Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 7. 9h:24' EZ A 454. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD 455. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
ek 263 4363 | t. energia kisütése: 263 4363 |
t 351 | támadod a 351. szörnyet |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
hu 279 640 543 | hulladék: 279 640 543 |
hu 584 829 | hulladék: 584 829 |
fku 60 | felt. kutatás 60 |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Thargodan zsoldos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 20, gyógyulás: 65, összesen: +45 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 133 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 128 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 5 gyenge méreg. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 348, gyógyulás: 124, összesen: -224 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 112 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő és egy pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 211, gyógyulás: 106, összesen: -105 ÉP}
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Épületek tűnnek fel. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 679 | bemész a 679. épületbe |
be 682 | bemész a 682. épületbe |
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 308 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a drótszőrű mópat jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 719, gyógyulás: 12, összesen: -707 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1531 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 36 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy fekete gyöngy, egy szent jogar, egy nagy vaskulcs, egy nagy bronzkulcs, 58 arany, egy rejtőköpeny és egy ezüst nyaklánc. 14614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 636, gyógyulás: 0, összesen: -636 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kígyótoll felizzik, majd cafatokra robban az ütés nyomán. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lélekelementál jobb vállát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a lélekelementál testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
(Továbbmész...) [413,62] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elemi rin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin jobb vállát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az elemi rin testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [412,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Utad során felfedezel egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dred Hornwill lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lidércóriás lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércóriás testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal súrolod a zafír drakón nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 133 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a sötét ölész testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész bal vállát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a sötét ölész nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A sötét ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 245, gyógyulás: 0, összesen: -245 ÉP}
(Továbbmész...) [410,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vámpírféreg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [409,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tollaskígyó. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
lm 15 15 905 | mozogsz 15 15 905 |
lm 16 900 34 | mozogsz 16 900 34 |
lm 34 36 36 | mozogsz 34 36 36 |
lm 19 19 | mozogsz 19 19 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
szk 312 784 333 | keresed a 312. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY) Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre. |
Erő: | 47 (83) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/144 év |
Egészség: | 37 (54) | Életpont: | 816/346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 70 |
Szerencse: | 42 (68) | Varázspont: | 1710/0 | Pénz: | 23567 arany | Kép. pont: | 67 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 253/113 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 533 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 39 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 127 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 52 (+1) |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 35 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 164 | 11. taumaturgia: | 74 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 59 | 17. pszi: | 24 | 18. zárnyitás: | 24 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
7 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kígyótoll (#1543) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 6 | mópat tetem (#584) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | Thargodan korona (#543) | 1 | Thór pörölye (#640) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | tükör (#43) | 12 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1527 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | xirnox szív (#213) |