59. forduló, 61. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 12. 9h:08'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy aranyláncot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy elit palotaőr trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Josh di Luque. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 7. napon egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy őrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 trikornis szarv (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A 10. napon újból összefutsz Josh di Luqueval. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 10. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Vemhes Guppi küldte a következőt: 1 nodonrod kitűzőt. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Vemhes Guppi csomagja, a következőt találod benne: 1 bumerángot. Radul Renier létrehozta nálad Chara-din ékkövét táborozásod 12. napján.
Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 692. hetének nyerőszámai: 7, 2, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 1533 249 kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat a 249. tárggyal
A ruhádra illeszted a nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

fl 7 3 lopsz a 7. fajúaktól a 3. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Josh di Luque tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. A Nodonrod baráti körös kitűződ megteszi hatását, az őrparancsnok közli veled, hogy most az egyszer, ha adsz pár aranyat, már el is enged. Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 30 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. A katonák végre faképnél hagynak, te pedig eltűnhetsz a bámészkodó tömeg (leendő kuncsaftjaid) szeme elől az egyik sikátorban. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 mozogsz délre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 57 eladod az 57. tárgyat
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 232 eladod a 232. tárgyat
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 212 eladod a 212. tárgyat
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 97 eladod a 97. tárgyat
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 33 eladod a 33. tárgyat
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 16 eladod a 16. tárgyat
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 70 eladod a 70. tárgyat
Eladtál 1 rézdarabot. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 201 20 megveszed a 201. tárgyat 20
Vásároltál 20 gyíkfüvet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[100,20] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy megsebesített tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a rájanyék jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,22] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trikornis bal első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a trikornis farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[102,23] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2360 pontot kell rákölteni.) Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

(Továbbmész...) [102,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.) [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 5, 30.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyűjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 60. fordulód.

Erő: 18 Szint: 11 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 153/70 Jellem: gonosz (6) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 Varázspont: 137/30 Pénz: 427 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 178 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1991 TP-t kaptál. Jelenleg 18334 TP-d van. A következő szinthez még 6666 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, szürke rinocérosz. A 59. fordulódban 4626 arany került a bankszámládra. 4672 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 31
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 11 9. zene: 2
10. szörnyismeret: 4 11. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) vizestömlőt (#3), az elfektől (2) vizestömlőt (#3), a törpéktől (3) vizestömlőt (#3), az árnymanóktól (4) vizestömlőt (#3), a trolloktól (5) vizestömlőt (#3), a gnómoktól (6) vizestömlőt (#3), a mutánsoktól (9) vizestömlőt (#3), a kobuderáktól (8) vizestömlőt (#3)
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gárdista (#360)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 dorony tüdő (#212) 1 lapockacsont (#33) 1 rákpáncél (#97)
1 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 20 gyíkfű (#201) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 trikornis szarv (#198)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,18) Josh di Luque (3345. kalandozó)
(99,19) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), orgyilkos (#131)
(100,20) tetemember (#123), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 22. jellempróba
(101,21) barátság szent tüze (#484), 35. jellempróba, rájanyék (#58)
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393)
(102,23) oltár, 47. jellempróba
(102,24) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, uzbány (#102)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lorelai 60. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) homokféreg (#121) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155)
tyrannoszaurusz rex (#160) hadroszaurusz (#162) bávatag golombár (#165) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
élőholt quwarg (#202) tormikus egér (#218) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) dűnekukac (#357) ryuku gárdista (#360) fekete amőba (#364) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
köpködő bruhatag (#773) Mallon (#960) Pikoló (#7010)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) csontkés (#11) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) olvasztókemence (#86)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182)
trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) dorony tüdő (#212) dobóháló (#221) láncing (#222)
orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233)
lajhár csont (#236) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249)
templom (#256) szopókő (#259) kvazár sisak (#266) cru formázó minta (#300) ezüsttőr (#322)
huhogó bibe (#332) acéltű (#334) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376)
halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397)
főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502)
varkaudar szablya (#516) Chara-din ékköve (#517) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) Fortuna szentélye (#645)
kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
alligátorbőr (#661) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) ritualista öv (#709) csontamulett (#711) művészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900)
csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) párducbőr övtáska (#1117) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) Kaldor varázspora (#1272) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409)
nodonrod kitűző (#1533) hősiesítő medál (#1558) grifftoll kesztyű (#1578) griff nyakék (#1579)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek