371. forduló, 373. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 23. 9h:12'
EZ A 772. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
773. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A 4. napon Kárász leszívott rólad pszivel 18 életpontot.
A 4. napon megintcsak találkozol Kárásszal. {egészsége: 67.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon összefutsz ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {védettsége: 93 szúró, 93 vágó, 93 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 16 életpontot.
A 7. napon megintcsak találkozol UgyanKedvesPotrien. {védettsége: 78 szúró, 78 vágó, 78 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 10. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 14 életpontot.
A 13. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 13 életpontot.
A 13. napon újból összefutsz NépekMindenSzigetével. {max. varázspontja: 624; max. pszije: 168.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 21. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 12 életpontot.
A 21. napon megintcsak találkozol Szőrös Karommal. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (96).} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked 10 bronzhegyű nyilat és egy pengepajzsot.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy aranytermő ládikót és egy szeksztánst. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+292 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 905. hetének nyerőszámai: 14, 3, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 562.]

* 5. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+152 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 7. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 157. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 8. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: darázsfarok (183,31)-> (28 ap), összesen 28 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 543.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 537.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

* 9. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 507.]

* 10. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 456 4718 1 átadod a 456. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

bb 425 1 beraksz a bankba a 425. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 449 5300 10 átadod a 449. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 kristályfolyadékot Kárász részére. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 211 5230 10 átadod a 211. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 269 5300 10 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 purifikátor hájat Kárász részére. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
TF 1 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 467.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,9] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,8] Még mindig az erdőben vagy.

Észreveszel egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. [24 pontot használtál fel, van még 443.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 438.]

t 247 1 támadod a 247. szörnyet
FT 247 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy húsevő magszim van előtted! {védettsége: 10 szúró, 0 vágó, 10 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a húsevő magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Hirtelen egy húsevő magszimot veszel észre magad előtt. {támadása: 4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigmetszed a húsevő magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. A húsevő magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [5. PONT.] Hamarosan egy lebegő gombát pillantasz meg. {támadása: 0.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a lebegő gomba testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Biami kvazárlándzsával megdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lebegő gomba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 96 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a lebegő gomba húsos törzsét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Biami kvazárlándzsával megdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály. Gyorsan kiüríted a ládát. [29 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 900 10 16 mozogsz 900 10 16
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vérfürdető magszim van előtted! {támadása: 18.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.] Hirtelen egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. {védettsége: 35 szúró, 16 vágó, 35 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. {támadása: 25.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 1169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 349.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

lm 17 17 1 mozogsz 17 17 1
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kputtyintó csalán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 49, gyógyulás: 12, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót, 1 hro formázó mintát (ld. enc.) és 1 hro formázó mintát. Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] Egyhelyben toporogsz.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [90 pontot használtál fel, van még 254.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,8) a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)
(183,9) bávatag golombár (#165), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), művészi porolit (#720)

[182,26] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy purifikátor. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 111-118.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor bal oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.


Összefutsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (60).} Érzékeled auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 25.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. életpontja: 527.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Kárásszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {max. varázspontja: 963; max. pszije: 192.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (96).} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ef 27 511 energia fejlesztése 27
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Szőrös Karom részére. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 37. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Szőrös Karom részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad drótszőr. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 149.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 119.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 89.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

* 7. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 5, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT
Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod.
Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket.
Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli.
Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást.

HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 42 (43) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 40 Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 40 (42) Védekezés: 68 (72) Menekülés: 40 % Életkor: 29/30 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 411/250 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (50) Varázspont: 634/319 Pénz: 1031 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 143/284 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1841 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18593 TP-t kaptál. Jelenleg 1320638 TP-d van. A következő szinthez még 79362 TP szükséges. Trófeáid: taalru, purifikátor császár, Notermanthi. A 352. fordulódban 6180 arany került a bankszámládra. 6798 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: *30/101
vágófegyverek: 8/96 (+10%) ütőfegyverek: 17/38 (+9%) lőfegyverek: 26/91 (+6%)
dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/72 2. nyomkövetés: 83/86 3. lopás: 3/57
4. mászás: 13/41 5. csapdakészítés: 26/90 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/90 (+12%)
7. gyógyítás: 58/12 8. titkosírás: 6/43 9. felderítés: 31/82
10. szörnyidomítás: 14/90 11. teológia: 42/74 (+10%) 12. taumaturgia: 35/49 (+10%)
13. zene: 31/92 (+34%) 14. szörnyismeret: 12/23 15. pszi: 20/26 (+7%)
16. vadászat: 16/7 17. bányászat: 33/16 18. úszás: 15/82
19. csapatmunka: 1/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bőrkantárt (#1125) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) sebezhetőség (#366, 50 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 391 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsfarok (#654) 1 ezüstdarab (#326)
2 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
7 kristályfolyadék (#449) 1 pengepajzs (#425) 8 víz (#27)
1 szeksztáns (#32) 1 aranytermő ládikó (#504)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
203 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 galachmit (#310)
2 hro formázó minta (#601) 2 pular kristály (#239) 4 quwarg tojás (#360)
61 ragasztó (#83) 2 zöld üveg (#82)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Viharhomokból egy homokviharban max. 20 gyűjthető a korábbi 10 helyett.
* Bekerültek a játékba a 6. szintű képességfás KT képességek. Részleteket ld. a beholder honlapon a KT képességfa menüpont alatt.
* - Új szörnygenerálási képlet került be a Kiégett Földekre.
* - Bekerült 2 új szabadban jövő élőholta Kiégett Földekre, és így már működni fog a ködkürt a KF-en is.
* - A szörnygeneráló tárgyak (sámánmaszk, bálnavadász tájoló, tl'urlang kereső) beállítása kiíródik a karakterlapra.
* - éj tündérpalotákra lehet bukkani az ‹si birodalmak, ryuku szigetek és kiégett földek vadonjaiba, hogy, könnyebbé tegyük a makrószerzést.
* - FLH változott. Meg lehet adni 3. patamétert, a darabszámot, ami max. 15 lehet. A megváltoztatott enciklopédiát újra kiküldtük minden játékosnak.
* - Sámámaszkot be lehet állítani az újonnan bekerült szörnyekre is.
* - Dakotuka kapott varázshálót, Tutupamánál ezentúl ritkábban lehet találni.
* - Picit tovább gyengült a nerub méregmester, Kabazuka és quwarg kapu‹r mágiatörése. A neves q. kapu‹ré nem változott.

Üzenet küldése a karakternek