Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. ápr. 7. 12h:02' EZ A 725. JÁTÉKHETED, 717. FORDULÓD 726. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
vv 224 26 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 165 188 443 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 443. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 30 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
vv 57 220 78 | elmormolod az 57. varázslatot a 220. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: vv 209 178 0 | elmormolod a 209. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. KP: p 120 0 0 | használod a 120. pszi képességet |
* 6. KP: vv 377 76 0 | elmormolod a 377. varázslatot a 76. varázslatot |
v 198 281 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
270 | 271 | 272 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[281,57] A terep változik, dombok közt vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Chara-din avatárja irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 167 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó csáprágóját. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1716, sebződés: 27, gyógyulás: 26, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [281,55] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. A Seephir-sivatag széle. A végeláthatatlan homoksivatagba még a kyorgok sem túl gyakran merészkedtek. Felfedeztél egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (172 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd. {támadása: 103.}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló fejét. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kísértetvarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 1, gyógyulás: 67, összesen: +66 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 193 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos bal karját. (8 támadással 535 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos testét. (8 támadással 986 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg széltáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy. 18 694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2496, sebződés: 100, gyógyulás: 207, összesen: +107 ÉP}
(Továbbmész...) [281,54] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy égig érő pálmát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg lázhozó közeledik. {védettsége: 70 szúró, 170 vágó, 70 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 159 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó jobb lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 696 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg lázhozó bal karját. (6 támadással 849 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A mentális roncsolás 52 ép-t sebez. A quwarg lázhozó csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 072 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 25, gyógyulás: 24, összesen: -1 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg széltáncos testét. (10 támadással 1221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb vállát. (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (29 ép-t sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2541, sebződés: 100, gyógyulás: 101, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [283,54] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg széltáncos. {védettsége: 170 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg széltáncos bal karját. (9 támadással 1106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 18 694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2591, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [284,54] Bozótos terepre értél. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Leah híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kóbor mortag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kóbor mortag testét. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kóbor mortag acéltestét. (9 támadással 1309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 1 életpont sebzés. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. Kritikus ütés! (2 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 1 életpont sebzés. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2478, sebződés: 109, gyógyulás: 72, összesen: -37 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Méniach kardját ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Méniach kardjával párszor kilyukasztod a kyorg szolgasárkány testét. (9 támadással 1849 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. A kyorg szolgasárkány karmai majdnem eltalálnak! {HD:} Méniach kardjával kegyetlenül összevagdalod a kyorg szolgasárkány bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmaival a kyorg szolgasárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kyorg szolgasárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 128 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2980, sebződés: 98, gyógyulás: 127, összesen: +29 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (48 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly szürke hátát. Kritikus ütés! (9 támadással 1413 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 3 életpont sebzés. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (5 támadással 709 életpontot sebezve.) Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vérszomjas karvaly feléd csap csőrével, de sikertelenül. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trakuun napkorong [trakuun napkorong ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 18 216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2963, sebződés: 198, gyógyulás: 23, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [284,56] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy barlang bejáratára bukkansz. Sajnos már csak a boltíves kapu létezik, a föld mélyére vezető alagút pár lépéssel beljebb teljesen beomlott. A kapu fejlécén ismeretlen nyelven írt sorok állnak, talán még a kyorg időkben rótták ide őket. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő elfajzott enkala mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 2401-2500.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 156 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az elfajzott enkala bordás testét. Kritikus ütés! (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala bordás testét. (8 támadással 1187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az elfajzott enkala bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az elfajzott enkala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 405 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2661, sebződés: 0, gyógyulás: 175, összesen: +175 ÉP}
(Továbbmész...) [284,57] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy elfajzott enkala közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elfajzott enkala bordás testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az elfajzott enkala mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elfajzott enkala testét. (6 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. Az elfajzott enkala mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 405 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2681, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kémsárkány testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány bal első lábát. (8 támadással 1177 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A kémsárkány karmai majdnem eltalálnak! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány jobb oldalát. (7 támadással 997 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 53 ép-t sebez. Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 258 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2950, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [282,58] Még mindig füves síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Chara-din avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 16d12+122.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az eszement trappoló jobb oldalát. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az eszement trappoló testét. (8 támadással 1497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel súrolod az eszement trappoló bordás testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Az eszement trappoló megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szürke briliáns [szürke briliáns ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP]. 17 062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 2, gyógyulás: 23, összesen: +21 ÉP}
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ef 47 596 | energia fejlesztése 47 |
h 1046 | használod az 1046. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
hu 964 1488 1374 | hulladék: 964 1488 1374 |
le 814 | leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
kf 836 | kézbeveszed/felveszed a 836. tárgyat |
hu 191 962 776 | hulladék: 191 962 776 |
h 522 2 | használod az 522. tárgyat |
h 963 | használod a 963. tárgyat |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
hu 783 784 782 | hulladék: 783 784 782 |
hu 786 759 767 | hulladék: 786 759 767 |
hu 772 760 747 | hulladék: 772 760 747 |
h 883 | használod a 883. tárgyat |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
gyk 955 40 | gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért |
gyk 955 40 | gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért |
gyk 955 40 | gyakorolsz a 955. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
* 4. BP: szk 591 0 0 | keresed az 591. szörnyet |
* 5. BP: vv 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
SZÖRNYVADÁSZAT A szörnyvadászat (VD) parancsot a hozzá kapcsolódó esemény alatt használhatod. Amikor az esemény nem aktív, akkor a VD parancsnak nincs hatása. A VD (csaták száma) parancsot egy fordulóban háromszor használhatod, de nem adhatod ki olyan tereptípuson, amilyenen az előző két alkalommal használtad (kivéve a létsíkokon). A parancs hatására levadászol az adott mezőn annyi szörnyet, amennyi a parancs első paraméterében megadsz, de min. kettőt, maximum 10-et. Olyan szörnyekkel csatázol így, amikkel az adott területen az adott tereptípuson normális mozgás hatására is találkoznál. A szörnyek nem dobnak kincset vagy komponenst, amit normál esetben dobnának, de beleszámolódnak minden esetleges isteni küldetésbe. Neves szörnnyel nem találkozhatsz így. A csaták között gyógyíthatsz magadon, és minden második legyőzött szörny után találsz kincset a Szörnyvadászat esemény kincslistájából. Ha megölted az összes szörnyet, azaz annyit, amennyit paraméterként megadtál, akkor a következő VD parancsra jövő szörnyek 5%-kal erősebbek lesznek. Ha nem sikerül egy VD parancsnál minden szörnyet legyőznöd, akkor a következő VD parancsra 5%-kal gyengébb szörnyek jönnek majd. (A szörnyek nem csökkenhetnek az alaperősségük alá, azaz az erősítés % nem lehet negatív érték.) A parancs kiadásának TVP költsége területfüggő: nyugaton 5 TVP, keleten 7 TVP, Sötét Földén és az ősi birodalmakban 9 TVP, a Ryuku szigeteken 11 TVP, a Kiégett Földeken 13 TVP, míg a létsíkokon 15 TVP. A Szörnyvadászat eseményben - hasonlóan a korábbi eseményekhez - van egy számláló, ha ezt a számlálót eléri a karakter az eseményben megölt szörnyek számával, akkor a VD parancs hatására nem jön újabb szörny. (Az VD parancsot csak azok kapják meg, akik elérték a 20. fordulójukat.) |
