Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:11' EZ A 473. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD 474. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, 2 vasérc és egy ezüst gyűrű. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 84, gyógyulás: 138, összesen: +54 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő és egy ezüst kulcs. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 50, gyógyulás: 112, összesen: +62 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
ftv 98 329 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 329. szörnyet |
ftv 40 690 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 690. szörnyet |
ftv 108 323 | felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 323. szörnyet |
ftv 92 330 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 330. szörnyet |
kf 560 531 615 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 615. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
hh 1534 1554 1133 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1133. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 20 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv, egy ezüst karkötő, egy ezüst kulcs, egy kristálygömb és egy réz papi karkötő. 18210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 399, gyógyulás: 125, összesen: -274 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard jobb oldalát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 2, gyógyulás: 111, összesen: +109 ÉP}
(Továbbmész...) [191,65] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs, egy nagy bronzkulcs, egy aranygyűrű, egy obszidián függő és 5 arany. 3493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 44, gyógyulás: 55, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [190,64] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal oldalát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 25, gyógyulás: 54, összesen: +29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 254 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 4261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 202 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[202,117] Még mindig az erdőben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Özleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rowena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 7, gyógyulás: 61, összesen: +54 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 6, gyógyulás: 63, összesen: +57 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 262 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal oldalát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője. 3493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 66, gyógyulás: 56, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 2 mocsári penke. 4141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 18, gyógyulás: 12, összesen: -6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 41, gyógyulás: 73, összesen: +32 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 16, gyógyulás: 63, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Özleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy borzalmas varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 16, gyógyulás: 25, összesen: +9 ÉP}
a 144 5253 1 | átadod a 144. tárgyat az 5253. kalandozónak (1 darabot) |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany és egy ezüst gyűrű. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
szk 393 765 230 | keresed a 393. szörnyet a 765. szörnyet a 230. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 42, gyógyulás: 18, összesen: -24 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 265 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 131, gyógyulás: 18, összesen: -113 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 189 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar vajákos ragyás arcát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a varkaudar vajákos bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védelmez.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 324, gyógyulás: 125, összesen: -199 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Erő: | 51 (88) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (98) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/192 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 885/1094 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 55 (85) | Varázspont: | 1979/425 | Pénz: | 3787 arany | Kép. pont: | 83 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 269/108 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 682 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 25 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 38 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 (+1) | 2. nyomkövetés: | 133 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 57 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 184 (+1) | 11. taumaturgia: | 78 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 63 (+1) | 17. pszi: | 26 | 18. zárnyitás: | 27 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,7,2) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 20 | gyenge méreg (#26) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
186 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 4 | púderkő (#119) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
8 | tükör (#43) | 24 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vasvért (#164) | 1 | zafír erőöv (#397) |