Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 29. 12h:03' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
vv 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
bb 1534 | beraksz a bankba az 1534. tárgyat |
a 170 3170 3 | átadod a 170. tárgyat a 3170. kalandozónak (3 darabot) |
aa 189 50 100 | átadod a 189. tárgyat az 50. tárgyat a 100. tárgyat |
aa 25 168 3 | átadod a 25. tárgyat a 168. tárgyat a 3. tárgyat |
aa 1528 32 447 | átadod az 1528. tárgyat a 32. tárgyat a 447. tárgyat |
aa 153 122 455 | átadod a 153. tárgyat a 122. tárgyat a 455. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
vv 10 10 10 | elmormolod a 10. varázslatot a 10. varázslatot a 10. varázslatot |
kb 305 2 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot) |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
dx 1 999 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
v 198 165 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [-1,67] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [-1,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy borkonyó cserjét.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megpöccinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ököllel csak érinted a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [-1,64] Dombos terepre érkeztél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 296 életpontot sebeztél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel súrolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ököllel meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [-1,63] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy umbatari bromag került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Oopssz, ez mellément! Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 248, gyógyulás: 43, összesen: -205 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 167, gyógyulás: 26, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [-1,61] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [-1,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 361.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
Erő: | 50 (57) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 61 | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 50 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/42 év |
Egészség: | 49 | Életpont: | 502/65 | Jellem: | gonosz (384) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 61 (63) | Varázspont: | 1696/522 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/19 | Pszi pont: | 509/390 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 323 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 37 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | * 21 |
dobófegyverek: | 29 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 75 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 22 | 6. csapdaészlelés: | 13 |
7. gyógyítás: | 39 (+1) | 8. titkosírás: | 7 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 48 | 12. taumaturgia: | 68 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 18 | 15. zene: | 3 |
16. szörnyismeret: | 24 | 17. pszi: | 54 | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 17 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2341 | arany (#50) | 7 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 3 | hajító csillag (#939) | 2 | kampós acélszigony (#455) | |||
9 | kavadu iszák (#25) | 1 | lótuszvirág (#447) | 36 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | spiritusz (#170) | 12 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 23 | vas dobónyíl (#189) | |||
7 | vizestömlő (#3) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) |