Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 6. 12h:09' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal |
hu 199 437 | hulladék: 199 437 |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy bűvös shuriken tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
vv 71 70 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
fgo 60 | felt. gonoszkodás 60 pontért |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a halálhozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 6618 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 423, gyógyulás: 54, összesen: -369 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 42 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 144, gyógyulás: 27, összesen: -117 ÉP}
ve 78 1 | megveszed a 78. tárgyat 1 |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [186,58] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették.
im 0 3 | imádkozol |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 50 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Bufa hírnöke jobb karját. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Bufa hírnöke bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Bufa hírnöke fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (6 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 4230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 155, gyógyulás: 113, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [191,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [192,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy csápos otagi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 229 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 56 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 28 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 30 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 450, gyógyulás: 19, összesen: -431 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (55 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +46 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 36 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 14 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 642, gyógyulás: 244, összesen: -398 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [192,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [191,83] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [191,85] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a trikornis herceg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A trikornis herceg szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Patájával a trikornis herceg kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) Teljesítettél egy isteni küldetést! A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 76, gyógyulás: 57, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [190,85] Fák, mindenütt csak fák.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT) Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
Erő: | 51 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 63 (88) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 51 (56) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/51 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 577/537 | Jellem: | gonosz (410) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 62 (69) | Varázspont: | 1908/1597 | Pénz: | 1378 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 35/22 | Pszi pont: | 550/265 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 379 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 38 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 77 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 13 |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 56 | 12. taumaturgia: | 77 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 19 (+1) | 15. zene: | 4 (+1) |
16. szörnyismeret: | 25 (+1) | 17. pszi: | 59 | 18. zárnyitás: | 15 |
19. vadászat: | 17 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
villámmágia (#227) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! |
2.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 10 | kőszem (#304) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | sötét ital (#284) | 9 | vas dobónyíl (#189) | |||
11 | víz (#27) | 1 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | mászókarom (#78) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | szirén köpenye (#820) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
11 | varázskő (#305) | 1 | zafír erőöv (#397) |