366. forduló, 368. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 29. 9h:11'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LORD VADER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,76] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+602 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+183 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy quwarg királynő nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

hh 1253 1546 használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 584.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 582.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 575.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 534.]

vv 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 532.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[167,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy roguena lábát masszírozza. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 65, gyógyulás: 60, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [166,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 1020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy malmot. (ld. enc.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [165,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 36, gyógyulás: 33, összesen: -3 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 464.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[164,76] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot.

[11 pontot használtál fel, van még 453.]

t 288 1 támadod a 288. szörnyet
FT 288 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 831 564 1088 leveszed/lerakod a 831. tárgyat az 564. tárgyat az 1088. tárgyat
Leveszed a Batharak vállemezét.
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 691 1158 462 leveszed/lerakod a 691. tárgyat az 1158. tárgyat a 462. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot.
Leveszed a ryuku vadászinget.
Leveszed az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 397 821 568 leveszed/lerakod a 397. tárgyat a 821. tárgyat az 568. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet.
Leveszed a Zu'lit koronáját.
Elrakod a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 626 529 511 leveszed/lerakod a 626. tárgyat az 529. tárgyat az 511. tárgyat
Elrakod a sárkánytőrt.
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 722 817 139 leveszed/lerakod a 722. tárgyat a 817. tárgyat a 139. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét.
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját.
Leveszed a koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 527 1551 900 leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1551. tárgyat a 900. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét.
Leveszed a mentát karkötőt.
Elteszed az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 615 1321 561 leveszed/lerakod a 615. tárgyat az 1321. tárgyat az 561. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát.
Lehúzod az ujjadról a ryuku hüvelykgyűrűt.
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

le 1528 1536 leveszed/lerakod az 1528. tárgyat az 1536. tárgyat
Leveszed a varkaudar szimbólumot.
Leszeded hátasodról a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

v 75 168 elmormolod a 75. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a feltámadás hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 448.]

kb 284 1118 257 kiveszel a bankból a 284. tárgyat (1118 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 sötét italt. Kiveszel a bank széfjéből 1 párducbőr pénztárcát. Kiveszel a bank széfjéből 3 szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

kb 341 3 211 kiveszel a bankból a 341. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 alkímiázó üstöt. Kiveszel a bank széfjéből 7 vizestömlőt. Kiveszel a bank széfjéből 37 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

a 82 1444 26 átadod a 82. tárgyat az 1444. kalandozónak (26 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 26 zöld üveget Aranysárkány részére. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

aa 257 831 1088 átadod a 257. tárgyat a 831. tárgyat az 1088. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 szent kehelyt Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Batharak vállemezét Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 hósárkánybőr csizmát Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 428.]

aa 691 1158 462 átadod a 691. tárgyat az 1158. tárgyat a 462. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nadrágot Aranysárkány részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku vadászinget Aranysárkány részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 Urgod kesztyűjét Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 413.]

aa 397 626 511 átadod a 397. tárgyat a 626. tárgyat az 511. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 6 zafír erőövet Aranysárkány részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánytőrt Aranysárkány részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Eldereth kristályt Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 398.]

aa 139 722 1551 átadod a 139. tárgyat a 722. tárgyat az 1551. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 koponya szimbólumot Aranysárkány részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 háború gyűrűjét Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mentát karkötőt Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 383.]

aa 615 1321 561 átadod a 615. tárgyat az 1321. tárgyat az 561. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Ovgun nyakláncát Aranysárkány részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku hüvelykgyűrűt Aranysárkány részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Urgod fétisét Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 368.]

aa 504 1223 733 átadod az 504. tárgyat az 1223. tárgyat a 733. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Aranysárkány részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sólyomcsőrt Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bunthar bőrt Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 353.]

aa 269 37 1253 átadod a 269. tárgyat a 37. tárgyat az 1253. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 purifikátor hájat Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 80 drótszőrt Aranysárkány részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Aranysárkány részére. [15 pontot használtál fel, van még 338.]

a 211 2251 37 átadod a 211. tárgyat a 2251. kalandozónak (37 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 37 sáfrányport Epameinóndasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

aa 284 1118 341 átadod a 284. tárgyat az 1118. tárgyat a 341. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 sötét italt Epameinóndasz részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr pénztárcát Epameinóndasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 alkímiázó üstöt Epameinóndasz részére. [15 pontot használtál fel, van még 318.]

aa 529 1528 283 átadod az 529. tárgyat az 1528. tárgyat a 283. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 angyalok gyűrűjét Epameinóndasz részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Már túl sok tárgy van nála, ezt nem adhatod neki oda. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 Fekete Kehelyt Epameinóndasz részére. [10 pontot használtál fel, van még 308.]

aa 429 473 391 átadod a 429. tárgyat a 473. tárgyat a 391. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 24 kaktuszbogyót Epameinóndasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 fiatalság italát Epameinóndasz részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 72 polip szívókát Epameinóndasz részére. [15 pontot használtál fel, van még 293.]

aa 360 átadod a 360. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 52 quwarg tojást Epameinóndasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 564 821 568 beraksz a bankba az 564. tárgyat (821 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 dalebg.kristályvértet. Beraksz a bank széfjébe 1 Zu'lit koronáját. Beraksz a bank széfjébe 1 biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 562 817 527 beraksz a bankba az 562. tárgyat (817 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 24 bűvös shurikent. Beraksz a bank széfjébe 1 hatalom fülbevalóját. Beraksz a bank széfjébe 2 Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 900 734 508 beraksz a bankba a 900. tárgyat (734 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 örökkéval. rubinját. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar zsákot. Beraksz a bank széfjébe 1 Morgan szilánkját. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 1536 336 1167 beraksz a bankba az 1536. tárgyat (336 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis nyerget. Beraksz a bank széfjébe 9 pukkanó tűcsapdát. Beraksz a bank széfjébe 1 Rodger kezdő üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 165 1269 210 beraksz a bankba a 165. tárgyat (1269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mászókampót. Beraksz a bank széfjébe 1 kaleidoszkópot. Beraksz a bank széfjébe 23 fűszertartót. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 213 283 328 beraksz a bankba a 213. tárgyat (283 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 34 xirnox szivet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 4 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

a 1546 3170 1 átadod az 1546. tárgyat a 3170. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 varázskorsót Szürke részére. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

aa 1 248 átadod az 1. tárgyat a 248. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 deus ex machinát Szürke részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 7 pszi követ Szürke részére. [10 pontot használtál fel, van még 273.]

dx 1 999 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Nincs nálad deus ex machina. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 6 mozogsz nyugatra
[163,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (65 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 123 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia beleharap a kezedbe. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 841, gyógyulás: 40, összesen: -801 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 8, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 508 pontot. A következő körben tehát 708 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah püspöke vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 367. fordulód.

Erő: 50 (57) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 61 Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 50 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 28/42 év
Egészség: 49 Életpont: 502/53 Jellem: gonosz (383) Tul. pont: 9
Szerencse: 61 (63) Varázspont: 1696/394 Pénz: 2341 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/6 Pszi pont: 509/218 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 323
Eddig összesen 3090 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16181 TP-t kaptál. Jelenleg 4083174 TP-d van. A következő szinthez még 416826 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 248. fordulódban 7025 arany került a bankszámládra. 7797 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: * 21
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 75 3. lopás: 1
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 13
7. gyógyítás: 38 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 48 (-4) 12. taumaturgia: 68 (-6)
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 24 (-2) 17. pszi: 54 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 17 (-2) 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 30
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) Symulf rúnája (#182)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 10 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 Batharak vállemeze (#831) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 bunthar bőr (#733)
1 bunthar zsák (#734) 24 bűvös shuriken (#562) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 dalebg.kristályvért (#564) 1 deus ex machina (#1) 89 drótszőr (#37)
1 Eldereth kristály (#511) 4 Fekete Kehely (#283) 3 fiatalság itala (#473)
23 fűszertartó (#210) 1 háború gyűrűje (#722) 7 hajító csillag (#939)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 hósárkánybőr csizma (#1088) 3 kaja (#2)
24 kaktuszbogyó (#429) 1 kaleidoszkóp (#1269) 2 koponya szimbólum (#139)
2 Luthius karkötője (#527) 1 mászókampó (#165) 1 mentát karkötő (#1551)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 örökkéval. rubinja (#900) 1 Ovgun nyaklánca (#615)
72 polip szívóka (#391) 7 pszi kő (#248) 9 pukkanó tűcsapda (#336)
8 purifikátor háj (#269) 53 quwarg tojás (#360) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 sárkánytőr (#626) 1 sólyomcsőr (#1223) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis nyereg (#1536) 1 Urgod fétise (#561) 2 Urgod kesztyűje (#462)
1 varázskorsó (#1546) 1 vas dobónyíl (#189) 34 xirnox szív (#213)
6 zafír erőöv (#397) 26 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit koronája (#821)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 spiritusz (#170) 7 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,76) ezerszemű bestiák (#288), friss csatamező (#262)
(164,76) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(165,75) tüskés harci gromakok (#156), norpadolótika (#226)
(166,75) epokitférgek (#147), quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), malom (#1204), 40. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(167,75) tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), 35. jellempróba, művészi porolit (#720), ősdentor (#282)
(168,76) quwarg királynők (#153), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek