453. forduló, 455. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 23. 9h:02'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,40] koordinátán.
Hajnalcsillag átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) A lottó 795. hetének nyerőszámai: 5, 15, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 672.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 667.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a familiáris idézése varázslatot! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 647.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 1307 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 617.]

m 2 mozogsz keletre
[188,40] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 602.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kősisakos Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szubreális vámpír! Meglátva a szörnyet, kegyelemért kezdesz könyörögni. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 582.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[189,40] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették.


(Továbbmész...) [190,39] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.


(Továbbmész...) [190,38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy patak van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+182 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [85 pontot használtál fel, van még 497.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+87 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 467.]

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [29 pontot használtál fel, van még 438.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[190,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc jobb vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Vashegyű lándzsával eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, egy kristálygömb, egy ezüst karkötő és egy aranygyűrű. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a fekete gyöngy. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 23 smirglilevél, 5 aurach fog, 5 gyöngymangó, 5 tüskecsapda, 7 acélpengőke.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst gyűrű, 2 arany, egy ezüst karkötő, 2 aranytű, egy igazgy. fülbevaló és egy ezüst kulcs. 2193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 370.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+95 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 340.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba könnyűnek tűnik: egy részeg kalandozó megölése a feladatod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklakezű Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy ezüsthegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép ezüsthegyű nyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy gránitelementált!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklópgárpók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy manakristály. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Pusztítás Botja. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat igen nehéz: Szárnyas Tonnal, egy alakváltó ősmágussal kell Hatalom Kártyáit játszanod. Fél órát kapsz, hogy paklit készíts, aztán leültök játszani. Lényhordával játszol. Sajnos ellenfeled kezd. Már beütöttél nyolcat, amikor Ton leidézi a Mágia létsíkját, tíz percig pasziánszozik, és végül kivégez egy 40-es tűzgolyóval. Kellemetlen!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 mozogsz északra
[190,35] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[20 pontot használtál fel, van még 220.]

usz 100 úszol 100 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[189,34] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a sült pockot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 7 3 15 t. energia kisütése: 7 3 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 mászás.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]

tk 4 1050 többszemélyes kaland 4 1050
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Lord Kis Se. A teljes csapat Pterois volitans vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal 50 pontért
A környéken fellelhető gyíkokat dobálod, természetesen komoly edzés, nem pedig szórakozás céljából. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 150.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 24, 12.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 3 kerek kő, 1 mákrózsa virág, 16 kaja.)
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 595 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 454. fordulód.

Erő: 55 (65) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 38 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 53 (61) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 39/47 év
Egészség: 32 (40) Életpont: 621/515 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (37) Varázspont: 295/98 Pénz: 2587 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2361 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13525 TP-t kaptál. Jelenleg 1312172 TP-d van. A következő szinthez még 87828 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ősdentor, csontgólem. A 440. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5539 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/75 (+4%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/95 lőfegyverek: 21/0
dobófegyverek: 9/63 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/69 2. nyomkövetés: 74/53 (+4%) 3. mászás: 25/7 (+1500%)
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/42 6. gyógyítás: 152/94 (+50%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 33/56 (+2%) 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 25/91 (+3%) 11. taumaturgia: 18/91 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/52 (+9%)
13. versengés: 11/92 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 10/25 (+4%)
16. szörnyismeret: 9/83 (+7%) 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 35/49
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/49 (+3%) 21. úszás: 17/48
22. csapatmunka: 6/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 279.89 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
47 arany (#50) 6 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 1 mákrózsa virág (#56) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 3 aranytű (#272) 3 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kristálygömb (#265) 8 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 3 óndarab (#85) 1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,40) kihívás tornya (#502), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184), trikornis herceg (#261)
(189,34) tűzrakó hely (#1169), művészi porolit (#720)
(189,40) Leah oltár
(190,35) patak, 34. jellempróba
(190,36) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, 32. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159), részeg kalandozó (#187), gránitelementál (#205)
(190,37) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(190,38) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek