Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:23' EZ A 91. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 92. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1731 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista jobb vállát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 201. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
fl 1 3 | lopsz az 1. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 2 3 | lopsz a 2. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 3 3 | lopsz a 3. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 4 3 | lopsz a 4. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 5 3 | lopsz az 5. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 6 3 | lopsz a 6. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 7 3 | lopsz a 7. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 8 3 | lopsz a 8. fajúaktól a 3. tárgyat |
fl 9 3 | lopsz a 9. fajúaktól a 3. tárgyat |
flh 6 249 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálmadár testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 7 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [112,7] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [112,8] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a pókvadász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 7 | mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trikornis testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [114,9] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a trikornis testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [113,8] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve.
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [114,6] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gaya Arvensis. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
CHARA-DIN ÉKKÖVE (517. TÁRGY) Egy fekete, mágikus kristály, amely minden fényt elnyel. Használójára mélységesen sötét erővel támad, megpróbálja elméjét uralma alá vonni. Chara-din ékkövét csak azok merik kezükbe venni, akik elhatározták, hogy életük hátralevő részében az ősi istent fogják szolgálni - ezt a tárgy ugyanis elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj Chara-dinnal. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
Erő: | 16 | Szint: | 9 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 131/85 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 101/17 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 15 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 28 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
7. taumaturgia: | 10 | 8. zene: | 2 | 9. szörnyismeret: | 3 |
10. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) vizestömlőt (#3), az elfektől (2) vizestömlőt (#3), a törpéktől (3) vizestömlőt (#3), az árnymanóktól (4) vizestömlőt (#3), a trolloktól (5) vizestömlőt (#3), a gnómoktól (6) vizestömlőt (#3), az alakváltóktól (7) vizestömlőt (#3), a kobuderáktól (8) vizestömlőt (#3), a mutánsoktól (9) vizestömlőt (#3) |
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 3 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | madártoll (#112) | 2 | trikornis szarv (#198) |