370. forduló, 372. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 30. 12h:19'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-1,69] koordinátán.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 916.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 916.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 916.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 916.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 916.]

* 4. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 916.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

fkt 59 2 1 felt. készítesz az 59. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 916.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
Továbbra is a zöld, füves síkság felett suhansz árnyként. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Anyagtalan tested belibben egy bozótos jótékony árnyai közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Észreveszel egy ovimon-bokrot. A szellemvilág nem teljesen elhagyatott: szembejön egy árnyékrája. Jól lát Téged, és úgy tűnik, meg is akar támadni.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az árnyékrája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az árnyékrája farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Diadalmasan beszerzel egy árnyékrája trófeát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 886.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Tovább lopódzol a bokrok tövében, elrejtőzve a nap ujjaitól. Észreveszel egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ködkaput.

(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ködmangó cserjét. Ahogy lebegve mozogsz, egyszercsak észreveszel egy tüskés harci gromakot. Más világban vagytok, nincs lehetőség a küzdelemre. Továbbszállsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 ködmangót. [44 pontot használtál fel, van még 842.]

kt 59 2 elkészíted az 59. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 ködmangót. [24 pontot használtál fel, van még 818.]

m 3 4 7 mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra
A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Mozog előtted valami! Hamarosan meglátsz egy quwarg királynőt. Nemhogy árthatna anyagtalan testednek, nem is lát. Továbbsuhansz.

(Továbbmész...) Besüvítesz egy dús vegetációjú erdőbe. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) Változik a vidék képe: most már nyílt síkságon vagy. Utad során felfedezel egy ködkaput. Nem sokkal magad előtt megpillantasz egy ezoterikus mardelt. Tréfából átrepülsz rajta, mire megborzong, talán megérezve a halál lehelletét. Az árnyak közül kiemelkedik egy sötét motyogó! Nincs más megoldás, harcolnod kell.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét motyogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a sötét motyogó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sötét motyogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 árnyéksarat. Diadalmasan beszerzel egy sötét motyogó trófeát. 4 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 788.]

kt 62 elkészíted a 62. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen ködcsillagot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 788.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: keresel egy védett árnysíkot, és egybeolvadsz vele. Megkezded rövid másvilági pihenésedet.
Ebben a körben 788 pontod maradt, ebből a következő körre 788 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 1300 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah püspöke vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 50 Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 61 Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 51 Védekezés: 21 Menekülés: 15 % Életkor: 28/46 év
Egészség: 49 Életpont: 502/502 Jellem: gonosz (385) Tul. pont: 9
Szerencse: 61 Varázspont: 1696/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 523/0 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 347
Eddig összesen 3092 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 TP-t kaptál. Jelenleg 4083190 TP-d van. A következő szinthez még 416810 TP szükséges. Trófeáid: árnyékrája, sötét motyogó. A 248. fordulódban 7025 arany került a bankszámládra. 7797 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 3 (+1) szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: * 21
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ezüsttollú nyíl (#363) (4 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 75 3. lopás: 1
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 13
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 48 12. taumaturgia: 68
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 24 17. pszi: 56 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 17 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 30
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 árnyéksár (#61) 4 ködmangó (#59)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-1,67) phua-kúp (#372)
(0,67) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), árnyékrája (#87)
(1,67) ködkapu (#60), quwarg boly (#359)
(1,68) ködmangó cserje (#58, belőle készíthető: #59)
(1,69) ködkapu (#60), sötét motyogó (#37)
(2,69) Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba
(2,70) Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek