60. forduló, 62. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 25. 12h:02'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 62. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Selymes Salinával. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Selymes Salinával. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+182 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 210.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Kősisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db,
harci kalapács (#174) 72 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
kvazár sisak (#266) 140 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db,
csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db,
ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db,
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, csatabárd (#555) 62 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db,
Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db, csatabárd (#555) 31 ap /db,
csontpálca (#329) 15 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 80 ap /db, harci kalapács (#174) 36 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 270 ap /db,
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, törpe szekerce (#1105) 200 ap /db,
Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db,
vasvért (#164) 82 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 205.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db,
halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, Morgan kristálya (#659) 40 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, smaragdkő (#678) 100 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db,
ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 20 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db,
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db, negátortoll (#1947) 40 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, antilopbőr (#48) 3 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, berzerker tüske (#713) 12 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 80 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
gromak bőr (#268) 8 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, jégszív (#282) 15 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, lidércesszencia (#1074) 7 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, megsemmisítő (#1540) 50 ap /db, moa varázsdoboz (#1133) 410 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, ramit kő (#226) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sallank karom (#128) 2 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, súlyzó (#347) 9 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
tatu dob (#234) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 190.]

be 562 4 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [130,22] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy oltár van. Északra egy templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,23] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku ostromteknős nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a ryuku ostromteknős bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[132,24] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+23 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+25 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (50 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: mocsári penke, szárnyas hernyó. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich jobb első lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+27 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+29 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [110 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 18.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, szemüveget viselő törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. Papi hited: 49. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 15 (22) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 (24) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 512/167 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 423/4 Pénz: 940 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/10 EFejl: 30
Eddig összesen 462 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 551 TP-t kaptál. Jelenleg 275 855 TP-d van. A következő szinthez még 64 145 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, jégtroll. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7315 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 3/36 (+9%) ütőfegyverek: 22/18 (+17%)
lőfegyverek: 5/43 dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
132,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/82 (+33%) 2. nyomkövetés: 9/91 (+23%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 18/25 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 22/85 (+110%)
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 8/5 9. teológia: 4/18 (+5%)
10. taumaturgia: 19/50 (+25%) 11. zene: 1/66 12. szörnyismeret: 3/53
13. zárnyitás: 1/25 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 13/10
16. testépítés: 3/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 + csatabárd (#555) 1 kőkés (#6)
1 + törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Fairlight köpenye (#303)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 2]
2 éjurna (#2368) [bennük 20 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
11 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 48]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 77 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
2 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
2 tüskecsapda (#242) 95 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 3 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 3 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 10 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 19 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
4 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
16 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
15 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 13 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 16 szulfagor agyar (#677)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
24 vasérc (#152)

Összsúly: 167.09 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
110 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148)
1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 magszim bél (#103) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
20
21
22
23
24
25
(129,21) vérfürdető magszim (#148), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,22) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201)
(131,23) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, ryuku ostromteknős (#362)
(132,24) gumifa (#38), 25. jellempróba, Chara-din rúnaköve, quwarg királynő (#153), élőholt quwarg (#202), drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek