57. forduló, 59. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 3. 8h:31'
EZ A 963. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
964. játékheted kezdete: ápr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-4,-8] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 3. KP: hh 745 1100 1945 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1945. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 217.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 216.]
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. KP: hh 1253 1228 1228 használod az 1253. tárgyat az 1228. tárgyat az 1228. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 209.]
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 206.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +2 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 203.]

ero 200 minieseményben max. szörnyerősség 200
Rendben, a miniesemény során jövő szörnyekre legfeljebb 200 százalékos erősítés lesz érvényben, ha DVK-val vagy más módon nem lenne nagyobb erősítés. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

hu 1553 1562 1570 hulladék: 1553 1562 1570
Hulladék, ezért nem gyűjtesz méregfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Métely páncélját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 531 1088 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal
A fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! (Önanalízis: +22% főzés.) 561 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1387 74 58 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

-5 -4 -3
-9
-8
-7

[-26,-35] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 178.]

be 709 147 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[-4,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 96 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [-5,-8] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Észreveszel egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy termikfészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 157.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Ah, jól sejtetted! Egy rejtőző termikfészek lapul meg itt. Mindenre felkészülve lépsz be, készen arra, hogy teljesen kipucold a fészket. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott quwarg nagymester.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 63 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 67 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 9 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 326, gyógyulás: 0, összesen: -326 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 titanitdukátot. Mindenfelé gubók sorakoznak. Fel kell égetni ezt a helyet, mielőtt kikelnek. Azonban az egyik megmozdul, vele még mindenképpen meg kell küzdened. Ellenfeled egy termik hegyi góliát!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát bal oldalát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a hegyi góliát fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+481 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 148.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A mindenit! Egy bebábozódott elit gárdista támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az elit gárdista testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elit gárdista fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az elit gárdista fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel eltalálod az elit gárdista jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az elit gárdista fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az elit gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 393, gyógyulás: 0, összesen: -393 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 17 aranyat. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+392 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött kronokukac támad rád.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+251 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kronokukac testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[-4,-7] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 kábító nyilacska. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy kazmárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Csillag lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [-3,-7] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [16 pontot használtál fel, van még 109.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A mindenit! Egy bebábozódott óriásféreg támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd az óriásféreg testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az óriásféreg testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 105.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy quwarg parafenomén lehetett.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-20 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 7 spirituszt találtál. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+373 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött borzalmas varkaudar!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP]. 9 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 1 purifikátor hájat találtál. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik nanda ront rád!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Tüzet köpsz. 50 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 fekete gyöngyöt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[-2,-7] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Tüzet köpsz. 92 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [-1,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 76.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott kronokukac.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kronokukac fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a kronokukac testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kronokukac jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 56.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy elit gárdista lehetett.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyengén megütöd az elit gárdista bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az elit gárdista jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az elit gárdista újra meg újra lecsap. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 301, gyógyulás: 0, összesen: -301 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 gernim balzsamot találtál. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+534 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 2 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP] A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás ekharion!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Tüzet köpsz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-75 pszi pont.) Elpusztult 3 poszogó möszéd! Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb karját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 66 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod az ekharion testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ekharion testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 63 életpontot vesztettél. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 10 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 318, gyógyulás: 0, összesen: -318 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 3 rumot. [rum ládikóba-> (100,80)-> 51 arany, -2 ÉP] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+481 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik kronokukac ront rád!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb vállát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször eltalálod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Ököllel néhányszor megcsapod a kronokukac testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Erre te sem voltál felkészülve, menekülsz a borzalmak fészkéből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

ef 40 502 energia fejlesztése 40
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +18% csapdakészítés.)
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (101,86) (101,87) (96,87) (96,88) (100,84) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 5, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ABSZOLÚT TRANSZFORMÁCIÓ (29. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képesnek érzed magadat, hogy átváltozz bármilyen, általad ismert tárggyá: legyen az egy csepp víz, egy smirglibokor, egy csontszurony, vagy bármi más. Ehhez az alakváltás: AV 29 <tárgy szám> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért (a visszaváltozás automatikusan történik). Pillanatnyilag a képesség használatának (az álcázáson kívül) nem sok gyakorlati hasznát látod. Lesznek azonban speciális helyzetek, amikor jól fog jönni - ilyenkor automatikusan használod majd.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia híve vagy. Papi hited: 10. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 31 (48) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (28) Támadás: 73 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 32/37 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 680/554 Jellem: jó (63) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 (37) Varázspont: 553/254 Pénz: 19491 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 52/49 Pszi pont: 113/1
Eddig összesen 1031 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 758 TP-t kaptál. Jelenleg 3 052 617 TP-d van. A következő szinthez még 447 383 TP szükséges. Trófeáid: nanda, óriásféreg, hegyi góliát. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/80 (+13%) szúrófegyverek: 14/93 (+13%) dobófegyverek: 26/17 (+12%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 133
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/69 2. nyomkövetés: 10/25 (+5%) 3. mászás: 1/11
4. csapdakészítés: 19/63 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 2/1
7. felderítés: 1/69 8. szörnyidomítás: 1/94 9. teológia: 11/16 (+1007%)
10. taumaturgia: 39/20 (+248%) 11. szerencsejáték: 3/49 12. versengés: 2/9
13. harcművészetek: 15/23 14. zene: 2/20 15. szörnyismeret: 7/7
16. pszi: 13/87 (+14%) 17. vadászat: 1/91 18. testépítés: 2/24
19. főzés: 7/76 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), Rahn ékkövet (#701) (max. 1 darabot, csak egyszer), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 20 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 579. Szerzett pont: 106120. Beállított erő: 200 Összpont: 106120

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9067 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 célzóvíz (#1945) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
1 fűszerkeverék (#1170) 17 kábító nyilacska (#1590) 1 manakristály (#500)
2 ork csodaszer (#1228) 1 remák szív (#264) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 5 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 2 gernim balzsam (#1894) 1 kaja (#2)
1 purifikátor háj (#269) 1 sámán erszény (#650) 1 titanitdukát (#1480)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-6 -5 -4 -3 -2 -1 0
-9
-8
-7
-6
(-5,-8) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, termikfészek (#2685), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), rőtmanó berzerker (#369), quwarg nagymester (#214), hegyi góliát (#244), elit gárdista (#266), kronokukac (#285)
(-4,-8) epokitféreg (#147), Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), oltár
(-4,-7) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435)
(-3,-7) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, termikfészek (#2685), karmos tankány (#137), óriásféreg (#171), quwarg parafenomén (#248), borzalmas varkaudar (#166), nanda (#224)
(-2,-7) sóhajtó dorony (#112), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534)
(-1,-7) ork sámán (#345), Dornodon rúnaköve, oltár, termikfészek (#2685), kronokukac (#285), elit gárdista (#266), quwarg parafenomén (#248), ekharion (#232)

Üzenet küldése a karakternek