60. forduló, 62. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 16. 15h:07'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy törpemammut nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 226.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fl 7 3 lopsz a 7. fajúaktól a 3. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 216.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 48 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[102,23] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2360 pontot kell rákölteni.) Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [102,22] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a trikornis bal első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Varkaudar szablyával megcsapod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trikornis fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+50 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[103,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gyilkos mókus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,20] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a piromenyét farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a piromenyét fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 209 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy megsebesített vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [105,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak szürke rinocérosz trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő erszényes elkarog trófeát. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+46 életerő.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) [53 pontot használtál fel, van még 120.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[106,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [107,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [108,19] Dombos terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

al 41 1 517 áldozol: a 41. tárgyat az 1. tárgyat az 517. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a grákóbőrt, a deus ex machinát és a Chara-din ékkövét. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Sötétvörös és haragoszöld lángok csapnak fel! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Iszonytató, az időnél is ősibb hang robban elmédbe: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy káosz szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 70.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 48 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
48 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 8 1 megveszed a 8. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

kotb 9147 belépés K.T.-be: 9147
Belépésedet fogod kérniA Káosz Lordjai K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ve 68 1 megveszed a 68. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 18 mozogsz
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 8 között kell lennie.

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 69.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [39 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 22, 8.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)
A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire.

KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY)
A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din követője vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 18 Szint: 11 Merészség: 8/3 Magasság: 106 cm
IQ: 24 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 12 Életpont: 154/152 Jellem: gonosz (8) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 Varázspont: 137/48 Pénz: 427 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 184 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2486 TP-t kaptál. Jelenleg 20820 TP-d van. A következő szinthez még 4180 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ragyás burástya, erszényes elkarog. A 59. fordulódban 4626 arany került a bankszámládra. 4718 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 17 (+1) ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 31
7. felderítés: 1 8. taumaturgia: 11 9. zene: 2
10. szörnyismeret: 4 11. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) vizestömlőt (#3), az elfektől (2) vizestömlőt (#3), a törpéktől (3) vizestömlőt (#3), az árnymanóktól (4) vizestömlőt (#3), a trolloktól (5) vizestömlőt (#3), a gnómoktól (6) vizestömlőt (#3), a mutánsoktól (9) vizestömlőt (#3), a kobuderáktól (8) vizestömlőt (#3), az alakváltóktól (7) vizestömlőt (#3)
gyógyítasz 39% életerő alatt 23 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Vemhes Guppi (#4528), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), hadroszaurusz (#162), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gárdista (#360)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Chara-din ékköve (#517) 1 deus ex machina (#1) 1 grákóbőr (#41)
2 gyíkfű (#201)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 káosz szimbólum (#361) 2 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198) 6 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393)
(102,23) oltár, 47. jellempróba
(103,21) sörényes ubuk (#89), márványtorony (#175), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(104,20) piromenyétek (#99), 45. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(105,19) Elenios oltár, erszényes elkarog (#354)
(106,18) tetemember (#123), patak, Tharr oltár
(107,18) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(108,19) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek