361. forduló, 363. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 24. 9h:23'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ryuku nadrágot (1499 arany), 20 sáfrányport (1800 arany), 20 sáfrányport (1801 arany), 1 ryuku hüvelykgyűrűt (3501 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Zu'lit tarsolya termel 1 rókafarkat. Minden varázserőd visszatért. (+569 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+173 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 673. hetének nyerőszámai: 29, 27, 13. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 4. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
A füledre akasztod a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

tno 5 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

t 994 1 támadod Elenios híveit
FT 994 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

t 993 1 támadod Raia híveit
FT 993 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 641.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 641.]

hh 1253 1546 használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 635.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 633.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 612.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 604.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb első lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a quwarg ősmágus nyakát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 14 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 101, gyógyulás: 4, összesen: -97 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 shinai gömböt. [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 563.]

vv 28 112 elmormolod a 28. varázslatot a 112. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve fehérál.roncsolása. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [15 pontot használtál fel, van még 546.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,70) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)

[188,106] Épületek tűnnek fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 536.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 486.]

m 4 mozogsz délre
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 4 gyöngymangó. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 67, gyógyulás: 37, összesen: -30 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 473.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3480 tapasztalati pontot kaptál.] - Megfejtetted a csatornák rejtélyét? - fogad lelkendezve az írnok. Persze te mesélsz az élményeidről, a megmaradt kristály említése nélkül. Az írnok boldogan jegyzetel, majd szólít egy mágustanoncot, aki távozik a jegyzeteivel. Kis várakozás után egy másik tanonc érkezik, és átad egy tekercset az írnoknak.
- Amíg a csatornákban jártál, sikerült a mágusainknak elvégezniük a lokalizáló varázslatot. Persze az eredményt az én orromra sem akarták kötni. Valamilyen megfejtés varázslatot emlegettek, de nekem fogalmam sincs, miről lehet szó. Az írást csak olyannak adhatom oda, aki rendelkezik ezen varázslattal. - te azonnal biztosítod róla, hogy ismereteid korlátjait el sem tudja képzelni. Persze ő hitetlenkedik, és kitessékel, hogy szerezd meg először a varázslatot, és utána hisz neked. Bosszankodva hagyod magára. [A legközelebbi látogatáskor ismerd a megfejtés varázslatot és legyen nálad a komponense.] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[189,106] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját.


Találkozol egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű ember nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy og'hlobn mészáros trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chardonnay. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: " Dornodon avatárt akarsz idéztetni? Minek? Máris itt egy!" Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [26 pontot használtál fel, van még 442.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]

ve 347 1 megveszed a 347. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

ve 214 20 megveszed a 214. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[188,105] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal vállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Blounther apó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és egy téfea-agy. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 71, gyógyulás: 66, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Dornodon hívei emelték. Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [187,104] Még mindig a városban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő drakolder kulcs. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,70] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vadállat Rabban lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}

Találsz néhány eldobott tárgyat: 25 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[39 pontot használtál fel, van még 403.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[193,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rettegett Iván irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 5 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 9 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [193,68] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Utad során felfedezel egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt templomot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Double T előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [193,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 11 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 57, gyógyulás: 73, összesen: +16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 61, gyógyulás: 93, összesen: +32 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 34, gyógyulás: 12, összesen: -22 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy magnetikus praglonc támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 43, gyógyulás: 77, összesen: +34 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Találsz egy fekete kaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [105 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[193,66] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgoró ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 kőszemet. 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. [56 pontot használtál fel, van még 242.]

szk 243 keresed a 243. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy áeratikus hasnyákot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Kiveszed a füledből a hókeresztet. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 233.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 228 TVP-t kell elköltened.]

[33 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 25, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY)
A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

FEHÉRÁLLOMÁNY RONCSOLÁSA (248. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a nagyerejű pszionikus támadás az idegpályákon keringő energiát "robbantja" fel, és így fizikai fájdalmat okoz - és ez akár a célpont agyában levő fehérállomány roncsolódásához is vezethet! A fehérállomány roncsolása szintenként D25 sebzést okoz [ahol a szint a pszi szakértelemmel egyenesen arányos], és maximális hatásfokát 60D25-nél éri el. A támadás elleni sikeres mentődobás a sebzést felezi, és a pszi-acéltorony teljes védelmet nyújt ellene. A képesség használata mindössze 22 pszi pontot igényel.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah püspöke vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 50 (64) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 61 (86) Támadás: 43 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 49 (54) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 28/30 év
Egészség: 49 (60) Életpont: 592/872 Jellem: gonosz (373) Tul. pont: 5
Szerencse: 61 (72) Varázspont: 1606/1352 Pénz: 2919 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/13 Pszi pont: 492/31 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 323
Eddig összesen 3007 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31762 TP-t kaptál. Jelenleg 3910338 TP-d van. A következő szinthez még 89662 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 248. fordulódban 7025 arany került a bankszámládra. 7762 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 16 lőfegyverek: 21 (+1)
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 (+1) 2. nyomkövetés: 75 (+1) 3. lopás: 1 (-21)
4. mászás: 16 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 13
7. gyógyítás: 38 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27 (+1)
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 51 12. taumaturgia: 74
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 17 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 25 17. pszi: 52 (+1) 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 19 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 29
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) feltámadás (#168)
Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 drakolder kulcs (#524) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kristályfolyadék (#449) 1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 bot (#4)
5 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 4 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 téfea-agy (#172) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,66) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, vaskohó (#155)
(193,66) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Leah oltár, 48. jellempróba
(193,67) kultúrmasztodonok (#227), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Leah oltár
(193,68) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, művészi porolit (#720)
(193,69) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, drasmólyom (#60)
(193,70) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), nekrofun (#173), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek