Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 29. 9h:11' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
hh 1253 1546 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
vv 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 65, gyógyulás: 60, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [166,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 1020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [165,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 36, gyógyulás: 33, összesen: -3 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
t 288 1 | támadod a 288. szörnyet |
le 831 564 1088 | leveszed/lerakod a 831. tárgyat az 564. tárgyat az 1088. tárgyat |
le 691 1158 462 | leveszed/lerakod a 691. tárgyat az 1158. tárgyat a 462. tárgyat |
le 397 821 568 | leveszed/lerakod a 397. tárgyat a 821. tárgyat az 568. tárgyat |
le 626 529 511 | leveszed/lerakod a 626. tárgyat az 529. tárgyat az 511. tárgyat |
le 722 817 139 | leveszed/lerakod a 722. tárgyat a 817. tárgyat a 139. tárgyat |
le 527 1551 900 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1551. tárgyat a 900. tárgyat |
le 615 1321 561 | leveszed/lerakod a 615. tárgyat az 1321. tárgyat az 561. tárgyat |
le 1528 1536 | leveszed/lerakod az 1528. tárgyat az 1536. tárgyat |
v 75 168 | elmormolod a 75. varázslatot |
kb 284 1118 257 | kiveszel a bankból a 284. tárgyat (1118 darabot) |
kb 341 3 211 | kiveszel a bankból a 341. tárgyat (3 darabot) |
a 82 1444 26 | átadod a 82. tárgyat az 1444. kalandozónak (26 darabot) |
aa 257 831 1088 | átadod a 257. tárgyat a 831. tárgyat az 1088. tárgyat |
aa 691 1158 462 | átadod a 691. tárgyat az 1158. tárgyat a 462. tárgyat |
aa 397 626 511 | átadod a 397. tárgyat a 626. tárgyat az 511. tárgyat |
aa 139 722 1551 | átadod a 139. tárgyat a 722. tárgyat az 1551. tárgyat |
aa 615 1321 561 | átadod a 615. tárgyat az 1321. tárgyat az 561. tárgyat |
aa 504 1223 733 | átadod az 504. tárgyat az 1223. tárgyat a 733. tárgyat |
aa 269 37 1253 | átadod a 269. tárgyat a 37. tárgyat az 1253. tárgyat |
a 211 2251 37 | átadod a 211. tárgyat a 2251. kalandozónak (37 darabot) |
aa 284 1118 341 | átadod a 284. tárgyat az 1118. tárgyat a 341. tárgyat |
aa 529 1528 283 | átadod az 529. tárgyat az 1528. tárgyat a 283. tárgyat |
aa 429 473 391 | átadod a 429. tárgyat a 473. tárgyat a 391. tárgyat |
aa 360 | átadod a 360. tárgyat |
bb 564 821 568 | beraksz a bankba az 564. tárgyat (821 darabot) |
bb 562 817 527 | beraksz a bankba az 562. tárgyat (817 darabot) |
bb 900 734 508 | beraksz a bankba a 900. tárgyat (734 darabot) |
bb 1536 336 1167 | beraksz a bankba az 1536. tárgyat (336 darabot) |
bb 165 1269 210 | beraksz a bankba a 165. tárgyat (1269 darabot) |
bb 213 283 328 | beraksz a bankba a 213. tárgyat (283 darabot) |
a 1546 3170 1 | átadod az 1546. tárgyat a 3170. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1 248 | átadod az 1. tárgyat a 248. tárgyat |
dx 1 999 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 123 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 841, gyógyulás: 40, összesen: -801 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
Erő: | 50 (57) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 61 | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 50 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/42 év |
Egészség: | 49 | Életpont: | 502/53 | Jellem: | gonosz (383) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 61 (63) | Varázspont: | 1696/394 | Pénz: | 2341 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/6 | Pszi pont: | 509/218 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 323 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | * 21 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 75 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 22 | 6. csapdaészlelés: | 13 |
7. gyógyítás: | 38 | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 48 (-4) | 12. taumaturgia: | 68 (-6) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 24 (-2) | 17. pszi: | 54 | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 17 (-2) | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | spiritusz (#170) | 7 | vizestömlő (#3) |