52. forduló, 54. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 16. 9h:42'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,6] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vassisakot (75 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake, a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon összeakadsz Trollinával. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon találkozol Stoneheart. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 vassisak (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Vemhes Guppi tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 23 kaját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 bumerángot, 1 kvazár sisakot, 1 grifftoll kesztyűt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 hősiesítő medált, 1 ritualista övet, 1 zafír erőövet.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 659. hetének nyerőszámai: 2, 6, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

kf 709 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 266 1578 397 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat az 1578. tárggyal a 397. tárgyat
A fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

t 360 támadod a 360. szörnyet
FT 360 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált sullár trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trikornis trófeát. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+40 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,8] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,9] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+41 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[113,9] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 10 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trikornis farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a trikornis testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+42 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ryuku futárbérenc trófea, egy bunthar trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Stoneheart. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [112,8] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kardfogú fülemüle. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,7] Tovább barangolsz a fák között. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő pókvadász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a lajhárlord bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lajhárlord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. Eldobod az értéktelenné vált tesh alligátor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő lajhárlord trófeát. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+44 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [76 pontot használtál fel, van még 70.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[113,6] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,6] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gaya Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. A bőre kreolszínű. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy ryuku ostromteknős trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trollina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

kf 1558 3 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 6, 3.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

RITUALISTA ÖV (709. TÁRGY)
A troll ritualista mágiájának egyik forrását minden bizonnyal ez a mágikus öv jelenti. Ha viseled a KF 709 paranccsal, kör elején annyival több VP-t regenerálsz, ahányadik szintű vagy (ezt a nekrofun nem növeli). Ezenkívül a védelmedet is növeli eggyel.

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY)
A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez az 53. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 126/59 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: -4
Szerencse: 21 Varázspont: 86/22 Pénz: 182 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 149 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2926 TP-t kaptál. Jelenleg 6229 TP-d van. A következő szinthez még 771 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, lajhárlord, süvítő rája. A 43. fordulódban 5096 arany került a bankszámládra. 5350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 27 (+1) 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 10 8. zene: 2 9. szörnyismeret: 3
10. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 lajhár csont (#236) 4 madártoll (#112) 3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(112,7) pókvadászok (#59), lajhárlord (#757)
(112,8) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), pókvadászok (#59), kardfogú fülemüle (#146)
(113,6) oltár, világítótorony (#156)
(113,9) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104), Stoneheart (3653. kalandozó)
(114,6) ryuku gárdisták (#360), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), proteinfecske (#139), Trollina (2455. kalandozó)
(114,7) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(114,8) oltár, manaelementál (#290), tetemember (#123)
(114,9) trikornisok (#104)

Üzenet küldése a karakternek