Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 9h:19' EZ A 490. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD 491. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany. 1735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc. 1735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 531 560 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
kf 1675 | kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
h 1602 27 10 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1534 1554 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 4355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Az élőholt ősmágus csapása csak a levegőt találja. Az élőholt ősmágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 47, gyógyulás: 68, összesen: +21 ÉP}
a 37 1808 10 | átadod a 37. tárgyat az 1808. kalandozónak (10 darabot) |
aa 203 890 | átadod a 203. tárgyat a 890. tárgyat |
a 512 2257 9 | átadod az 512. tárgyat a 2257. kalandozónak (9 darabot) |
a 248 2257 | átadod a 248. tárgyat a 2257. kalandozónak |
hu 209 97 | hulladék: 209 97 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 761 1 | támadod a 761. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Barnega testét. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Barnega összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és egy fűszertartó, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 16, gyógyulás: 38, összesen: +22 ÉP}
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ve 236 3 | megveszed a 236. tárgyat 3 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1791 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy fokhagyma. 4099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}
fog 757 219 | elfogod a 757. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 757 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 7 6 1 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [175,42] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy xirnox szív. 4166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Fairlight avatárja testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Fairlight avatárja fejét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bár ügyesen védekezel, a Fairlight avatárja sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Fairlight avatárja testét. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Fairlight avatárja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13961 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 534, gyógyulás: 150, összesen: -384 ÉP}
(Továbbmész...) [176,41] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 18, gyógyulás: 30, összesen: +12 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1882 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus fejét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy rókafarok. 4072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [176,39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kissé megkarcolod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 67 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 10997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 674, gyógyulás: 145, összesen: -529 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
be 713 | bemész a 713. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 329.]
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [178,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy quwarg bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hegyek Királya irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [179,39] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 14, gyógyulás: 65, összesen: +51 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Még mindig füves síkságon vagy.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 35, gyógyulás: 81, összesen: +46 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
szk 778 765 393 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
kf 821 1158 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
im | imádkozol |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy aranygyűrű. 1735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
KYORG TUDÁS (273. VARÁZSLAT) Az ősi kyorgok nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Bár elővigyázatosságra intve, de istened most megtanított téged a kyorgok tudásának egy töredékére. Ha legyőzöl egy esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytündér lényt, plusz 10% tapasztalati pontot kapsz. Nem kell külön V 273 parancsot kiadnod, ez a képesség permanens. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a plusz 10% tapasztalati pont a a ryuku szigeteken őshonos teremtményekért is jár. |
Erő: | 57 (102) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 61 (79) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 132 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 74/129 év |
Egészség: | 54 (69) | Életpont: | 999/1276 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 21 |
Szerencse: | 55 (83) | Varázspont: | 2129/733 | Pénz: | 14657 arany | Kép. pont: | 89 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 288/33 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 800 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 40 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 38 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 138 | 3. mászás: | 26 |
4. csapdakészítés: | 31 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 58 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 201 (+1) | 11. taumaturgia: | 80 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 67 (+1) | 17. pszi: | 28 | 18. zárnyitás: | 28 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 43 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 24 | 24. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384), Raia szent lovagja (#239), Fairlight avatárja (#386), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | agvari manafókusz (#890) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | 5 | bordacsont (#16) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | dentor bőr (#551) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | |||
1 | extra takarmány (#1360) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
19 | gyenge méreg (#26) | 25 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
1 | madártoll (#112) | 8 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | shinai gömb (#348) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
24 | szuperkötél (#209) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1076 | arany (#50) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | |||
19 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 4 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 3 | quwarg tojás (#360) | 23 | ragasztó (#83) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |