4. forduló, 50. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 9h:29'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,13] koordinátán. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy lapockacsont van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szintszívó nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a szintszívó jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 218.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[115,12] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy tyrannoszaurusz rex volt a rémület okozója. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. [20 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 19 2 elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kerek követ. [2 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[115,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy arató csattanat. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,11] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [20 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 259 2 elkészíted a 259. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 szopókövet. [6 pontot használtál fel, van még 170.]

le 222 230 160 leveszed/lerakod a 222. tárgyat a 230. tárgyat a 160. tárgyat
Lecsatolod a láncinget.
Leveszed a lánckesztyűt.
Leveszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 mozogsz délre
[114,12] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 3507 TP, -4 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[113,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.


(Továbbmész...) [112,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy sérült agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az agglomerátor jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+37 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy fekete amőba. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[53 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 96 keresed a 96. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szintszívót. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 222 230 160 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 230. tárggyal a 160. tárgyat
Magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
Felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 107.]
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 4, 20.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 49. fordulód.

Erő: 15 Szint: 6 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 112/62 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -7
Szerencse: 21 (1) Varázspont: 52/0 Pénz: 125 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 133 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 412 TP-t kaptál. Jelenleg 1412 TP-d van. A következő szinthez még 588 TP szükséges. Trófeáid: sullár, tesh alligátor, süvítő rája. A 43. fordulódban 5096 arany került a bankszámládra. 5248 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 25 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 9 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 2
10. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98), ryuku gárdista (#360)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 ragasztó (#83) 2 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 gyíkfű (#201) 1 lapockacsont (#33)
2 szopókő (#259) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,12) fekete amőba (#364)
(112,12) agglomerátor (#138), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(114,11) téfea magofluxok (#98)
(114,12) szintszívók (#96)
(114,13) szintszívók (#96)
(115,11) arató csattanat (#144), Dornodon oltár
(115,12) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, tyrannoszaurusz rex (#160)
(116,12) tyrannoszaurusz rex (#160), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek