Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 11. 9h:37' EZ A 460. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD 461. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1602 112 10 | használod az 1602. tárgyat |
vv 209 147 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot |
bb 258 152 999 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (152 darabot) |
ff 1112 1105 568 | felt. fegyverváltás: 1112 1105 568 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 264 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmaival a Thargodan csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin jobb hátsó lábát. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi rin testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az elemi rin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 88, gyógyulás: 81, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [412,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a skarlátia hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 446 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 121 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 673, gyógyulás: 8, összesen: -665 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón bal szárnyát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával többször eltalálod a márvány drakón pikkelyes testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 94, gyógyulás: 87, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány bal oldalát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (95 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1302, sebződés: 506, gyógyulás: 194, összesen: -312 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mópat fatty testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 16 mópat fatty többször is megmar! (12 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a mópat fatty testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mópat fatty ocsmány féregtestét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 9 mópat fatty csáprágójával. (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával súrolod a mópat fatty puha torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 14341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 130, gyógyulás: 348, összesen: +218 ÉP}
(Továbbmész...) [411,65] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nekrit parazita lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy ongóliant tombolás varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita fejét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a nekrit parazita fejét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nekrit parazita bal lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A nekrit parazita nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (7 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Varkaudar che-karddal megvagdalod a nekrit parazita jobb oldalát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával csak érinted a nekrit parazita nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Nem sikerült a nekrit parazita ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (7 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A nekrit parazita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy kristálygömb, egy szent jogar és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 352, gyógyulás: 12, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [410,66] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszőrű mópat lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 282 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat bal hátsó lábát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1627, sebződés: 614, gyógyulás: 12, összesen: -602 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan mágus testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 122 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és egy téfea-agy. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 55, gyógyulás: 110, összesen: +55 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával csak érinted a viharóriás jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 161, gyógyulás: 113, összesen: -48 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 455 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 108 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (108 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 671, gyógyulás: 12, összesen: -659 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a rothadó lián egyik csápját. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rothadó lián fittyedt levelét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar che-karddal megvagdalod a rothadó lián testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a rothadó lián fittyedt levelét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a rothadó lián a csápjával. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 391, gyógyulás: 12, összesen: -379 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 1264 2 | kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat a bal kezedbe |
lm 13 16 905 | mozogsz 13 16 905 |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Vadászkéssel kissé megkarcolod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg börtönőr feléd harap, de sikertelenül. Pengéjét vadul forgatva, a Zinthurg börtönőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 48, gyógyulás: 114, összesen: +66 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 2992 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal megvágod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 2992 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 68, gyógyulás: 39, összesen: -29 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel megvagdalod a Thargodan berzerker jobb vállát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 34 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker nyakát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel épp hogy megvágod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 382, gyógyulás: 236, összesen: -146 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Vadászkéssel súrolod a Zinthurg börtönőr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 61, gyógyulás: 110, összesen: +49 ÉP}
lm 17 19 20 | mozogsz 17 19 20 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Vadászkéssel kissé megkarcolod a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg börtönőr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 57, gyógyulás: 109, összesen: +52 ÉP}
lm 21 21 900 | mozogsz 21 21 900 |
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker nyakát. (7 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Vadászkéssel megvagdalod a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel épp hogy eltalálod a Thargodan berzerker farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 423, gyógyulás: 195, összesen: -228 ÉP}
lm 27 28 30 | mozogsz 27 28 30 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Vadászkéssel megkarcolod a Zinthurg börtönőr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a Zinthurg börtönőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 70, gyógyulás: 113, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg börtönőr egyik karját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 128 életpontot sebeztél. Vadászkéssel megkarcolod a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg börtönőr feléd harap, de sikertelenül. Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 54, gyógyulás: 111, összesen: +57 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel néhányszor megcsapod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg börtönőr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Varkaudar che-karddal súrolod a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel súrolod a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 211, gyógyulás: 155, összesen: -56 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 237 életpontot sebeztél. Vadászkéssel megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
919 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 4, gyógyulás: 44, összesen: +40 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal karját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2992 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
lm 31 32 33 | mozogsz 31 32 33 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 275 életpontot sebeztél. Vadászkéssel végigvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 10, gyógyulás: 39, összesen: +29 ÉP}
lm 35 36 47 | mozogsz 35 36 47 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg fejét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 268 életpontot sebeztél. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 12, gyógyulás: 44, összesen: +32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg börtönőr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 57, gyógyulás: 116, összesen: +59 ÉP}
lm 48 44 | mozogsz 48 44 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A rőtmanó berzerker karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 7, gyógyulás: 41, összesen: +34 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc bal lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Vadászkéssel kissé megkarcolod a láplidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3382 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 42, gyógyulás: 53, összesen: +11 ÉP}
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
m 8 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
szk 326 784 333 | keresed a 326. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ext | visszadátumozás kérelem |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
KIJ FORMÁLÓ MINTA (717. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kulcsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Kij formázó minta. Ez a formázó minta bizonyos mágikus kulcsok elkészítéséhez lehet szükséges. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
Erő: | 47 (84) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/120 év |
Egészség: | 38 (55) | Életpont: | 833/1018 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 74 |
Szerencse: | 42 (70) | Varázspont: | 1758/4 | Pénz: | 30106 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 261/43 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 595 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 39 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (140%) << törpe szekerce (#1105) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 130 (+1) | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 55 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 171 (+1) | 11. taumaturgia: | 75 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 60 | 17. pszi: | 25 | 18. zárnyitás: | 26 (+1) |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 6 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 22 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,10,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | |
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
67 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 30 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hro formázó minta (#601) | |||
1 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lótuszfőzet (#448) | 11 | madártoll (#112) | 5 | nehezék (#258) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 36 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
17 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | amul kulcs (#565) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | kij formázó minta (#717) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
3 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | |||
39 | vas dobónyíl (#189) | 1 | viharamulett (#611) | 20 | víz (#27) | |||
5 | Zinthurg pallos (#716) |