Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 26. 2h:35' EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 1076. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku mellvért. Elhajítod a vacak dögkeselyű trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku légiós trófeát. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. KP: tps 51 0 0 | TVP spórolása: 51 pontért |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
mak 1 3 | makró 1 3 |
p 71 | (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet |
p 73 | (makró mentése:) használod a 73. pszi képességet |
p 70 | (makró mentése:) használod a 70. pszi képességet |
h 892 20 | használod a 892. tárgyat |
fno 11 2 | fejl. pont elköltés 11 2 |
ek 116 40 5 | t. energia kisütése: 116 40 5 |
fog 74 219 | elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal |
fvk 20 | felt. varázskőhasználat 20 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
ero 30 | minieseményben max. szörnyerősség 30 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,106] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 1d8.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,107] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy grákó denevér. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a grákó denevér testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 grákóbőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak pattanóböde trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg harcos trófeát. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a süvítő rája testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [47,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. {max. életpontja: 23-28.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,110] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sünmedve nyomokat fedezel fel! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Egy pillanat múlva a sünmedve pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [48,112] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Itt csata lesz.
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
szk 74 | keresed a 74. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. (X maximum 10, Y pedig max. 19 lehet.) A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
Erő: | 11 (21) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (27) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 143/143 év |
Egészség: | 11 (17) | Életpont: | 286/225 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 230/114 | Pénz: | 149 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/11 | Pszi pont: | 70/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/55 (+30%) | vágófegyverek: | 18/56 (+9%) | lőfegyverek: | 14/29 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
48,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/45 | 2. nyomkövetés: | 13/74 | 3. mászás: | 4/0 |
4. csapdakészítés: | 18/9 (+38%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 1/69 |
7. titkosírás: | 4/68 | 8. felderítés: | 2/61 | 9. szörnyidomítás: | 4/72 |
10. teológia: | 11/70 (+13%) | 11. zene: | 2/20 | 12. szörnyismeret: | 8/93 (+37%) |
13. pszi: | 10/43 (+24%) | 14. vadászat: | 4/69 | 15. bányászat: | 2/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Pikoló (#7010) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | 12. szintű lényekre | szárazság (#48) | >> | Pszinapszis (#974) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sünmedve (#33) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 62. Szerzett pont: 7130. Beállított erő: 30 Összpont: 7130 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 73, p 70. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.) |
Összsúly: 111.38 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | kreiton esszencia (#892) | 7 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | 9 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
103 | |
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|