Erő: | 99 (126) | Szint: | 55 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 89 (105) | Támadás: | 118 (128) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 88 (107) | Védekezés: | 259 (270) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 90 (119) | Életpont: | 2383/3522 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 88 (104) | Varázspont: | 3490/3452 | Pénz: | 8189 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 92/18 | Pszi pont: | 695/1420 | Halhatatlanság: | 22 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/50 | ökölvívás: | 45/22 (+7%) | szúrófegyverek: | 36/63 |
vágófegyverek: | 54/18 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/6 | lőfegyverek: | 43/22 (+8%) |
dobófegyverek: | 25/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Méniach kardja (#1312) << vámpírölő (#951) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
282,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 370 |
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted! |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 2039 időszaki: 998 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/10 | Pszi katalizátor 50/18 | Max életkor 177 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 389 601 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 119/46 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 98/11 | 3. mászás: | 34/83 |
4. csapdakészítés: | 44/32 | 5. csapdaészlelés: | 58/60 | 6. gyógyítás: | 116/11 |
7. titkosírás: | 17/23 | 8. felderítés: | 41/0 | 9. szörnyidomítás: | 24/79 |
10. teológia: | 167/7 (+17%) | 11. taumaturgia: | 88/51 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 17/45 |
13. versengés: | 23/13 (+5%) | 14. harcművészetek: | 45/39 | 15. zene: | 41/1 |
16. szörnyismeret: | 37/43 | 17. pszi: | 69/11 (+5%) | 18. zárnyitás: | 33/25 |
19. vadászat: | 33/55 | 20. vitalitás: | 9/45 | 21. bányászat: | 54/57 (+3%) |
22. testépítés: | 102/96 | 23. úszás: | 14/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 372 | |||
2. támadás bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 6 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 6(8) | 11. kincskeresés: 5 | 12. halhatatlanság: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 1 darabot, csak egyszer), vizestömlőt (#3) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 20 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), nagy aranykulcsot (#246) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod zafír drakónt (#320) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 55 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 40 TVP-ért. |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 37, max: 50) |
kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), autentikus vámpír (#154), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), magnetikus praglonc (#200), halálelementál (#279), ragadozó (#292), ro'galhal gyóntató (#524), Strissha (#528), lidércherceg (#929) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), Ekhnagorhu (#291), trakuun lidérc (#576), kronoelementál (#287), Alkotó (#578), kyorg őrgólem (#567), Teremtő (#579), kreált kopó (#581), ősmorf (#7627), Bropxat (#583), sötét kaszás (#591), halált okozó lények (#9098), éjfattyak (#9096), quwargok (#9093), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (19,0) | áldomás (#6) (17,0) | Pörhemór köre (#205) (115,23,1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | pszi-ernyő (#64) |
a lélek védelme (#57) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), direkt kontakt. II (#122), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), háló (#186), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontakt. II (#122) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontakt. II (#122) | >> | lidércúr (#252) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 1) |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 7, 11, 12, 14, 16, 19, 20, 21, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 42, 43, 46, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 167436. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, vv 224 26 86, vv 165 188 443, v 1 30, v 6 30, p 64, vv 57 220 78, h 1100, ek 531, h 2306. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kígyópenge (#955) | 4 | kőkés (#6) | |||
1 | * | Méniach kardja (#1312) | 1 | nitmák penge (#837) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 20 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | kentaurusz íj (#1568) | 1 | moa stuki (#413) | ||||
Lövedékek | ||||||||
7 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 9 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | kerek kő (#19) | ||
5 | mérgezett vasnyíl (#187) | 14 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
6 | sallank nyíl (#129) | 2 | stukilövedék (#414) | 29 | tüske (#22) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | ében dobónyíl (#849) | 2 | mihlanil dobótőr (#599) | 2 | nehezék (#258) | |||
6 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | yiang hárítópajzs (#1047) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | * | yiang mellény (#1045) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Teremtő koronája (#918) | 1 | * | yiang sapka (#1046) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | Rettegés Köpenye (#960) | 1 | yiang köpeny (#1050) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | Bropxat vállvédője (#920) | 1 | * | yiang vállvédő (#1051) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | Buqqe karma (#899) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | yiang kesztyű (#1048) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | medvebőr öv (#1675) | ||||||
Övcsatok | ||||||||
1 | * | kyorg övcsat (#1456) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | yiang nadrág (#1053) | ||||||
Csizmák | ||||||||
6 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | * | yiang surranó (#1049) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 3, felvéve: 2) | ||||||||
36 | mópat token (#585) | 1 | * | ősmágus fülbevalója (#608) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 3, felvéve: 3+1) | ||||||||
1 | * | csodálatos nyaklánc (#1211) | 1 | Dantor amulettje (#468) | 1 | dramoan talizmán (#968) | ||
2 | gólem talizmán (#811) | 5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | koponya szimbólum (#139) | 13 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | ||
1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 9 | vortex amulettje (#607) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | Hatalom Karkötője (#1210) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | rogalhal csuklópánt (#891) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | 1 | * | yiang csuklópánt (#1052) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 4, felvéve: 4) | ||||||||
129 | angyalok gyűrűje (#529) | 8 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | ||
1 | * | Élet gyűrűje (#1166) | 2 | * | Kabol gyűrűje (#904) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | * | arany morfmedál (#2499) | 1 | * | mind. tűzopálja (#2380) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
70 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 166 csepp tinta (#101), fér még: 534] | ||||||
6 | dentor szüttyő (#590) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0] | ||||||
34 | fűszertartó (#210) | [bennük 67 csepp sáfránypor (#211), fér még: 103] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 12 pondróvér (#1232), fér még: 36] | ||||||
12 | sullár hólyag (#168) | [bennük 117 csepp spiritusz (#170), fér még: 123] | ||||||
22 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 220] | ||||||
13 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 8 korty életvíz (#1500), fér még: 70] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [bennük 62 csepp toxyl (#591), fér még: 28] | ||||||
24 | uzbány csőr (#169) | [bennük 195 csepp ugh méreg (#166), fér még: 93] | ||||||
15 | vizestömlő (#3) | [bennük 300 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
9 | zöld üveg (#82) | [bennük 180 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 9 | acéltű (#334) | |||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 271 | áldott kő (#642) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
$4 | aranypikkely ($415) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 51 | aranytű (#272) | |||
2 | árnyékkulcs (#566) | 1 | ásó (#34) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 3 | daleb.kristálykulcs (#980) | |||
10 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | drachmor kristály (#916) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 15 | ezüst kulcs (#184) | |||
12 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 63 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Harcosok Könyve (#719) | |||
13 | íjászkence (#1225) | 140 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kockagyémánt (#914) | 9 | kötél (#92) | 11 | krónika (#1725) | |||
1 | Krossan párnája (#876) | 1 | kulcskarika (#648) | 4 | kulcsszilánk (#942) | |||
8 | leviatán hólyag (#2182) | 10 | leviatángumó (#1757) | 31 | manakristály (#500) | |||
4 | márványkulcs (#245) | 41 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | moa töltő (#525) | 1 | morf esszencia (#2452) | 1 | Morgan pálcája (#503) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 8 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
14 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | norgat kulcs (#471) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | regeneráló totem (#919) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 43 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 85 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 9 | shinai gömb (#348) | |||
3 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szeksztáns (#32) | 10 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 4 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||
11 | titanitdukát (#1480) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | Tokan esszenciája (#880) | |||
93 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | zyel katalizátor (#896) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 41 | adamantit (#627) | 4 | adamantit érme (#762) | |||
1 | agvari manafókusz (#890) | 65 | álompor (#396) | 30 | amniosz (#203) | |||
3 | aranyfétis (#766) | 4 | artikula bélhólyag (#927) | 4 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 4 | bo'adhun aranygömb (#757) | 101 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | bronz nyakörv (#761) | 4 | bűvölt kristály (#775) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 22 | csuklyavirág (#133) | 2 | din formázó minta (#301) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 44 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
11 | dramoan kő (#967) | 113 | drótszőr (#37) | 20 | ében toboz (#578) | |||
16 | éjkristály (#958) | 21 | eknozol (#540) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | |||
8 | elkarog szőr (#665) | 2 | era formázó minta (#418) | 3 | esthari rubin (#748) | |||
41 | ezüstdarab (#326) | 11 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
9 | fülemüle agyar (#267) | 14 | galachmit (#310) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
60 | gyöngymangó (#135) | 10 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | hro formázó minta (#601) | |||
7 | idézőszőnyeg (#771) | 9 | iknegurin (#541) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
6 | jégszív (#282) | 33 | kaktuszbogyó (#429) | 67 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 23 | kék orchidea (#68) | |||
11 | khatiszon kristály (#2322) | 5 | kitintüske (#879) | 18 | kőszem (#304) | |||
3 | kreiton agy (#1142) | 6 | kyorg lepel (#770) | 16 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | lélekkő (#1650) | 37 | lidércesszencia (#1074) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
110 | madártoll (#112) | 19 | magszim bél (#103) | 66 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | malachit füzér (#755) | 53 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mihlanil (#539) | |||
5 | mihlanil érme (#764) | 11 | mithril (#352) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | moa jádekő (#382) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
6 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | 66 | mocsári penke (#148) | |||
2 | mópat tetem (#584) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | nothar bogyó (#923) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
27 | pular kristály (#239) | 20 | purifikátor háj (#269) | 63 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | raaba-gumó (#936) | 12 | rakolits por (#669) | |||
21 | ramit kő (#226) | 8 | raskhiir talizmán (#774) | 22 | remák szív (#264) | |||
4 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 14 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 3 | sárkányfog (#617) | 21 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 5 | smirglilevél (#29) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 14 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan csont (#1181) | 81 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | törpe ékkő (#1842) | |||
7 | tükör (#43) | 69 | vasérc (#152) | 2 | vörös zselé (#862) | |||
24 | vörös zyel (#606) | 79 | xirnox szív (#213) | 2 | yetifog (#863) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
A Végzet dragnitja (#2307) | - a befoglaló tárgy: | nitmák penge (#837) |
Összsúly: 441.45 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 321 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (19 db, BANKSZÉF MÉRETE: 20) | 155 | átlátszó morfplazma (#2451) | 147 | bíbor morfplazma (#2450) | 10 | esszenciakristály (#350) | 147 | fehér morfplazma (#2445) | 163 | fekete morfplazma (#2446) | 116 | gyöngymangó (#135) | 23 | karbin plazma (#199) | 139 | kék morfplazma (#2442) | 92 | kvazár (#244) | 173 | lila morfplazma (#2448) | 26 | mithril (#352) | 125 | narancs morfplazma (#2449) | 142 | purifikátor háj (#269) | 159 | sárga morfplazma (#2447) | 100 | Thargodan esszencia (#328) | 9 | tyrex csont (#280) | 143 | vörös morfplazma (#2443) | 8 | vortexvessző (#2331) | 149 | zöld morfplazma (#2444) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 32 | hollókristály (#1102) | 3085 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | pengepajzs (#425) | 2 | szent kehely (#257) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 1093 | csalánvirág (#582) | 7725 | csontkulcs (#74) | 470 | dözmöng szív (#122) | 499 | dűneelf arckendő (#1920) | 1 | fejsze (#1240) | $19 | fenőkő ($1618) | $1623 | fokhagyma ($403) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 15989 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2703 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 9400 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3318 | mutáns csont ($331) | 2000 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1425 | óndarab (#85) | 180 | orchidea kehely (#1876) | 482 | pirkit (#153) | 10 | pszi kristály (#618) | 180 | purifikátor háj (#269) | 7907 | quwarg tojás (#360) | 210 | rum (#1419) | 726 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 10667 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 215 | Thargodan csont (#1181) | 1300 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 16731 | tükör (#43) | 1286 | tűzbimbó (#623) | $200 | vámpírfog ($1221) | 5400 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7163 | viharhomok (#1919) | 202 | xirnox szív (#213) | 2271 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany foggyűrű (#776) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | átkozott karkötő (#962) | |||
1 | díszes tunika (#1488) | 11 | drótszőr (#37) | 6 | ezüstlevél (#759) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 4 | iti tekercs (#782) | 1 | jen tekercs (#783) | |||
8 | kij tekercs (#784) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mul tekercs (#786) | 4 | nagymesteri pálca (#772) | 2 | natharion opál (#747) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sode (#1374) | |||
1 | tleik. törvénykönyv (#963) | 1 | tleikan nyárs (#964) | 4 | to'aghan orrkarika (#760) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4090 | arany (#50) | 2 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | quwarg igazgyöngy (#912) |
280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | |
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|