Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 10. 9h:26' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 201. tárgyat |
kf 266 1578 1558 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat az 1578. tárggyal az 1558. tárgyat |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
kf 397 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szintszívó fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [110,11] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. varázspont.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lápi hajlékot. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő tesh alligátor nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a tesh alligátor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tesh alligátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tesh alligátor a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a tesh alligátor jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A tesh alligátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a fekete amőba testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával végigvagdosod a fekete amőba testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a fekete amőba testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a fekete amőba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [110,10] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [112,8] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a pókvadász bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pókvadász jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [112,7] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a lajhárlord testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a lajhárlord bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a lajhárlord testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a lajhárlord bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [114,6] A hegyvidéket síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku gárdista! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
kf 709 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 120/78 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 72/3 | Pénz: | 129 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 15 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 7 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 26 | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 10 | 8. zene: | 2 (+1) | 9. szörnyismeret: | 3 |
10. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98), ryuku gárdista (#360) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 20 | víz (#27) |