36. forduló, 38. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 16. 10h:03'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,56] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+194 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.) Döbbenetes, hogy micsoda világosság gyúl hirtelen az agyadban: mostantól képes vagy élve elfogni szörnyeket! (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

ba 7084 nem támadod a 7084. szörnyet
BA 7084 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ftv 14 felt. tám/véd. varázslat a 14. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ff 126 1735 367 felt. fegyverváltás: 126 1735 367
Felt. fegyverváltás: << bronzpenge << Brod buzogánya << Trákin csákánya. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 10 18 1 mozogsz 10 18 1
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [9. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gyilkos tetű lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Hirtelen egy gyilkos tetűt veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] Hirtelen egy gyilkos tetűt veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [55 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzpengével végigmetszed a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,56] Még mindig dombos terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megütöd az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy noth szellem közeledik feléd! (ld. enc.) Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,56] Még mindig dombos terepen vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy noth szellem közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 109.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [9 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[99,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Don Marquez lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,55] Még mindig füves síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy szubreális vámpír közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,54] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alattomos manó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az alattomos manó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az alattomos manó jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy csontváz lord közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tassadar előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[96,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy legyengült ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzpengével felnyitod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy fény szentélyét. Északnyugatra nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Brod buzogányával eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+16 életerő.) Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy hegymélyi lidérc közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 30.]

h 234 10 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 30, 18.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 10-nél több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 10-nél többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek.

SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA
Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni...
Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén.
A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor.
Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik...

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, csillogó szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Papi hited: 27. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 13 (20) Támadás: 29 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 13 (22) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 26 (33) Életpont: 374/166 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 287/1 Pénz: 933 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/14 EFejl: 5
Eddig összesen 289 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 062 TP-t kaptál. Jelenleg 93 102 TP-d van. A következő szinthez még 26 898 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, élőholt sullár, Thargodan csontváz. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7035 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/49 (+39%) ütőfegyverek: 18/64 (+31%) lőfegyverek: 5/43
dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/23 (+33%) 2. nyomkövetés: 5/60 (+87%) 3. mászás: 2/27 (+100%)
4. csapdakészítés: 11/26 (+38%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 9/43 (+22%)
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 8/5 9. teológia: 2/52 (+4%)
10. taumaturgia: 9/79 (+7%) 11. zene: 1/23 (+11%) 12. szörnyismeret: 3/0 (+200%)
13. zárnyitás: 1/25 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 5/88 (+42%)
16. testépítés: 1/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 385 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 csatabárd (#555) 2 csontszablya (#64)
1 csorba csatabárd (#1108) 1 kőkés (#6) 1 törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Fairlight köpenye (#303)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
3 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 30]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 31 kaja (#2) 5 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 2 tüskecsapda (#242) 100 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 3 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
6 drótszőr (#37) 3 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 2 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201)
9 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 15 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236)
3 lapkorong (#80) 39 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
4 szvó-ektoplazma (#151) 3 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 127.85 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 5 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
3 spiritusz (#170) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
52
53
54
55
56
57
(95,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Thargodan csontváz (#297)
(96,53) oltár, ryuku gárdista (#360)
(97,54) alattomos manó (#756), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(98,55) vérszomjas csüldő (#114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,56) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alpesi tehén (#91)
(100,56) dombi yeti (#366), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba
(101,56) északi aurach (#350), élőholt sullár (#216), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(102,56) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, vaskohó (#155), 24. jellempróba, érclelőhely
(103,56) a 49. labirintus bejárata, gyilkos tetű (#116)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 1.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 2.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 3.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 5.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 6.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 7.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 8.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 9.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 10.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 1.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 2.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 3.)
2018.03.16 10:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Mágikus zseb -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek