361. forduló, 363. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 29. 9h:17'
EZ A 737. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
738. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 8

RAVASHACK KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,41] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 19. pontnál.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 5 púderkövet.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 873. hetének nyerőszámai: 28, 8, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: gromak bőr (183,31)-> (8 ap), összesen 8 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 453.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 447.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 7. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

at 4784 30 TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

at 3296 30 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 1 TU árán átcsúsztatsz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

at 5300 30 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

hu 275 hulladék: 275
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

a 366 5300 1 átadod a 366. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

a 366 3296 1 átadod a 366. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

a 366 4718 1 átadod a 366. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

a 366 1850 1 átadod a 366. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

a 366 4683 1 átadod a 366. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 377.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

a 246 4784 1 átadod a 246. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 20 905 21 mozogsz 20 905 21
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar mágus! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
207 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 mérg. vas dobónyíl, 1 kis vaspajzs és 1 arany karperec. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [17 pontot használtál fel, van még 355.]

lm 27 900 29 mozogsz 27 900 29
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [56 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 35 27 905 mozogsz 35 27 905
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [27. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [35. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [27. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 26 22 900 mozogsz 26 22 900
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [25. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [88 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 37 38 905 mozogsz 37 38 905
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Haladsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [38. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [37. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 40 42 38 mozogsz 40 42 38
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-522 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [38. PONT.] [66 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 3 900 5 mozogsz 3 900 5
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú farkát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt.
Összefutsz Nuin Loriel Santtal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mithril sisakot, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy hidra trófea és egy Ek'Hor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[34 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Szőrös Karom részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad drótszőr. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 6 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 3.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 23 Agresszió: 10 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 65 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 411/267 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 50 Varázspont: 628/113 Pénz: 965 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 137/276 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1749 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1539 TP-t kaptál. Jelenleg 1203045 TP-d van. A következő szinthez még 196955 TP szükséges. Trófeáid: taalru, küklopsz, Notermanthi. A 352. fordulódban 6180 arany került a bankszámládra. 6489 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 30/70
vágófegyverek: 8/20 (+3%) ütőfegyverek: 15/87 (+11%) lőfegyverek: 26/35 (+1%)
dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/97 2. nyomkövetés: 83/35 3. lopás: 3/48
4. mászás: 13/16 5. csapdakészítés: 26/37 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/73 (+26%)
7. gyógyítás: 58/8 8. titkosírás: 6/24 9. felderítés: 31/21 (+35%)
10. szörnyidomítás: 14/72 11. teológia: 41/24 (+9%) 12. taumaturgia: 34/85 (+1%)
13. zene: 28/81 (+30%) 14. szörnyismeret: 12/23 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 16/0 17. bányászat: 32/94 18. úszás: 15/82
19. csapatmunka: 1/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bőrkantárt (#1125) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
sebezhetőség (#366, 50 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 39 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 nagy aranykulcs (#246)
5 szerencsetalizmán (#366) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bot (#4)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kvazár (#244) 2 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 10 pirkit (#153) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(159,-30) a 71. labirintus bejárata, varkaudar mágus (#128), élőholt mirg (#135), átokmurgattyú (#225), Nuin Loriel Sant (2090. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek