Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 5. 9h:29' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a szintszívó jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 201. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [116,12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
kt 19 2 | elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [114,11] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával végigmetszed a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 259 2 | elkészíted a 259. tárgyat (2 darabot) |
le 222 230 160 | leveszed/lerakod a 222. tárgyat a 230. tárgyat a 160. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 3507 TP, -4 max/akt. életerő, -1 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [112,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy sérült agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az agglomerátor jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [111,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy fekete amőba. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
szk 96 | keresed a 96. szörnyet |
kf 222 230 160 | kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat a 230. tárggyal a 160. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
Erő: | 15 | Szint: | 6 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 112/62 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -7 |
Szerencse: | 21 (1) | Varázspont: | 52/0 | Pénz: | 125 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 7 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 25 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 9 | 8. zene: | 1 | 9. szörnyismeret: | 2 |
10. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98), ryuku gárdista (#360) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | ragasztó (#83) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | szopókő (#259) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) |