375. forduló, 377. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 1. 12h:07'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,82] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+614 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+190 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ezoterikus mardel nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 118 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 9 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 4. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 182 24 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 28 227 182 elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 590.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

hh 1253 841 745 használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +58 max. életerő, +58 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 584.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 583.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
[A parancs tárolásra került.]

hh 1546 használod az 1546. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 562.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 558.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 5, gyógyulás: 39, összesen: +34 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 517.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[191,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,82] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 25, gyógyulás: 79, összesen: +54 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,81] Az erdőt síkság váltja fel.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 478.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[188,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 21, gyógyulás: 107, összesen: +86 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [187,82] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,81] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 445.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[186,81] Még mindig füves síkságon vagy.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [185,80] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 11 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner woorgard trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kultúrmasztodon trófeát. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 42, gyógyulás: 36, összesen: -6 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,79] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 412.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(185,80) kultúrmasztodon (#227)
(187,81) 33. jellempróba
(188,82) qwarg rohamosztagos (#242)
(190,82) zoloboo sámánok (#230), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(191,81) quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(192,82) ezoterikus mardelek (#184), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)

[186,106] Épületek tűnnek fel. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 402.]

ve 36 10 megveszed a 36. tárgyat 10
Vásároltál 10 fáklyát. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ve 189 10 megveszed a 189. tárgyat 10
Vásároltál 10 vas dobónyilat. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[186,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Van itt egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.).

(Továbbmész...) [187,108] Folytatod sétádat a házak közt.

[22 pontot használtál fel, van még 380.]

be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

v 6 9999 4 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 370.]

ft 388 1 támadod a 388. szörnyet
FT 388 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

ft 390 1 támadod a 390. szörnyet
FT 390 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 375.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 5 6 2 mozogsz 5 6 2
Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bolyongó lidérc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc bal oldalát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kultúrmasztodon trófeát, és kiszedsz egy bolyongó lidérc trófeát. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 25, gyógyulás: 66, összesen: +41 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb karját. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált quwarg ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas csontgólem trófeát. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 113, gyógyulás: 130, összesen: +17 ÉP}

A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 350.]

lm 10 2 11 mozogsz 10 2 11
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem jobb vállát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 117, gyógyulás: 131, összesen: +14 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 905 12 900 mozogsz 905 12 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mágus. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 2 3 16 mozogsz 2 3 16
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [16. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester bal karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Egy lélekorzót veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekorzó fejét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a lélekorzó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kronotapír trófeát, és kiszedsz egy lélekorzó trófeát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 69, gyógyulás: 41, összesen: -28 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 13 905 14 mozogsz 13 905 14
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [15. PONT.] Folytatod az utat. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csontgólem jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem jobb oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 169, gyógyulás: 113, összesen: -56 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [25 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 900 3 4 mozogsz 900 3 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] [15 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 19 20 4 mozogsz 19 20 4
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [15. PONT.] Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [15. PONTRA.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [15. PONTON.] [30 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 21 23 22 mozogsz 21 23 22
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 15. PONTRA. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] [30 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 2 12 13 mozogsz 2 12 13
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [3. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [11. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mágus van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Haladsz előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [13. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 15 905 18 mozogsz 15 905 18
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [15. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 900 15 12 mozogsz 900 15 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egyhelyben toporogsz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mágus! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 10 19 21 mozogsz 10 19 21
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [15. PONTRA.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] [45 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 22 23 905 mozogsz 22 23 905
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [15. PONTRA.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [15. PONTON vagy.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 24 900 19 mozogsz 24 900 19
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [15. PONTRA.] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 27 2 3 mozogsz 27 2 3
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 10 13 20 mozogsz 10 13 20
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [9. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 23 27 28 mozogsz 23 27 28
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 30 33 38 mozogsz 30 33 38
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 37 44 44 mozogsz 37 44 44
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-58 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 24, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 8 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 517 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah főpap-jelöltje vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 376. fordulód.

Erő: 50 (61) Szint: 32 Merészség: 6/3 Magasság: 172 cm
IQ: 62 (87) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/47 év
Egészség: 52 (61) Életpont: 581/821 Jellem: gonosz (385) Tul. pont: 8
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 1770/762 Pénz: 1454 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 35/19 Pszi pont: 532/270 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 347
Eddig összesen 3134 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39463 TP-t kaptál. Jelenleg 4174123 TP-d van. A következő szinthez még 325877 TP szükséges. Trófeáid: csontgólem, lélekorzó, bolyongó lidérc. A 374. fordulódban 6332 arany került a bankszámládra. 6395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 38
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 22
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 76 3. lopás: 1
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 13
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 54 (+1) 12. taumaturgia: 76 (+1)
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 24 17. pszi: 57 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 17 20. vitalitás: 2 21. bányászat: 30
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28)
villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
150 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 3 lótuszvirág (#447)
1 pirkit (#153) 2 quwarg tojás (#360) 1 varázskő (#305)
10 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), szopógödör (#177)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata
(187,108) a 100. labirintus bejárata, bolyongó lidérc (#388), csontgólem (#392), zombi mester (#251), lélekorzó (#390)

Üzenet küldése a karakternek