Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 26. 16h:01' EZ A 1061. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 1062. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4589 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 86 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 3 70 | elmormolod a 64. varázslatot a 3. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: hh 1099 1100 2306 | használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: hh 1133 1253 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Teli tüdőből elordítod: "Pokolra veled!" 45 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával felnyársalod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 50 életpontot sebeztél. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. KP: vv 26 188 72 | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 7. KP: vv 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: le 511 253 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 253. tárgyat |
* 9. KP: kf 1979 1579 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1979. tárgyat az 1579. tárggyal az 1559. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
ek 7 15 10 | t. energia kisütése: 7 15 10 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
hh 1137 1228 1618 | használod az 1137. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
kf 1528 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat az 1374. tárggyal |
bb 500 20 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (20 darabot) |
bb 1253 10 518 | beraksz a bankba az 1253. tárgyat (10 darabot) |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 56 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske testét. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 217 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő harci kalapács felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 72, gyógyulás: 90, összesen: +18 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 1086 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bumshir óriásmacska bal első lábát. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Üsd, vágd, nem apád!" 51 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 451 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-91 varázspont.) Biethlan lándzsával néhány helyen meghorzsolod a bumshir óriásmacska testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 422 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 413 életpontot vesztesz.) A bumshir óriásmacska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns (ld. enc.). 23 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3179, sebződés: 908, gyógyulás: 255, összesen: -653 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-25 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hh 2210 1139 | használod a 2210. tárgyat az 1139. tárgyat |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
be 709 147 213 | bemész a 709. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb oldalát. (7 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 56 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal megérinted az aranyfecske testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő harci kalapács felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 72, gyógyulás: 88, összesen: +16 ÉP}
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 120 126 | elmormolod a 198. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[120,126] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy draklen citadellát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ryuku aranybányát. Egy fennsíkra érkezel, látod a fekete, karcmentes köveket magad körül, a draklen aréna jeleit. (81. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy teriád települést. Délre nézve látsz egy nagyobb phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb oldalát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Gyere és halj meg!" 54 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 187 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted az aranyfecske fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 71, gyógyulás: 89, összesen: +18 ÉP}
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1477 6 4 | használod az 1477. tárgyat |
119 | 120 | 121 | |
125 | |
|
|
126 | |
|
|
127 | |
|
|
[116,126] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy szellemdarázs védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 14d18+40.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 666 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs szellemtestét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elkiáltod magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs bal vállát. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Cápafoggal megérinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 273, gyógyulás: 145, összesen: -128 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 1039 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 190 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Csatakiáltást hallatsz: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 53 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rontasz. Biethlan lándzsával megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 130 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Biethlan lándzsával jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 128 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 247 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-104 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kreiton jótündér trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezeréves lélek trófeát. 27 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2528, sebződés: 874, gyógyulás: 0, összesen: -874 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal lábát. (7 támadással 128 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Pokolra veled!" Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 264 életpontot sebeztél. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ködmágus jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Biethlan lándzsával megdöfködöd a ködmágus nyakát. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ködmágus fekete csuháját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 369, gyógyulás: 0, összesen: -369 ÉP}
