Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 26. 9h:17' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat legkorábbana 495. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 7. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 511 691 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat az 511. tárgyat a 691. tárgyat |
kf 615 531 560 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 531. tárggyal az 560. tárgyat |
kf 740 2 | kézbeveszed/felveszed a 740. tárgyat a bal kezedbe |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 147 59 | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot az 59. varázslatot |
vv 112 73 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
hh 1534 1554 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr bal középső lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc bal vállát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc karma a fejed mellett suhan el! A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3434 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
tv 37 193 60 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 193. varázslatot a 60. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ea 292 71 | eladod a 292. tárgyat 71 |
ve 189 40 | megveszed a 189. tárgyat 40 |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (96 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zafír sárkány testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány testét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy vas dobónyíl, 2 ezüst gyűrű, 2 aranytű, egy pszi kő és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 355, gyógyulás: 248, összesen: -107 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány drakón fejét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a márvány drakón bal oldalát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 66, gyógyulás: 118, összesen: +52 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (92 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az ében sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megvagdalod az ében sárkány testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az ében sárkány bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 54 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 326, gyógyulás: 218, összesen: -108 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
fa 189 4363 40 | feladod a 189. tárgyat a 4363. kalandozónak (40 darabot) |
faa 152 1233 150 | feladod a 152. tárgyat az 1233. tárgyat a 150. tárgyat |
fa 189 1808 40 | feladod a 189. tárgyat az 1808. kalandozónak (40 darabot) |
faa 687 688 689 | feladod a 687. tárgyat a 688. tárgyat a 689. tárgyat |
faa 690 691 692 | feladod a 690. tárgyat a 691. tárgyat a 692. tárgyat |
faa 693 37 1465 | feladod a 693. tárgyat a 37. tárgyat az 1465. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (62 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia jobb csápját. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz az ütéstől, ez a kígyótollnak (ami mellesleg eltűnik) köszönhető! Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 13 arany, egy umbatari karkötő, egy ezüst karkötő, egy aranygyűrű, egy réz papi karkötő, 3 vasérc, egy arany karperec, egy aranylánc, egy ezüst gyűrű és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 186, gyógyulás: 156, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [349,74] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy lidércóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércóriás testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 45 életpontot sebeztél. A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával végigvagdosod a lidércóriás jobb lábát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a lidércóriás jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 78, gyógyulás: 190, összesen: +112 ÉP}
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a zafír drakón jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 85, gyógyulás: 123, összesen: +38 ÉP}
v 198 308 97 | elmormolod a 198. varázslatot |
[308,97] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 20 20 23 | mozogsz 20 20 23 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csattogó kígyó fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csattogó kígyó testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Zarknod szemével néhányszor megcsapod a csattogó kígyó testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 139, gyógyulás: 142, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a lázadó hapral testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a lázadó hapral testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. A lázadó hapral a torkodba harap! (1 támadástól 383 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 8690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 927, sebződés: 383, gyógyulás: 125, összesen: -258 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a haprszagú Thargodan testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a haprszagú Thargodan jobb karját. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 72, gyógyulás: 184, összesen: +112 ÉP}
lm 23 25 25 | mozogsz 23 25 25 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lázadó hapral testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a lázadó hapral testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a lázadó hapral jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A lázadó hapral tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 347 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 8690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 347, gyógyulás: 125, összesen: -222 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a lázadó hapral testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A lázadó hapral a torkodba harap! (1 támadástól 345 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 8690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 345, gyógyulás: 198, összesen: -147 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lázadó hapral közeledő pofáját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a lázadó hapral bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A lázadó hapral kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 347 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A lázadó hapral szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 halcsontot. 8690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 347, gyógyulás: 195, összesen: -152 ÉP}
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan raktfőnök bal lábát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy angyalok kesztyűje. Ezért megfizetsz, rém! Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Thargodan raktfőnök testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Thargodan raktfőnök bal lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A Thargodan raktfőnök néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a Thargodan raktfőnök. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan raktfőnök testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a Thargodan raktfőnök. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 19648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 532, gyógyulás: 319, összesen: -213 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ölész testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 56 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 124, gyógyulás: 321, összesen: +197 ÉP}
(Továbbmész...) [310,95] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősöreg góliát. Itt csata lesz.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ősöreg góliát testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősöreg góliát bal lábát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd az ősöreg góliát testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló, egy réz papi karkötő és egy szent jogar. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 199, gyógyulás: 390, összesen: +191 ÉP}
(Továbbmész...) [310,94] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ősöreg góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod az ősöreg góliát bokáját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc, egy gyöngysor, egy borostyán függő, 13 arany és egy ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 16134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 217, gyógyulás: 243, összesen: +26 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál bal karját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 26, gyógyulás: 126, összesen: +100 ÉP}
(Továbbmész...) [312,92] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Látsz egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy lidércóriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a lidércóriás testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a lidércóriás testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával végigvagdosod a lidércóriás testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 144, gyógyulás: 186, összesen: +42 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a márvány drakón jobb szárnyát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a márvány drakón jobb első lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A márvány drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 54, gyógyulás: 120, összesen: +66 ÉP}
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
szk 327 288 328 | keresed a 327. szörnyet a 288. szörnyet a 328. szörnyet |
kf 821 1158 511 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal az 511. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ZARKNOD SZEME (740. TÁRGY) Erre a fényes, arannyal bevont pajzsra egy szemet véstek, amely sokak szerint a legendás drakolder, Zarknod szemét ábrázolja. Ezt a 10 védettséget és +5 egészséget adó pajzsot ütőfegyverként is használhatod a bal kezedben, amelynek alap sebzése 3D6+4. Ha eltalálod ellenfeledet, a pajzs közepén levő szem felizzik, és ellenfeledre lesújt egy káoszcsapás. Zarknod szemének használatához legalább 30-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz). |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
Erő: | 58 (105) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 61 (81) | Támadás: | 67 (70) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 56 (73) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 74/129 év |
Egészség: | 54 (76) | Életpont: | 1003/1174 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 55 (83) | Varázspont: | 2232/1087 | Pénz: | 2536 arany | Kép. pont: | 97 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 298/8 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 872 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 41 | ütőfegyverek: | 39 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 38 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << teriád pöröly (#1283) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 141 (+1) | 3. mászás: | 27 |
4. csapdakészítés: | 31 | 5. csapdaészlelés: | 23 | 6. gyógyítás: | 58 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 37 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 208 (+1) | 11. taumaturgia: | 81 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 28 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 68 | 17. pszi: | 29 (+1) | 18. zárnyitás: | 29 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 7 | 21. bányászat: | 43 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 25 | 24. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer), Sheran avatárja (#384), Raia szent lovagja (#239), Fairlight avatárja (#386), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) |
esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) | szemmelverés (#137) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Sheran avatárja (#384) | fürgülés (#92) | >> | rubin sárkány (#330) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2536 | arany (#50) | 6 | adamantit (#627) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
4 | halcsont (#390) | 1 | harci kalapács (#174) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
10 | nehezék (#258) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | pular kristály (#239) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varányszem (#30) |