mászás: 16 5. csapdakészítés: 22 (+1) 6. csapdaészlelés: 13 (-13)
7. gyógyítás: 38 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 50 12. taumaturgia: 72
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 17 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 25 17. pszi: 48 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 19 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 29
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) feltámadás (#168)
Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fáklya (#36) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 ketrec (#216) 2 praglonc hártya (#215) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku nadrág (#691) 7 sáfránypor (#211)
1 sötét ital (#284) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 7 Thargodan esszencia (#328)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1052 arany (#50) 19 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
2 púderkő (#119) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,32) őrült varázsló (#255), fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, Hrumagurk (#370), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371), gorath lárva (#376), bérgyilkos (#375)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, szopógödör (#177), élőholt quwarg (#202)
(185,32) jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), részeg kalandozók (#187)

Üzenet küldése a karakternek