Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 26. 9h:40' EZ A 457. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD 458. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
vps 205 | VP spórolása: 205 |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
vv 209 73 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 3481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 125, gyógyulás: 47, összesen: -78 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 15, gyógyulás: 48, összesen: +33 ÉP}
kb 1107 30 | kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (30 darabot) |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ee 1107 272 | eladod az 1107. tárgyat a 272. tárgyat |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 177, gyógyulás: 41, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...) [406,57] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ezerszemű bestia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 87 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc, egy királyi korona és egy pular kristály. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 360, gyógyulás: 165, összesen: -195 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálelementál ébentestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál jobb karját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 38, gyógyulás: 94, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [404,58] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Shear'niz'il. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (227 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Shear'niz'il vörös fellegeit. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Shear'niz'il testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt észbe kapnál, a Shear'niz'il megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Shear'niz'il vörös fellegeit. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Shear'niz'il szilárd részeit. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A Shear'niz'il mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 192 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 életköves gyűrű (ld. enc.). 18942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 604, gyógyulás: 281, összesen: -323 ÉP}
(Továbbmész...) [403,59] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drótszőrű mópat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 260 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Teriád pöröllyel többször eltalálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. 19121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1799, sebződés: 625, gyógyulás: 12, összesen: -613 ÉP}
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész elmosódó alakját. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész bal karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel csak érinted a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a sötét ölész testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 tudás gyöngye. 13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 239, gyógyulás: 153, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [401,60] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy áldozati oltárt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő viharóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 106, gyógyulás: 89, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [400,59] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Látsz egy bíborcserjét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő lidérckirály mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály fejét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával súrolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 69, gyógyulás: 168, összesen: +99 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát jobb lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát bal oldalát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ősöreg góliát jobb lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg góliát óriási talpát. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ősöreg góliát testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, egy ezüst karkötő, 2 obszidián függő, 2 ezüst gyűrű, egy fekete gyöngy és egy kristálygömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1493, sebződés: 324, gyógyulás: 232, összesen: -92 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 82 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás sámán villámló testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás sámán egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 2 sallank karom. Szereztél 47 aranyat. 8996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 138, gyógyulás: 90, összesen: -48 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem jobb karját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragdgólem testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Törpe szekercével épp hogy megvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 418, gyógyulás: 145, összesen: -273 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megütöd a csontváz hadúr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 102, gyógyulás: 50, összesen: -52 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kilukasztod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 25, gyógyulás: 35, összesen: +10 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ravasack lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt.
szk | keresed |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1657 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY) A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt. |
ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY) A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 48 (85) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/105 év |
Egészség: | 37 (54) | Életpont: | 829/778 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 74 |
Szerencse: | 42 (68) | Varázspont: | 1758/119 | Pénz: | 29320 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 35/9 | Pszi pont: | 253/167 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 564 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 39 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 128 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 54 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 167 (+1) | 11. taumaturgia: | 75 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 60 | 17. pszi: | * 24 | 18. zárnyitás: | 25 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 22 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 17 | aranytű (#272) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
4 | borostyán függő (#162) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 12 | gyenge méreg (#26) | |||
15 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
15 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 3 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3320 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
13 | drótszőr (#37) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 1 | galachmit (#310) | 1 | királyi korona (#338) | |||
5 | nehezék (#258) | 2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank karom (#128) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 50 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) |