Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 12. 9h:27' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5392 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [83,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 13 életpontot sebeztél. [+7% tau] Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény (ld. enc.). 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 24, gyógyulás: 10, összesen: -14 ÉP}
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [85,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérkeztél Nimeron földje, és egyben az ismert világ keleti határához. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot sebeztél. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 19, gyógyulás: 14, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [86,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. Kritikus ütés! (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 49, gyógyulás: 7, összesen: -42 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ep 256 80 | építed a 256. tárgyat 80 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
Erő: | 22 (29) | Szint: | 13 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 182/105 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 324/2 | Pénz: | 297 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/91 (+13%) | vágófegyverek: | 6/32 (+12%) | ütőfegyverek: | 2/59 |
lőfegyverek: | 13/26 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/19 | 2. nyomkövetés: | 20/15 (+16%) | 3. mászás: | 3/15 |
4. csapdakészítés: | 10/37 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 17/94 |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 1/83 | 9. szörnyidomítás: | 2/4 |
10. teológia: | 12/66 (+17%) | 11. taumaturgia: | 11/78 (+21%) | 12. szörnyismeret: | 6/64 (+18%) |
13. vadászat: | 8/38 | 14. bányászat: | 4/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
acéldarázs (#140), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 51.20 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) |