522. forduló, 524. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 2. 9h:12'
EZ A 887. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD
888. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-19,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 7. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 3. napján összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {védettsége: 68 szúró, 68 vágó, 68 ütő ellen.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 60000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kvazár páncélt (15 arany kikiáltási áron), 1 kvazár sisakot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 13. napon összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű troll férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr hittérítője. A harci mágusok rendjének veterán varázsló rangú tagja. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Lucius szerencsep.ét, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriadan karkötőt, egy teriádbőr karkötőt, egy tolvajkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy ősmágus fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy ro'galhal kísértet trófea, egy eszement trappoló trófea és egy harci mugrath trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (269).} Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked 3 sáfrányport. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+189 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 947. hetének nyerőszámai: 2, 3, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 823.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 811.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 781.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 774.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 770.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 768.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

kf 474 1 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

v 6 5 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 763.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Egy széles, magas terembe érsz. [24. PONT.] Hamarosan egy élőholt ősmágust pillantasz meg. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-37 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-46 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 213, gyógyulás: 12, összesen: -201 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [24. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt ősmágus lakik itt. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.} Fegyvere egy Pusztítás Botja. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-46 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 165, gyógyulás: 8, összesen: -157 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt ősmágus. {max. életpontja: 701-750.} Fegyvere egy Pusztítás Botja. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus bal vállát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-42 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 160, gyógyulás: 6, összesen: -154 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [48 pontot használtál fel, van még 715.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 710.]

v 198 179 53 elmormolod a 198. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 710.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-20,39] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {támadása: 42.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 81, gyógyulás: 103, összesen: +22 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál támad rád. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1044 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 231-250.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az Orkhan Thai bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 6 arany, egy pular kristály, egy aranygyűrű és egy borostyán függő. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 201, gyógyulás: 46, összesen: -155 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc, 3 gyöngymangó, 2 ezüst gyűrű, egy ametiszt medál, 3 arany és egy borostyán függő. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.]
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leon Silver I..
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. [67 pontot használtál fel, van még 643.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[-21,38] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Találsz egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-22,37] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

[24 pontot használtál fel, van még 619.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[-23,37] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

(Továbbmész...) [-24,37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték.


(Továbbmész...) [-25,37] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 583.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[-26,37] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Látsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [-27,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot.


(Továbbmész...) [-28,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 547.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(-28,37) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba
(-27,37) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204)
(-26,37) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534)
(-24,37) kristálypalota (#401), Sheran oltár
(-23,37) Leah oltár, 23. jellempróba
(-21,38) kputtyintó csalán (#247), kristálypalota (#401), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, 33. jellempróba
(-20,39) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), 43. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(-19,38) a 80. labirintus bejárata, élőholt ősmágus (#179)

[-1,9] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {max. életpontja: 111-118.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 16, gyógyulás: 7, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy borkonyó cserjét.
Összefutsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Raia szent lovagja trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy kputtyintó csalán trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy purifikátor császár trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {védettsége: 74 szúró, 74 vágó, 74 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {védettsége: 95 szúró, 95 vágó, 95 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy kputtyintó csalán trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy Orkhan Thai trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. varázspontja: 702; max. pszije: 143.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Kárásszal. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {egészsége: 77.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 537.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 488.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 483.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 449.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 419.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 389.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 386.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 385.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +50 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 664 pontot. A következő körben tehát 864 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 523. fordulód.

Erő: 58 (59) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 60 Támadás: 27 (29) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 59 Védekezés: 88 (93) Menekülés: 40 % Életkor: 171/192 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 552/443 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 70 (73) Varázspont: 948/220 Pénz: 9005 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/234 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2633 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12303 TP-t kaptál. Jelenleg 2025124 TP-d van. A következő szinthez még 274876 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, jégelementál, ősquwarg. A 516. fordulódban 13733 arany került a bankszámládra. 14213 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *27/100
vágófegyverek: 27/23 (+1%) ütőfegyverek: 26/26 lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 18/6

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/40 2. nyomkövetés: 136/38 3. lopás: 2/71
4. mászás: 18/35 5. csapdakészítés: 32/61 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/49
7. gyógyítás: 71/70 8. titkosírás: 18/12 9. felderítés: 60/12 (+6%)
10. szörnyidomítás: 15/84 11. teológia: 55/48 (+20%) 12. taumaturgia: 38/26 (+5%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 105/15 (+30%) 15. szörnyismeret: 34/1
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 12/0 18. vadászat: 43/42
19. vitalitás: 11/54 20. bányászat: 37/52 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135) 1 quwarg tojás (#360)
8 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 2 borostyán függő (#162) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 15 isteni könnycsepp (#260)
1 purifikátor háj (#269) 1 vasérc (#152) 20 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek