377. forduló, 379. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 4. 12h:03'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,108] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+620 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+191 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 98 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 633.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 627.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 626.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 625.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 5. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 619.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 598.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 594.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kisebb quwarg isten!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten bal vállát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +51 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Magad mögé lököd a pitiáner halottidéző trófeát, és kiszedsz egy kisebb quwarg isten trófeát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 535, gyógyulás: 246, összesen: -289 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 553.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 538.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 538.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 523.]

ek 7 6 5 t. energia kisütése: 7 6 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 528.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 533.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 900 mozogsz 900
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 5 2 19 mozogsz 5 2 19
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 508.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halottidéző van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halottidéző nyakát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 142 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 147, gyógyulás: 56, összesen: -91 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Egy halottidéző lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 142 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 142, gyógyulás: 4, összesen: -138 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +414 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 493.]

lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Egy zombi mester lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Egy zombi mágust veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 124 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus bal oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a zombi mágus bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 31, gyógyulás: 57, összesen: +26 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 473.]

lm 900 19 27 mozogsz 900 19 27
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [26. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [27. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 3 12 13 mozogsz 3 12 13
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [6. PONTON.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi mágus. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus jobb lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a zombi mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! Karmait felemelve, a zombi mágus meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 27, gyógyulás: 55, összesen: +28 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [13. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [17. PONTRA.] [30 pontot használtál fel, van még 413.]

lm 16 20 23 mozogsz 16 20 23
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [23. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [26. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 383.]

lm 30 33 38 mozogsz 30 33 38
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc fejét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 25, gyógyulás: 69, összesen: +44 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [31. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [36. PONTRA.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lélekorzó van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 131 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekorzó jobb oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lélekorzó fekete testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a lélekorzó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lélekorzó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 68, gyógyulás: 60, összesen: -8 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [30 pontot használtál fel, van még 353.]

lm 37 42 39 mozogsz 37 42 39
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [36. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [37. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [40. PONTRA.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [39. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 905 44 44 mozogsz 905 44 44
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a bolyongó lidérc bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bolyongó lidérc bal oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A bolyongó lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 10, gyógyulás: 62, összesen: +52 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mágus. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus bal karját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mágus jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 33, gyógyulás: 55, összesen: +22 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a lélekorzó rémületes auráját. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a lélekorzó fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lélekorzó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 70, gyógyulás: 61, összesen: -9 ÉP}

Egy halottidézőt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző fejét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző bal lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a halottidéző jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halottidéző feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 142, gyógyulás: 65, összesen: -77 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csontgólem testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 159, gyógyulás: 144, összesen: -15 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 150 arany, 1 zafír védőgyűrű és 3 fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Sajnos mire az utolsó ellenfeled is megölted, vezérük, egy Thargodan mágus éppen el tudott menekülni a terem sarkában található térkapun keresztül. Óvatosan közelítesz a térkapuhoz, ami szép lassan záródik. Még éppen meg tudod figyelni a túloldalon található környezetet. Erről sürgősen be kell számolnod a Minisztériumban! Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 510 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 155 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 25, 4.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 719 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah főpap-jelöltje vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 50 (61) Szint: 32 Merészség: 6/3 Magasság: 172 cm
IQ: 62 (87) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/56 év
Egészség: 52 (61) Életpont: 581/680 Jellem: gonosz (385) Tul. pont: 8
Szerencse: 61 (68) Varázspont: 1770/485 Pénz: 1877 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 35/17 Pszi pont: 550/67 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 353
Eddig összesen 3162 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52859 TP-t kaptál. Jelenleg 4277248 TP-d van. A következő szinthez még 222752 TP szükséges. Trófeáid: csontgólem, lélekorzó, kisebb quwarg isten. A 374. fordulódban 6332 arany került a bankszámládra. 6458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 38
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 22
dobófegyverek: * 29

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 76 3. lopás: 1
4. mászás: 17 5. csapdakészítés: 22 6. csapdaészlelés: 18
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 7 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 54 12. taumaturgia: 76
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 18 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 24 17. pszi: 59 (+2) 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 17 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 30
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
villámmágia (#227) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fosztogasd a Pua-kúpokat, mert hamarosan onnan kell áldozatot hoznod. Igyekezeted egy imával jelezd, amint titkosírás szakértelmed elérte a 8-as szintet!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 13 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 sáfránypor (#211)
1 sötét ital (#284)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
423 arany (#50) 3 fiatalság itala (#473) 1 fűszertartó (#210)
2 gyógykenőcs (#313) 2 mocsári penke (#148) 1 pirkit (#153)
2 quwarg tojás (#360) 1 zafír védőgyűrű (#532)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,108) a 100. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), kisebb quwarg isten (#213), halottidéző (#391), zombi mester (#251), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), csontgólem (#392)

Üzenet küldése a karakternek