Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 3. 9h:06' EZ A 477. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD 478. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat legkorábbana 478. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 560 531 615 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 615. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1534 1554 1133 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1133. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
kb 1107 9 | kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (9 darabot) |
bb 2 70 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (70 darabot) |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 474.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 463.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 127. labirintus. Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 452.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
v 96 308 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[308,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
(Feltételes támadás:) Egy Sheran avatárja! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sheran avatárja testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a Sheran avatárja bal lábát. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Sheran avatárja jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Sheran avatárja megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Sheran avatárja nyakát. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Sheran avatárja testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Sheran avatárja megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 560, gyógyulás: 144, összesen: -416 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (106 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a zafír sárkány testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs, egy réz papi karkötő, 60 arany, egy szent jogar, egy vasérc és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 9088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 459, gyógyulás: 52, összesen: -407 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősöreg góliát testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, egy nagy bronzkulcs, egy kristálygömb, egy fűszertartó, 2 arany és egy ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 320, gyógyulás: 241, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [368,64] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy méregféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg jobb oldalát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a méregféreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 213, gyógyulás: 187, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [369,64] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősöreg góliát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát bal oldalát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg góliát jobb lábát. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod az ősöreg góliát jobb oldalát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ősöreg góliát óriási talpát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv és egy obszidián függő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 311, gyógyulás: 234, összesen: -77 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb első lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón fejét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a zafír drakón testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 107, gyógyulás: 106, összesen: -1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 87 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Ylgoroth sötét alakját. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Ylgoroth sötét alakját. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Ylgoroth bal vállát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Ylgoroth éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. A Ylgoroth karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 54 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a Ylgoroth testét. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a Ylgoroth testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. A Ylgoroth éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 759, gyógyulás: 242, összesen: -517 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (70 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a méregféreg testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 150, gyógyulás: 142, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [371,63] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy skarlátdémon. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon nyakát. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a skarlátdémon vörös fellegeit. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a skarlátdémon fejét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a skarlátdémon testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. A skarlátdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1228, sebződés: 542, gyógyulás: 264, összesen: -278 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (84 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány bal vállát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a márvány sárkány nyakát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A márvány sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel megpöccinted a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával súrolod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő, egy smaragd védőgyűrű, 2 borostyán függő és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 575, gyógyulás: 190, összesen: -385 ÉP}
(Továbbmész...) [372,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 234 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy márvány sárkány lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a márvány sárkány testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A márvány sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a márvány sárkány testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával súrolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője, 24 arany, egy fűszertartó és 2 ezüst nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 598, gyógyulás: 197, összesen: -401 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a márvány sárkány testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a márvány sárkány testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona, egy ezüst gyűrű és egy szent jogar. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 556, gyógyulás: 195, összesen: -361 ÉP}
(Továbbmész...) [374,61] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Látsz egy ében sziklatornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Fortuna. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár jobb lábát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón farkát. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a márvány drakón testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A márvány drakón melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 65, gyógyulás: 112, összesen: +47 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege bal lábát. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona és egy ezüst gyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 61, gyógyulás: 126, összesen: +65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 3484 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 328 93 | elmormolod a 198. varázslatot |
[328,93] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.
be 172 | bemész a 172. titkos labirintusba |
vps 1000 | VP spórolása: 1000 |
vpf 99 | VP elővétele: 99 |
lm 905 5 6 | mozogsz 905 5 6 |
lm 7 900 10 | mozogsz 7 900 10 |
vpf 99 | VP elővétele: 99 |
lm 11 11 14 | mozogsz 11 11 14 |
lm 14 13 22 | mozogsz 14 13 22 |
vpf 99 | VP elővétele: 99 |
vv 205 109 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 784 | keresed a 784. szörnyet |
kf 821 453 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 823. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Erő: | 52 (89) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (98) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/181 év |
Egészség: | 54 (71) | Életpont: | 887/1099 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 16 |
Szerencse: | 55 (79) | Varázspont: | 1985/33 | Pénz: | 7376 arany | Kép. pont: | 83 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 279/146 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 709 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 26 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 135 | 3. mászás: | 26 (+1) |
4. csapdakészítés: | 30 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 57 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 190 (+1) | 11. taumaturgia: | 79 (+1) | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 62 | 17. pszi: | 27 | 18. zárnyitás: | 28 |
19. vadászat: | 10 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 43 (+1) |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | skarlátia (#293) |
a lélek védelme (#57) | Pörhemór köre (#205) (172,6,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 71 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
19 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arkog kő (#632) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fűszertartó (#210) | 14 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | kerek kő (#19) | 2 | királyi korona (#338) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 9 | nehezék (#258) | |||
1 | ragasztó (#83) | 2 | sárkányfog (#617) | 23 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
9 | toxyl (#591) | 5 | varkaudar látógömb (#1107) | 48 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | zafír erőöv (#397) |