Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. jún. 8. 10h:35' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1352 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 34 | elkészíted a 34. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [40,34] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontlepke testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [39,34] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi rák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegyi rák testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák ollóját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 529 | bemész az 529. épületbe |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a móleon fémes gerincét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A móleon megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a móleon egyik karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a móleon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a móleon fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [40,35] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drasmólyom került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [41,35] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
e 5 | élelemszerzés 5 pontért |
A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
Erő: | 21 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 151/151 | Jellem: | jó (24) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 30/14 | Pénz: | 60 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 6 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
41,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 (+1) | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 |
7. felderítés: | 3 | 8. teológia: | 1 | 9. harcművészetek: | 7 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
Silistra (#6107), Fullánk (#6113), vízionár (#66), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] (teljesítve) |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 19, 53. |
Összsúly: 42.87 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 2 | fémrúd (#104) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | rákpáncél (#97) |
37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|