63. forduló, 65. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 27. 9h:04'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat legkorábban a 65. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy sötét ölész trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
Az 1. napon összeakadsz Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokra bukkansz. Az is nyilvánvaló, hogy női nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú vörös hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 217.]

kno 9 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 217.]

be 599 bemész az 599. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) [98,107] Síkság, továbbra is csak síkság.

Találsz egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy Hősök csarnokat. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 188.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a nap szimbólumot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 128.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+8 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 108.]

m 7 7 4 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délre
[97,106] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,105] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. (ld. enc.) Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [96,106] Továbbmész a város utcáján. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 21 Menekülés: 50 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 19 Életpont: 166/152 Jellem: gonosz (77) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 (11) Varázspont: 99/78 Pénz: 158 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/0
Eddig összesen 184 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1009 TP-t kaptál. Jelenleg 28964 TP-d van. A következő szinthez még 4036 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, trikornis, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 12/89 (+12%) vágófegyverek: 4/0
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 12/89 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); mérgezett tüske (#23) (9 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,106 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/29 2. nyomkövetés: 14/28 (+5%) 3. lopás: 9/56
4. mászás: 2/69 5. csapdakészítés: 6/36 (+9%) 6. csapdaészlelés: 2/49
7. gyógyítás: 15/44 (+20%) 8. teológia: 8/93 (+8%) 9. taumaturgia: 2/4 (+100%)
10. szörnyismeret: 1/0 11. vadászat: 4/95 12. bányászat: 3/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
vízionár (#66), karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), Silverlard (#5750), kardfogú fülemüle (#146), halálmadár (#351), lajhárlord (#757)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> 10. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1141 TU szükséges.)
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 51.10 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 nap szimbólum (#141) 1 sötét tekercs (#535)
9 tüske (#22) 3 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,105) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), orgyilkos (#131)
(97,106) orgyilkos (#131)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek