Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:29' EZ A 561. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 562. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
hh 1253 1546 504 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 504. tárgyat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 28 112 71 | elmormolod a 28. varázslatot a 112. varázslatot a 71. varázslatot |
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 mocsári penke. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 131, gyógyulás: 67, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [182,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy márványtornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [181,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 8, gyógyulás: 41, összesen: +33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 6 5 8 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 39, gyógyulás: 141, összesen: +102 ÉP}
(Továbbmész...) [179,86] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [179,85] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 77, gyógyulás: 59, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 80, gyógyulás: 55, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a taalru bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 36 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 41, gyógyulás: 97, összesen: +56 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 29, összesen: +27 ÉP}
v 198 168 80 | elmormolod a 198. varázslatot |
[168,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy quwarg bolyt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 18, gyógyulás: 51, összesen: +33 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 28, összesen: +26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 27, gyógyulás: 69, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [169,78] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [168,77] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [168,76] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 2, gyógyulás: 31, összesen: +29 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 284 211 170 | beraksz a bankba a 284. tárgyat (211 darabot) |
bb 260 3 341 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (3 darabot) |
bb 305 257 1405 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (257 darabot) |
bb 1258 1133 1118 | beraksz a bankba az 1258. tárgyat (1133 darabot) |
bb 818 74 214 | beraksz a bankba a 818. tárgyat (74 darabot) |
a 350 3170 2 | átadod a 350. tárgyat a 3170. kalandozónak (2 darabot) |
aa 531 842 560 | átadod az 531. tárgyat a 842. tárgyat az 560. tárgyat |
aa 1530 475 671 | átadod az 1530. tárgyat a 475. tárgyat a 671. tárgyat |
a 890 1444 2 | átadod a 890. tárgyat az 1444. kalandozónak (2 darabot) |
aa 314 42 537 | átadod a 314. tárgyat a 42. tárgyat az 537. tárgyat |
aa 1141 1539 1260 | átadod az 1141. tárgyat az 1539. tárgyat az 1260. tárgyat |
a 512 2251 33 | átadod az 512. tárgyat a 2251. kalandozónak (33 darabot) |
aa 352 331 269 | átadod a 352. tárgyat a 331. tárgyat a 269. tárgyat |
aa 124 396 326 | átadod a 124. tárgyat a 396. tárgyat a 326. tárgyat |
aa 310 292 43 | átadod a 310. tárgyat a 292. tárgyat a 43. tárgyat |
aa 304 264 312 | átadod a 304. tárgyat a 264. tárgyat a 312. tárgyat |
aa 1546 745 454 | átadod az 1546. tárgyat a 745. tárgyat a 454. tárgyat |
hu 327 363 811 | hulladék: 327 363 811 |
hu 815 812 101 | hulladék: 815 812 101 |
hu 26 1232 83 | hulladék: 26 1232 83 |
hu 386 313 14 | hulladék: 386 313 14 |
hu 198 172 135 | hulladék: 198 172 135 |
hu 169 332 | hulladék: 169 332 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
Erő: | 50 (64) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 61 (86) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 50 (55) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/32 év |
Egészség: | 49 (60) | Életpont: | 602/852 | Jellem: | gonosz (382) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 61 (72) | Varázspont: | 1690/212 | Pénz: | 2349 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 509/35 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 323 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | * 21 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 75 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 22 | 6. csapdaészlelés: | 13 |
7. gyógyítás: | 38 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 52 | 12. taumaturgia: | 74 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 26 | 17. pszi: | 54 (+1) | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | feltámadás (#168) |
Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1717 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 4 | fabontó (#106) | |||
1 | halcsont (#390) | 2 | mocsári penke (#148) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) |