m 5 8 6 | mozogsz délnyugatra, északra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 685 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 55 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 225 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a hótarantula egyik lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hótarantula összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1947, sebződés: 321, gyógyulás: 147, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [115,126] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A helyiek még mindig a ryuku csodapalotáról beszélnek, talán érdemes lenne közelebbről is megszemlélned. (82. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 12, északra 240 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy drakolder csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy tükörtornyot. Északra egy quwarg ikerboly van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [114,126] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Látsz egy tükörtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy algaleioda! {támadása: 55.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 729 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda jobb lábát. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (57 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 57 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod az algaleioda jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (3 támadástól 259 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az algaleioda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 15 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 316, gyógyulás: 150, összesen: -166 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 725 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda nyakát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (58 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 45 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (8 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod az algaleioda testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 249 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ezüstlevél (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 15 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2064, sebződés: 307, gyógyulás: 164, összesen: -143 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 848 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon sima bőrét. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Csatakiáltást hallatsz: "Búcsúzz az életedtől!" 48 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a tleikan hajadon sima bőrét. (8 támadással 754 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a tleikan hajadon bal oldalát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Biethlan lándzsával megbököd a tleikan hajadon testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 180 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a tleikan hajadon testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A tleikan hajadon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan hajadon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 18 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2571, sebződés: 566, gyógyulás: 241, összesen: -325 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 810 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 52 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kreiton átokmester ráncos csápját. (8 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a kreiton átokmester nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kreiton átokmester csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2166, sebződés: 106, gyógyulás: 171, összesen: +65 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
v 181 95 108 | elmormolod a 181. varázslatot |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|
[95,108] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 697 1800 | használod a 697. tárgyat |
ek 40 5 | t. energia kisütése: 40 5 |
h 1268 751 | használod az 1268. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 390 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a titokzatos kroa fejét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ez egy jó nap a halálra!" 59 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a titokzatos kroa testét. (8 támadással 753 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a titokzatos kroa testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biethlan lándzsával valamennyire megsebezgeted a titokzatos kroa örvénylő testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 441 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a titokzatos kroa fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. A titokzatos kroa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 296 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2527, sebződés: 664, gyógyulás: 255, összesen: -409 ÉP}
tk 17 4589 | többszemélyes kaland 17 4589 |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 4 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: ek 215 10 0 | t. energia kisütése: 215 10 |
* 7. BP: le 1979 1579 0 | leveszed/lerakod az 1979. tárgyat az 1579. tárgyat |
* 8. BP: kf 511 253 531 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 253. tárggyal az 531. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SODE (1374. TÁRGY) A szamurájok több vastag lemezből álló vállvértje első pillantásra nem tűnik túl könnyed viseletnek. Rajtuk ez a legkevésbé sem látszik, a viseléséhez és az életükre leső mindennapos veszélyhez, ami miatt viselik, már hozzászoktak hosszú éveik alatt. A sodét, ha már legalább 40. tapasztalati szinten jársz, te is magadra húzhatod. Ekkor +4 védettséget, +4 támadást, valamint +1 sebzést kapsz. |
SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY) Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására. |
GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG) Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 2 napnál rövidebb ideig táborozol. |
EZERÉVES LÉLEK (634. SZÖRNY) Az ezeréves lélek egy kyorg mágus szelleme, aki az ősi csatákban lelte halálát, nagy valószínűséggel egy triklem drakolder "keze" által. A drakolder csatamezőkön elszabaduló pusztító kín és energiakitörések tökéletesen konzerválták lelkét, ha testét nem is. Azóta félig áttetsző "gúnyában" járja a földeket, még mindig ősi ellenség után kutatva... legyen az az Esthar császárság egy papja, egy bo'adhun sámánúr, vagy egy triklem drakolder, valószínűleg akármelyikükkel harcba bocsátkozna. Persze arról meggyőzni, hogy egyikük leszármazottja sem vagy, valószínűleg nem lehet. |
KÖDMÁGUS (597. LÉNY) Azért az árnytündérek hatalma sem vég nélküli. Ha a faj valamelyik tagját tízszer egymás után "halálra sebzik", már nem térhet úgy vissza az árnyak birodalmából, mintha mi se történt volna. Talán az áttetszőbbnél is áttetszőbbé váló teste azt a felgyorsuló folyamatot jelzi, amivel az élet távozik a még élő sejtekből. A ködmágus árnytündéreket két ambíció motiválja: 1. megtalálni a módját az őket sújtó gyors elanyagiatlanodás visszafordításának, 2. minél több élőt megszabadítani attól, aminek ők nem lehetnek birtokában. A ködmágusok szúrófegyverrel sebezhetetlenek, csak mágikus fegyverrel lehet rajtuk sebet ejteni, és a vámpirizációra immúnisak. És ez csak a kezdet... Szintszívó képessége miatt nem fogod megtámadni, amíg ki nem adod az FT 597 parancsot. |
EZÜSTLEVÉL (759. TÁRGY) A bo'adhunok sosem voltak híresek ékszerésztudásukról, azonban a szakértelmet ötletességgel pótolták. Egy élő levélre olvasztott ezüstöt öntöttek, így készült ez a szép csecsebecse. |
A MINDENSÉG AMETISZTJE (2207. TÁRGY) Az örökkévalóság ékszerek legújabb változata ez a lila színű ékkő. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +150 max. ÉP-t, +150 max. VP-t, +6-ot minden tulajdonságodra, +14 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +9 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
Erő: | 78 (105) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 63 (96) | Támadás: | 120 (125) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 121 (131) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 161/193 év |
Egészség: | 61 (83) | Életpont: | 1612/1382 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 56 (90) | Varázspont: | 3103/738 | Pénz: | 261 arany | Kép. pont: | 83 |
Tudatpont: | 60/15 | Pszi pont: | 560/598 | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/86 | ökölvívás: | 20/4 | szúrófegyverek: | 51/14 (+10%) |
vágófegyverek: | 22/58 | ütőfegyverek: | 4/23 | lőfegyverek: | 42/75 (+7%) |
dobófegyverek: | 26/49 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: biethlan lándzsa (#1290) (150%) << ököl (#28) (130%) << mágusölő (#422) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,108 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 114,126 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 1300 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 051 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/3 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/37 | 2. nyomkövetés: | 97/51 (+36%) | 3. mászás: | 29/5 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 37/21 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/14 | 6. gyógyítás: | 36/81 |
7. titkosírás: | 9/18 | 8. felderítés: | 28/27 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 9/57 |
10. teológia: | 94/41 (+33%) | 11. taumaturgia: | 156/7 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 6/59 |
13. versengés: | 13/80 | 14. harcművészetek: | 18/94 | 15. zene: | 16/99 |
16. szörnyismeret: | 31/65 | 17. pszi: | 43/6 (+114%) | 18. zárnyitás: | 4/44 |
19. vadászat: | 19/48 | 20. vitalitás: | 3/21 | 21. bányászat: | 35/22 (+11%) |
22. testépítés: | 33/43 | 23. úszás: | 18/90 | 24. főzés: | 25/54 (+11%) |
25. ordítás: | 78/27 (+21%) | 26. csapatmunka: | 3/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 600 | |||
4. max. életpont: 3 | 6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 205 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
úszol max. Feltételes úszás max. 20 TVP-ért. |
vásárolsz adamantitot (#627) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 100 darabot ), teknősesszenciát (#702) (max. 5 darabot ), berzerker tüskét (#713) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), leviatángumát (#1757) (max. 10 darabot ), türkiz karikát (#750) (max. 5 darabot ), rítusónixot (#751) (max. 5 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), őskristály-szilánkot (#1525) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), kreiton lich (#536), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vadász tatu (#10), színes dözmöng (#78), halálosztó kain (#168) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 25 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (8239,0) | vámpirizáció (#1) (9207,0) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csápos otagi (#395) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | 30. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | vasgólem (#8004) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +22 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 60, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 17, 18, 81, 82. |
Kész: 1, 9, 45, 47. |
HŐSTETTEID |
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 11960. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 681, az összesen kapott pontszám: 172315. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél. |
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél. |
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. |
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 132287 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, kb 347 1, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13, tf 1 14, bb 347 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
csatakiáltás (111) |
gyógyító totem (116) |
hangcsapás (130) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
gaztett büntetése (196) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
csatakiáltás II. (223) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2657 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | csillezsályalevél (#1253) | 150 | kaja (#2) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | cápafog (#833) | 240 | kaja (#2) | 1 | kincses térkép (#1413) | 220 | mákrózsa virág (#56) | 200 | quwarg tojás (#360) | 2 | sárkánytőr (#626) | 1 | vámpírtőr (#364) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 9 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 20 | manakristály (#500) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | rítusónix (#751) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
7 | vashegyű nyíl (#176) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
223 | arany (#50) | 3 | aranyrög (#1251) | 2 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | ezüstlevél (#759) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | szürke briliáns (#908) | |||
1 | tarantulakarom (#887) |
94 | 95 | 96 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|